Příprava hry.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Advertisements

Kraje České republiky Porovnání krajů České republiky dle ekonomických údajů a údajů o obyvatelstvu Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
CorelDRAW – dodatky (19). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0101_CO JE F.G. Téma: CO JE FINANČNÍ GRAMOTNOST Číslo projektu:
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Praktické zkušenosti a doporuční Praktické zkušenosti a doporuční Program Cíle 3/Ziel3 na podporu přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Svobodným.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Volba budoucího povolání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Nemetová. Dostupné z Metodického portálu
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
2.3 ROZKLAD VÝRAZŮ NA SOUČIN Mgr. Petra Toboříková.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Správný režim dne v běžném životě
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Předmět:Ekonomika Ročník: 3.ročník učebního oboru Autor: Mgr. Libuše Suchánková Anotace: Formou prezentace se žáci seznámí se základním rozdělením mzdy.
Aritmetický průměr Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika Datum.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Seminář o stavebním spoření
Základní škola Strossmayerovo nám.
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název prezentace (DUMu): Elektrický obvod, napětí, proud
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
6. Kinematika – druhy pohybů, skládání pohybů
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní formy prodeje
Beach volleyball Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova
Vlnění a optika (Fyzika)
6. Elektrické pole - náboj, síla, intenzita, kapacita
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
PSYCHICKÉ STAVY OSOBNOSTI POZORNOST - VĚDOMÍ.
Přenos tepla Požár a jeho rozvoj.
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Marketingový informační systém
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V.,MNICHOVICKÁ 62
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Měření elektrického proudu
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Násobíme, dělíme 3 2 Druháci a matematika 18
DIDAKTIKA LYŽOVÁNÍ.
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Vítejte u demíčka (již druhého v pořadí), které by Vás tentokrát mělo seznámit s formátem turnajů PB snookerové ligy. Další demo! To je záhul. Ještě, že.
Rovnice s absolutními hodnotami
Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Přesnost a chyby měření
SCHOPNOSTI ČLOVĚKA Psychologie 4. S.
Malé povzbuzení pro chvíle volna
Věcné učení První pomoc
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06_M9_Hanak TÉMA: Lomené výrazy
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Feuersteinovo instrumentální obohacení
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Tečné a normálové zrychlení
Transkript prezentace:

Příprava hry

Co můžeš udělat doma – to tam taky udělej (fáborky pro vyznačení trati, kostým, rekvizity, výsledkovou listinu) Před započetím hry je nutné zkontrolovatpřipravený materiál a vybavení, kontrola trasy, připravenost organizátorů U her náročných na spolupráci organizátorů je dobré dopředu nacvičit všechny fáze hry)

Rozdělení hráčů do družstev Prosté : nejjednodušší metoda – toto je jedna skupina a toto druhá skupina + rychlé - nerovné rozdělení sil Volba spoluhráčů : potenciálně nejsilnější hráči si volí své spoluhráče + rovnoměrné rozvržení sil - psychický tlak na nejslabší jedince

Losování : vhodné pro rozdělení do skupin dle nějakých kritérií ( dívky,chlapci…) Rozdělení hrou: rozpočítadlo, jednoduchý závod atp…. Sociogram : na základě přehledu + a – vazeb jednotlivých členů skupiny. Vhodné u náročných, kde by týmy vytvořené z – vazbami mohly zhroutit celou hru

Výklad pravidel Jednoduše Stručně U složitých her rozdat kopie Dát prostor pro dotazy Na závěr výkladu zopakovat hlavní zásady a pravidla.

Aspekty pro výběr her Fyzická náročnost: při plánování a výběru hry je nutné dávat pozor na rozložení fyzické zátěže. Nezařazovat do programu dva fyzicky náročné závody. Do programu záměrně zařazovat aktivity, urychlující relaxaci.

Psychická náročnost Není vhodné zařazovat na závěr i na úvod programu. Platí zde stejná pravidla jako u fyzické zátěže

Časové umístění programů Různé hry jsou vhodné pro různé denní doby. Pohybové hry můžeme realizovat v každou denní dobu U ostatních her je dobré si poznamenat, ve kterou denní dobu se mají hrát.