Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_11B_CJ8_03_OBECNÉ_VÝKLADY_O_.
Advertisements

SOUSTAVY ROVNIC Metoda sčítací VY_42_INOVACE_26_01.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_13_01_ba nka, bankomat Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Blanka Vamberová DATUM VYTVOŘENÍ: říjen 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Matematika.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Lichoběžník VY_42_INOVACE_25_02.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
VY_32_Inovace_4.3.4 Násobení a dělení 4 Matematika 3. ročník
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
GONIOMETRICKÁ FUNKCE SINUS
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Po čem šlapeme AUTOR: Mgr. Aleš Skála
KOULE A JEJÍ POVRCH VY_42_INOVACE_ 33_02.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Škola ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Sčítání desetinných čísel
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Franz Schubert AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Technická mechanika – Těžiště
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Ústrojí hmatu Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Škola ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor
MS Excel Úvod.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Škola ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Geometrie v rovině a v prostoru,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Otáčení Země + Poledník.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Přímky, úsečky, rovnoběžky, kolmice, kružnice
Zlomky VY_32_Inovace_07KJ-1
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jitka Pražáková Vytvořeno dne: 23. 3. 2014 Název: VY_32_INOVACE_6B_M2_Slovní úlohy řešené násobením či dělením Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3534 Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Téma: Slovní úlohy řešené násobením či dělením Ročník: 2. ročník Klíčová slova: Slovní úlohy, znázornění, násobení, dělení

Anotace Řešíme jednoduché slovní úlohy pomocí násobení či dělení.

12 : 3 = 4 Klárka pomáhala v knihovně. Rovnala knihy na poličky. Na každou polici jich dávala stejně. Měla ještě 12 knih a 3 prázdné poličky. Kolik knih dá Klárka na každou poličku? 12 : 3 = 4 Klárka dá na každou poličku 4 knihy.

15 : 3 = 5 V každé váze bude 5 tulipánů. Natálka natrhala na zahradě 15 tulipánů. Doma je chtěla rozdělit do 3 váziček. Kolik tulipánů bude v každé váze? 15 : 3 = 5 V každé váze bude 5 tulipánů.

            12 : 2 = 6 Mají 6 kánoí. 12 dětí z vodáckého oddílu právě trénuje na kánoích. V každé lodi jsou 2 děti. Kolik mají kánoí?             12 : 2 = 6 Mají 6 kánoí.

7 . 3 = 21 Tamarka musí upéct 21 koláčů. Tamarka bude mít narozeniny. Na oslavu pozve 6 kamarádů. Chce upéct koláče, pro každého 3, včetně sebe. Kolik koláčů musí upéct? 6+1= 7 dětí .............. každému koláčů ........ 3 7 . 3 = 21 Tamarka musí upéct 21 koláčů.

Použité zdroje: MicrosoftPowerPoint Obrázky: AUTOR NEUVEDEN. http://www.omalovanky-zde.cz [online]. [cit. 23.3.2014]. Dostupný na WWW: http://www.omalovanky-zde.cz/novinky_omalovanky/omalovanky_k_kniha_01.jpg AUTOR NEUVEDEN. pekarstvi jahudka [online]. [cit. 23.3.2014]. Dostupný na WWW: http://old.pekarstvi-jahudka.cz/cs/produkty/kolace.html