NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zemědělské plodiny DUM 14/1
Advertisements

ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Název VM
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Zemědělství ČR Rostlinná výroba
Zemědělství.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
VY_32_INOVACE_170 Výukový materiál zpracován v rámci projektu
3.ročník Vypracovala: Mgr. Anna Emingerová
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_163.
VY_32_INOVACE_436, 22. sada, Prvouka
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Hospodářské rostliny 4. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Okrasné a užitkové rostliny Název sady: Člověk a jeho svět.
KRAJINA KOLEM NÁS A JEJÍ VYUŽITÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_12_INOVACE_032_ Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.1 Ekosystémy České republiky Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Využití krajiny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Ekosystém okolí lidských obydlí Rostliny Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a jeho svět.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_25_18_Z8_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: STŘEDNÍ MORAVA Základní škola Libina, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
  Autor: Mgr. Pavla Jeníková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_13_Ekosystém_louka_rostliny.
VY_52_INOVACE_63_Zemědělství ČR
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Člověk a krajina – průmyslová krajina
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_ INOVACE_ 17_ VLASTIVĚDA 4
Pole - kulturní rostliny
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Hospodářské rostliny Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_10_Ekosystémy.
Ochrana přírody a životního prostředí.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Autor: Mgr. Eva Procházková
KRAJINA KOLEM NÁS A JEJÍ VYUŽITÍ
Sada 3 Rozmanitost přírody ZŠ a MŠ Dešná
Bc. Jan Hutla Vy_32_INOVACE_4B_20_Člověk_a_příroda Člověk a příroda
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
STŘEDNÍ ČECHY AUTOR: Mgr. Aleš Skála
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
VY_32_Inovace_4.2.8 Využití krajiny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Ochrana přírody a životního prostředí.
VY_52_INOVACE_17_ Význam půdy, lesů a vodních ploch
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_III.Vu_PĚSTOVÁNÍ.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.19_Rostliny_v_lete.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a jeho svět PRO ROČNÍK: 3. NÁZEV MATERIÁLU: VY_12_INOVACE_01_VÝUK.M.č.34_VYUŽITÍ KRAJINY ČÍSLO MATERIÁLU: 34 DATUM: 27. 10. 2012 JMÉNO AUTORA: Mgr. Petra Chválová Metodický list / anotace: Prezentace se může využít v hodinách prvouky ve 3. ročníku při výuce kapitoly Krajina v okolí mého domova, Využití krajiny. Žáci se seznámí s jednotlivými typy krajiny a jejím využitím. Součástí je opakovací část k ověření porozumění textu.

VYUŽITÍ KRAJINY

Člověk využívá krajinu: □ pěstování užitkových rostlin □ chov hospodářských zvířat □ zpracování dřeva □ stavby – výrobní podniky, obydlí, silnice,….

TYPY KRAJINY ZEMĚDĚLSKÁ LESNATÁ PRŮMYSLOVÁ

ZEMĚDĚLSKÁ KRAJINA -krajina s úrodnou půdou, člověk ji obdělává, jsou zde: - pole, kde se pěstují užitkové rostliny (např. brambory, obilí, kukuřice, řepka olejka) - sady s ovocnými stromy - pastviny pro hospodářská zvířata

LESNATÁ KRAJINA -krajina s lesy a čistým vzduchem -člověk využívá lesnatou krajinu především jako zdroj dřeva a jako pastviny PRŮMYSLOVÁ KRAJINA -krajina s průmyslovými podniky, většinou v okolí velkých měst -je zde špatné ovzduší a mnoho odpadů

Spoj větu se správným typem krajiny. Člověk zde získává dřevo. Roste tu obilí a brambory. Je tu úrodná půda. Je zde zhoršené ovzduší. Pasou se zde hospodářská zvířata. Sklízíme tu ovoce. Vyrábí se zde domácí spotřebiče. Je zde čistý vzduch. Jsou zde pole a sady. Jsou tu velká města a továrny. Sbíráme zde houby. ZEMĚDĚLSKÁ KRAJINA LESNATÁ KRAJINA PRŮMYSLOVÁ KRAJINA

Odkazy UNKNOWN. wikipedia [online]. [cit. 23.10.2012]. Dostupný na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sheep_in_field_with_other_livestock.jpg MIRACETI. wikipedia [online]. [cit.23.10.2012]. Dostupný na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Chmelnicem.jpg AKTRON. wikipedia [online]. [cit.23.10.2012]. Dostupný na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lipno_nad_Vltavou,_p%C5%99ehradn%C3%AD_hr%C3%A1z,_elektr%C3%A1 rna.JPG RICHENZA. wikipedia [online]. [cit.32.10.2012]. Dostupný na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lanov%C3%A9_p%C5%99ibli%C5%BEov%C3%A1n%C3%AD_d%C5%99eva _(1).jpg PIMKE. wikipedia [online]. [cit.23.10.2012]. Dostupný na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Szlak_zielony_na_B%C5%82atni%C4%857.jpg SUCHÝ, Jan. wikipedia [online]. [cit.23.10.2012]. Dostupný na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Industrial_siding_jitex_pisek.jpg?uselang=cs ŠJŮ. wikipedia [online]. [cit.23.10.2012]. Dostupné na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Borot%C3%ADn,_%C5%99epkov%C3%A9_pole.jpg SYLVAIN. wikipedia [online]. [cit.23.10.2012]. Dostupný na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Pommier_HoneyCrunch.jpg ROLAND. wikipedia [online]. [cit.23.10.2012]. Dostupné na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bauma_-_Flarz_mit_Haus_Freddi,_Undelstrasse_29%E2%80%9337_2011-09- 30_12-29-52.JPG WIKIMOL. wikipedia [online]. [cit.23.10.2012]. Dostupný na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sumava-kalamita.jpg

LIESEL. wikipedia [online]. [cit. 23. 10. 2012] LIESEL. wikipedia [online]. [cit.23.10.2012]. Dostupný na www: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Burg_Strekov.jpg ŠTIKOVÁ, V. Já a můj svět. Brno: Nová škola, 2008. ISBN 80-7289-097-2. s. 16