Opatření ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v kraji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

Návrh parkování Návrh zastávek MHD.
Rekonstrukce severních mostů
Zklidňování dopravy příklady dobré praxe
EL VINECKÝ UVÁDÍ….. Uvádí projekt Bezpečné cesty do školy.
Bezpečnost dopravy na veřejných komunikacích
BEZPEČNOST DOPRAVY NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
Víceúčelové pruhy (Advisory cycle lane)
MÍSTNÍ KOMUNIKACE FUNKČNÍ SKUPINY D
CYKLISTICKÁ INFRASTRUKTURA Jaroslav Martinek Central MeetBike.
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Zklidňování komunikací v městské části Praha 18 - Letňany
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Dopravní výchova TÉMA:
Pozemní komunikace Zákon 13/1997Sb. o pozemních komunikacích (silniční z.), Vyhláška 104/1997 Sb. Zákon upravuje kategorizaci pozemních komunikací, jejich.
Dopravní a liniové stavby
Směrový a výškový návrh trasy komunikace
ZÁKON O POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
OUTDOOROVÉ AKTIVITY.
DOPRAVNÍ PRŮZKUMY.
STŘETY ZVĚŘE SE SILNIČNÍMI MOTOROVÝMI VOZIDLY
NAVRHOVÁNÍ STAVEB PRO SAMOSTATNÝ A BEZPEČNÝ POHYB NEVIDOMÝCH A SLABOZRAKÝCH OSOB Doporučený standard technický (ČKAIT) z r Nezajištěný prostor –
Opatření ke zklidňování na místních komunikacích
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
Teorie dopravního proudu
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
Moderní cyklistická doprava
Shrnutí nebezpečných míst v Kravsku s fotkami. Místo mezi dvěma autobusovými zastávkami před školou Na takto důležitém místě chybí přechod pro chodce.
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
Mimoúrovňové křižovatky
Řez Pravoúhlou a Malou Xaveriovou ulicí Analýza využití území 1 Fotografie území 1 Prostorově hmotová analýza 1 OBSAH Území 1 Schwarzplann Charakteristika.
Trasování lesních cest
Pozemní komunikace v intravilánu ČSN „Projektování místních komunikací“, 2006 Změna Z1 – 2010 – Přechody a místa pro přecházení, rozhledové.
zásady navrhování dopravních – silničních staveb
Úvod do pozemních komunikací
Tisková konference příčiny nehod v podzimním a zimním období priority a úkoly – podzimní období Tisková konference příčiny nehod.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška METODIKA BEZPEČNOSTNÍ INSPEKCE 2 Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního stavitelství, Fakulta.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní proud Předmět: Teorie dopravy Ing. František Lachnit, Ph.D.
ZÁKLADNÍ POJMY II. Obec -zastavěné území -počátek a konec je na pozemní komunikaci označen příslušnými dopravními značkami -na účelových komunikacích.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Tisková konference - stavby ROP Mgr. Daniel.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní cesta Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy Ing. František Lachnit,
Činnost Policie ČR za I. pololetí r.2010 v dohledu nad sil. provozem plk. Mgr. Ing. Ivan Bílek Policejní prezidium ČR Praha 19. července 2010.
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
Tisková konference dopravní nehodovost - priority a úkoly – podzimní období Tisková konference dopravní nehodovost - priority.
Prosinec 2009 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha Prosinec 2009 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha
Činnost služby dopravní policie v I. čtvrtletí r.2010 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 15. dubna 2010.
Návrh koridorů cyklistické dopravy na území ITI Olomoucké aglomerace
Navrhování tunelových staveb
CHODÍM OLOMOUCÍ: PODNĚTY
Dotační programy sfdi.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy
Tisková konference Velikonoce 2010, jarní motoristická sezona plk. Ing
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
D o z p n r.
Besip Zlínského kraje Zlín,
Dětské dopravní hřiště Městské policie
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie
Projektová dokumentace „Pěší stezka - lokalita Šance“ byla podpořena z rozpočtu Moravskoslezského kraje v rámci dotačního programu na přípravu projektové.
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
MOŽNOSTI ŘEŠENÍ NEDOSTATKU PARKOVACÍCH MÍST PRO NÁKL. AUTOMOBILY
Odbor dopravy a silničního hospodářství
Poskytování příspěvků na bezbariérové pěší trasy z rozpočtu
Policejní prezidium ČR I. náměstek policejního prezidenta plk. Mgr
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Viditelnost nemotorizovaných účastníků silničního provozu a rizika podzimního a zimního období.
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Viditelnost nemotorizovaných účastníků silničního provozu a rizika podzimního a zimního období.
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Senioři v dopravě kpt. Mgr. Miroslav ŠIMEČEK
Dopravní značení Podklad ke cvičení
Dětské dopravní hřiště Liberec
A OHLASU OTROKOVICKÉ VÝZVY
Dětské dopravní hřiště Městské policie
Dopravní nehodovost v Pardubickém kraji 2018
Transkript prezentace:

