Vysoká škola technická a ekonomická

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
„Podsklepený bytový dům 4 nadzemní podlaží cca 22 BJ “
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Prezentace k obhajobě bakalářské práce
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Realizace interní benchmarkingové analýzy výkonnosti pracovnic úklidu
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická V Českých Budějovicích Analýza účetních výkazů, jejich struktura a vypovídající schopnost ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Nikola Nováková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce: Ing. Marta Hortová České Budějovice, červen 2016

Obsah Cíl práce Definované výzkumné otázky Použité metody Motivace a důvody k řešení daného problému Cíl práce Definované výzkumné otázky Použité metody Představení společnosti Výsledky výzkumné otázky Diskuse výsledků Návrhy opatření Závěrečné shrnutí Doplňující otázky

Motivace a důvody k řešení daného problému Prohloubení znalostí a dovedností Praxe ve vybraném podniku Zajímavost tématu

Cíl práce Cílem bakalářské práce je analýza vypovídající schopnosti účetních výkazů a následné zpracování finanční analýzy poměrových ukazatelů. Bude zpracován návrh a opatření ke zlepšení finanční situace ve vybraném podniku.

Definované výzkumné otázky Je finanční situace společnosti na vzrůstající úrovní? Nachází se podnik ve stabilní situaci a má udržitelnou pozici na trhu?

Použité metody Pozorování Komparace Analýza

Představení společnosti Název subjektu: Společnost XY Předmět podnikání: Internetový prodej DVD, CD, Blu-Ray a steelbooků Zboží je distribuováno nejen v tuzemsku, ale i po celé Evropské unii. Při zpracování použity účetní výkazy z období 2011-2014

Výsledky výzkumné otázky Otázka č. 1. Je finanční situace společnosti na vzrůstající úrovni? Expanze společnosti Vysoké zisky Přijatelné ceny pro odběratele Vysoké hodnoty aktivních položek

Výsledky výzkumné otázky Otázka č. 2. Nachází se podnik ve stabilní situaci a má udržitelnou pozici na trhu? Prioritní postavení na trhu Vysoká konkurenceschopnost Stabilní podnik udržitelný na trhu tuzemském, ale i mezinárodním

Diskuse výsledků Zvyšující se hodnoty všech položek účetních výkazů Vysoké hodnoty cizího kapitálu a zásob podniku Zvyšující se hodnoty všech položek účetních výkazů Vysoká zadluženost vůči dodavatelům Neefektivní pronájem skladovacích prostorů

Návrhy opatření Zvyšování vlastního kapitálu Snížení závazků vůči dodavatelům Just in time – skladovací metoda

Závěrečné shrnutí Zisková společnost Stabilizační fáze Zisková společnost Vzrůstající úroveň podniku v maloobchodním odvětví a na mezinárodním trhu Poměroví ukazatelé odpovídající hodnotám dnešního trhu Cíl práce byl splněn

Doplňující otázky Vedoucí bakalářské práce Jaká vhodná doporučení byste podniku navrhla pro snížení hodnoty cizích zdrojů a proč? Oponent bakalářské práce V práci uvádíte, že podnik nemá bankovní úvěry. Z jakých zdrojů tedy vznikají nákladové úroky?

Děkuji za pozornost.