Školení koncových uživatelů: Parkování a vyzvednutí hovoru

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 8.0 (Rozšířené efekty)
Advertisements

Martin Pavlis Microsoft MVP.
Microsoft 4. Windows Live Messenger. Co je to Messenger ? Nástroj pro komunikaci s přáteli Textová komunikace formou chatu Videokomunikace přes.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k používání skupin odpovědí.
Tutoriál Stahování eBooks ~ Podrobný průvodce prvním stahováním
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Tutoriál EDS možnosti přizpůsobení Pro administrátory support.ebsco.com.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Rychlé zprávy a stav Školení.
Prezentace informačního systému pro malé a střední pekárny
SmartPhone start - Apple iPhone
Obchodní prezentace systému PRACANT 2008 Věnujte této prezentaci 3 minuty Vašeho času a sami uvidíte, jak je jednoduché pracovat efektivněji.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k delegování. Cíle V tomto kurzu se dozvíte, jak provádět následující akce: Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook.
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
Představujeme službu Samepage
Zakládání dodavatele 1. i 2. úrovně - obsah 1.Obsah 2.Obecné zásady 3.Seznam dodavatelů – jak rozeznat, jestli má ústav připojený svůj záznam dodavatele.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Tutoriál Vyhledávání v obchodních databázích Business Source
JIP a KAAS Co umí. A co nabízí ve vztahu k základním registrům.
– pokročilejším funkce. Seznam Ukládání do adresáře.
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
Hlasovací systém SMART Response
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
System Management.
Vítejte při prezentaci některých zajímavých vlastností slovníků Lingea Lexicon. Mezi stránkami můžete přecházet pomocí kláves, myší nebo počkat na automatické.
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Vstup Vstup do internetového bankovnictví je zabezpečen Klientským číslem a kódem PIN. Tyto údaje obdržíte v aktivačním balíčku k internetovému bankovnictví.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Tutoriál Nastavení alertů pro časopisy
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
1 iMUNIS Portálové řešení pro obce Mgr. Jan Brychta Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
Jak vyhledávat informace na Internetu?
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
WORD Vkládání obrázků. Pokud potřebujete doplnit své dokumenty o obrázky, není to pro Word žádný problém. Tyto obrázky můžete libovolně vkládat do dokumentu.
1. 2 Zabezpečená mobilní komunikace 3 Private Circle chrání Vaši komunikaci před odposlechem či narušením. Jedná se o komplexní řešení pro zabezpečení.
Stručný přehled © 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Lync Web Appu Připojení ke schůzce v Lyncu pomocí zvuku počítače Pokud nemáte Lync.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Přidání kontaktu Seznam kontaktů vám zjednodušuje komunikaci a umožňuje zjistit stav a kontaktní.
Kontingenční tabulka Mgr. Jan Vavřík
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Franchising VY_62_INOVACE_ ledna 2014
© Aastra Integrovaný DHCP server. © Aastra DHCP server DHCP server je určen pro distribuci IP adres a konfiguračních parametrů pro telefony.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV10 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
(NE)POSKYTOVÁNÍ DOTACÍ PŘÍSPĚVKOVÝM ORGANIZACÍM. § 10a, odst. 1 dotací (se rozumí) peněžní prostředky poskytnuté z rozpočtu územního samosprávného celku.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Stránkování MATĚJ JURIČIČ 2015/2016 EP1 SPŠ A VOŠ JANA PALACHA KLADNO.
Manuál pro editaci webu PCP
Školení koncových uživatelů: Skupiny pro příjem hovoru
Název společnosti Produkty a služby
2N SIP Audio systém.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
iMUNIS Portálové řešení pro obce
EVROPSKÁ REGULACE B2B.
DynaMed ~ Jednoduché prohledávání
Mobilní ústředna pro Liberecký kraj
Datové referáty Apstr4.
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Školení koncových uživatelů:
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Jak definovat novou organizaci, se kterou budete pracovat
Prezentující: [Jméno]
Název společnosti Obchodní plán.
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Transkript prezentace:

Školení koncových uživatelů: Parkování a vyzvednutí hovoru Vítejte ve výukovém programu Parkování a vyzvednutí hovoru. Účelem tohoto multimediálního prodejního nástroje je poskytnout komplexní přehled koncovému zákazníkovi, jenž chce získat základní informace o parkování a vyzvednutí hovoru a o tom, jak mu může pomoci v jeho pracovní činnosti.