Opatření ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v kraji Vytvořeno ve spolupráci Policie ČR, BESIP, RSE Project

Úsek I/57 ve Val. Kloboukách Problematickým místem je přerušení chodníku u podél silnice I/57 z důvodu vyčnívající budovy. Silnice je dvoupruhová, v předmětném úseku ve směrové přímé s navazujícími oblouky. Nachází se zde také styková křižovatka s MK zajišťující příjezd do areálu Technických služeb a dále do výrobní haly. Dle údajů poskytnutých městským úřadem Valašských Klobouk je šířka komunikace mezi obrubami 8m, čemuž odpovídá šířka jízdního pruhu 3,5m. Komunikace je jednostranně osvětlena. Silnice I/57 je dopravně významná komunikace v rámci Moravy (S-J trasování) spojnice Opavy, NJ, ValMez až na hranice se SVK (Vlárský průsmyk). Pěší doprava v lokalitě je tvořena obyvateli a také studenty SOU. Neexistuje alternativní trasa pro pěší. Intenzity: 4,2tis voz /24h z toho 7%NV www.dopravniinfo.cz

popis úseku, místa Přerušená trasa pro pěší podél komunikace I/57. Silnice I/57 spojnice Opava, N. J., Val. Mez. až na SVK Zároveň křižovatka s MK tvořící příjezd k technickým službám a výrobnímu areálu. Pěší trasa bez alternativy pro obyvatele a studenty SOU, komunikace osvětlena, úzký chodník na druhé straně. Evidována jedna nehoda s chodcem. Nebezpečné vlivy, prvky: Vstup chodců do vozovky, z důvodu obejití překážky. Problematickým místem je přerušení chodníku u podél silnice I/57 z důvodu vyčnívající budovy. Silnice je dvoupruhová, v předmětném úseku ve směrové přímé s navazujícími oblouky. Nachází se zde také styková křižovatka s MK zajišťující příjezd do areálu Technických služeb a dále do výrobní haly. Dle údajů poskytnutých městským úřadem Valašských Klobouk je šířka komunikace mezi obrubami 8m, čemuž odpovídá šířka jízdního pruhu 3,5m. Komunikace je jednostranně osvětlena. Silnice I/57 je dopravně významná komunikace v rámci Moravy (S-J trasování) spojnice Opavy, NJ, ValMez až na hranice se SVK (Vlárský průsmyk). Pěší doprava v lokalitě je tvořena obyvateli a také studenty SOU. Neexistuje alternativní trasa pro pěší. Intenzity: 4,2tis voz /24h z toho 7%NV

Úsek I/57 ve Val. Kloboukách Radikální odstranění zchátralé budovy, získán prostor pro plnohodnotný obousměrný chodník Zúžení jízdních pruhů na 3 m, získání prostoru pro chodník alespoň šířky 1 m (délka 32 m) Radikální odstranění zchátralé budovy, získán prostor pro plnohodnotný obousměrný chodník Zúžení jízdních pruhů na 3m, získání prostoru pro chodník alespoň šířky 1 m (délka 32m) www.maps.google.cz