Společenské aspekty bezpečnosti Téma 5

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sídla Mgr. Jana Nováková. osídlení a jeho vývoj kolonizace = je proces, který má za následek vytvoření nového trvalého společenství na novém území a případně.
Advertisements

Zpráva o činnosti Státního úřadu inspekce práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
V RODINĚ, V RODINNÉM ŽIVOTĚ jsou uspokojovány psychické potřeby dítěte (ale také rodičů): 1. přísun podnětů 2. smysluplný svět 3. životní jistota 4. vlastní.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Centra denních služeb. poskytují ambulantní služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení,
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE PRO MANAGEMENT BEZPEČNOSTNÍCH SLUŽEB TÉMA 6. PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY KRIZOVÉ KOMUNIKACE PŘI ŘÍZENÍ ZMĚNY A KRIZE BEZPEČNOSTNÍMI SYSTÉMY.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE PRO MANAGEMENT BEZPEČNOSTNÍCH SLUŽEB TÉMA 4. PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY A PRINCIPY PRÁCE SE ZMĚNOU A ZÁTĚŽÍ V NÁROČNÝCH KOMUNIKAČNÍCH.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Osobnost, sociální skupiny.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE K POZNÁVÁNÍRegistrační.
Ke kvalitě pracovního života Iva Kirovová. Kvalita pracovního života QWL, QoWL Multidimenzionální koncepce Multidisciplinarita.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Změny v požadavku na proces edukace vojenských profesionálů Radomír Saliger,Vratislav Pokorný Katedra řízení lidských zdrojů Fakulta ekonomiky a managementu.
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
UDRŽITELNÝ ROZVOJ JAKO PRINCIP POLITICKÉHO ROZHODOVÁNÍ.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školyPionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Výchova v rodině 1.část Ludmila Šprachtová. Výchova v rodině Vymezení pojmu rodina Forma dlouhodobého solidárního soužití osob spojených příbuzenstvím.
SPOLEČENSKÉ ASPEKTY BEZPEČNOSTI TÉMA 7. OSOBNOST MANAŽERA PRO BEZPEČNOSTNÍ PROSTŘEDÍ VRATISLAV POKORNÝ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Ekonomika obrany a bezpečnosti
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Potřeby a pudy - aktivačně motivační vlastnosti
Technické vzdělávání, vyučovací prostředky, technická muzea.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Úřad práce České republiky
Společné a koordinované politiky EU
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Systémy řízení EMS/QMS/SMS
EU_52_sada 1_01_ZPM_Bezpečnost ve školní kuchyni_Lich
Kognitivně – behaviorální přístup
Název projektu: Moderní škola
Vize a požadavky Karlovarského kraje SPRSS JUDr. Tatjana Kašlíková, Mgr. Ilona Čtvrtníková, Aktivita je součástí projektu ‚Podpora procesu střednědobého.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Lidská práva VY_32_INOVACE_3-50 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
CÍLE ŠKOLNÍ TĚLESNÉ VÝCHOVY
Terapeutické komunity
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Pedagogická psychologie
Stimulace tvořivosti – tvůrčí řízení a vedení lidí,
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Průvodce společností Název společnosti.
Prostředí k UČENÍ v Začít spolu
Andragogika Vzdělávání.
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Co kluci potřebují J. Novotný, ZŠ MOZAIKA, Rychnov nad Kněžnou.
BEZPEČNOSTNÍ PLÁN - OBECNÁ ČÁST
Digitální gramotnost Informatické myšlení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
phdr. Hana pazlarová, ph.d.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Projekt „Strategické řízení rozvoje elektronického zdravotnictví v resortu MZ“ a příprava resortních metodik rozvoje elektronického zdravotnictví v oblasti.
Centra kolegiální podpory
Podpora sociální práce na území Statutárního města Kladna
Klíčové aktivity projektu
Práce psychologa Úřadu s dítětem v procesu mezinárodního osvojení Brno, Mgr. Ondřej Bouša.
Struktura pedagogiky.
Diagnostika dítěte předškolního věku
Transkript prezentace:

Společenské aspekty bezpečnosti Téma 5 Společenské aspekty bezpečnosti Téma 5. Bezpečí jako psychosociální kategorie Vratislav Pokorný Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro bezpečnostní systém státu (reg. č.: CZ.1.01/2.2.00/15.0070)

Obsahové zaměření tématu Bezpečnostní prostředí – jeho vývoj, změny a aspekty Potřeby lidí pro efektivní zvládání změn prostředí PBSP jako efektivní model práce s potřebami v bezpečnostním prostředí Bezpečí a související emocionální aspekty – strach.

Pesso Boyden System Psychomotor Celostní psychoterapeutická metoda Albert Pesso a Diana Boyden Pesso     Koncept vývojových potřeb

Koncept vývojových potřeb Historická mapa, vytvořená klapnoucími a neklapnoucími interakcemi. Potřeba místa Potřeba podpory Potřeba péče (krmení) Potřeba bezpečí Potřeba limitu Potřeby podle PBSP doplňují v kontextu Kognitivního managementu – potřeby kontroly a moci

Základní vzorec lidského chování Interakce = Akce + Reakce Satisfakce Energie podnětu S Akce Reakce E A I S Klapnoucí – neklapnoucí interakce Smysl

Příklady možných interakcí