Co je parkování hovoru? Nabízí flexibilní možnosti konfigurace splňující specifické požadavky firmy Používá se v kombinaci se systémem pagingu či interkomem, které příslušnou skupinu upozorní na čekající hovor Umožňuje každému uživateli „přidržet“ hovor a nechat jej vyzvednout jiným uživatelem z jiného telefonu “Sportovní zboží, vyzvedněte si hovor na lince 201” Podívejme se nejprve na základní popis parkování hovoru. *Funkce parkování hovoru umožňuje každému uživateli přepnout aktivní hovor na místo dočasného přidržení, odkud si jej může vyzvednout jiný uživatel z libovolného telefonu v rámci organizace *Parkování hovoru se obvykle používá ve spojení se systémem „pagingu“ či interkomem. Často například můžete slyšet v interkomu obchodního domu oznámení jako „Sportovní zboží, vyzvedněte si hovor na lince 201, prosím“. *Parkování hovoru nabízí mnoho flexibilních konfigurací splňujících specifické požadavky firmy a nabízí tak lepší funkce jak zaměstnancům, tak zákazníkům. Podívejme se na několik jednoduchých scénářů ilustrujících běžně používané funkce parkování hovoru. – streng vertraulich, vertraulich, intern, öffentlich – Autor / Thema der Präsentation 01.10.2012

První scénář: Základní parkování hovoru Příchozí hovor Parkování hovoru pomocí „Flash Hook“ Přístupový kód: *84 Linka Jany: 1234 Moje číslo “Anywhere” 240 123 4567 Vyzvednutí hovoru Přístupový kód: *86 Linka Jany: 1234 Náš první scénář představuje malou firmu využívající základní parkování hovoru a hledající řešení, jež bude fungovat se stávajícími IP telefony bez jakýchkoli změn. *Firma nemá spojovatelku, takže příchozí hovory jdou přímo na všechny zaměstnance. Někdy však zaměstnanec, jenž přijme hovor, není tou správnou osobou k vyřešení příslušné záležitosti. *V našem případě přijme hovor Petra, avšak rychle zjistí, že nemá potřebné znalosti k zodpovězení příslušné otázky. *Petra ví, že správnou osobou je Jana, takže na svém telefonu stiskne „flash hook“, zadá přístupový kód a zaparkuje hovor na lince Jany. Petra poté pošle Janě zprávu, v níž jí sdělí, že má hovor na lince 1234. Pokud je již na příslušné lince zaparkován jiný hovor, systém přehraje tón odmítnutí. *V tomto případě Jana není u svého stolu, ale může si hovor vyzvednout z jiného telefonu v kanceláři po zadání přístupového kódu a své linky. Pokud by Jana byla u svého stolu, stačilo by jí k přijmutí hovoru zadat přístupový kód, neboť systém by poznal, že hovor přijímá ze své vlastní linky. – streng vertraulich, vertraulich, intern, öffentlich – Autor / Thema der Präsentation 01.10.2012

Druhý scénář: Skupinové parkování hovorů Vedení prodeje Linka 1244 Linka 1245 Linka 1246 Finance Linka 1255 Linka 1256 Linka 1257 Servis Linka 1261 Linka 1262 Linka 1263 Linka 1264 Prodej Linka 1234 Linka 1235 Linka 1236 Linka 1237 Linka 1238 Linka 1239 Spojovatelka Náš druhý scénář představuje prodejce automobilů, jenž má spojovatelku a právě pro všechny uživatele zavedl nové telefony typu SIP. Firma hledá způsob, jak řešit příchozí hovory pro zaměstnance, kteří zřídkakdy sedí u svého stolu. Rozhodla se tedy zavést skupinové parkování hovoru využívající skupiny linek přidělené správcem jednotlivým oddělením. *Například pokud je hovor určen oddělení prodeje, spojovatelka hovor zaparkuje pouhým stisknutím programovatelného tlačítka na svém SIP telefonu. Díky předprogramování tlačítka nemusí zadávat přístupový kód. *Systém poté automaticky vybere dostupnou linku ze seznamu, který dodal správce. Systém rovněž zjistí oznámení a/nebo zobrazení zvolené linky na displeji telefonu a informuje spojovatelku. Spojovatelka pak zašle zprávu s příslušným číslem linky oddělení prodeje. *Stejný postup se použije i v případě jiných oddělení. Pozor, pokud hovor v předem nastavené časové lhůtě nikdo nepřijme, vrátí se automaticky spojovatelce, kterou systém upozorní, že zaparkovaný hovor byl vrácen. Hlavní výhodou skupinového parkování hovorů je, že uživatel nemusí manuálně sledovat, u kterých linek jsou zaparkované hovory. – streng vertraulich, vertraulich, intern, öffentlich – Autor / Thema der Präsentation 01.10.2012

Třetí scénář: Řešení vrácených hovorů Skupinové parkování hovorů Skupina pro příjem hovoru Hovor nepřijat V našem posledním scénáři se podíváme na realitní kancelář, která se rovněž rozhodla nasadit skupinové parkování hovorů. Spojovatelka však zejména v době značného objemu provozu může být značně zaneprázdněna a společnost tedy nechce, aby se nepřijaté hovory vracely ke spojovatelce zpět. Společnost se tedy rozhodla, že bude řešit vrácené hovory pomocí tzv. „skupin pro příjem hovoru“. *Všechny příchozí hovory budou směrovány na spojovatelku, která hovor zaparkuje a uvědomí kancelář. *Pokud hovor nikdo nepřijme, pak místo návratu ke spojovatelce bude vrácený hovor nasměrován na skupinu pro příjem hovoru nakonfigurovanou tak, že hovor je postupně ve smyčce přepojován na přiřazený seznam linek. *Pokud nastane nepravděpodobný případ, že hovor stále nebude přijat, bude hovor přepojen na firemní hlasovou schránku. Podrobnější informace o jiných možnostech řešení vrácených hovorů a o funkcích, jako jsou skupiny pro příjem hovoru, hlasová schránka a další, vám poskytne váš poskytovatel služeb. Firemní hlasová schránka

Shrnutí Parkování hovorů představuje pro firmy snadný a efektivní způsob řešení příchozích hovorů Mnoho způsobů realizace parkování hovorů a mnoho možností řešení zaparkovaných hovorů Projednejte se svým poskytovatelem služeb možnosti řešení šité na míru pro vaši společnost Parkování hovorů tedy pro firmy představuje snadný a efektivní způsob, jak nakládat s příchozími hovory. *Existuje mnoho způsobů realizace parkování hovorů, mimo jiné základní parkování hovorů a skupinové parkování hovorů i mnoho konfigurovatelných možností obsahujících několik způsobů, jak uživatele upozornit na zaparkované hovory, jak řešit nepřijaté hovory a vyzvedávat zaparkované hovory. *Mějte na paměti, že je důležité projednat s vaším poskytovatelem služeb ideální konfiguraci pro vaši společnost. Děkuji vám, že jste věnovali pozornost výukovému programu pro parkování hovoru! – streng vertraulich, vertraulich, intern, öffentlich – Autor / Thema der Präsentation 01.10.2012

Jak funkci nastavit Po přihlášení do portálu portal-uc.gtsce.com v menu Služby -> Parkování volání, a stiskněte tlačítko přidat. Nyní můžete vytvořit novou skupinu parkování hovoru, a přidat do ní uživatele. Do políčka Jméno skupiny zadejte název, jaký chcete aby skupina měla. Poté stiskněte tlačítko Hledat pro vyhledání uživatelů dostupných pro přiřazení do této skupiny. Tlačítky Přidat/Odebrat nebo Přidat vše/Odebrat vše můžete přiřazovat uživatele do skupiny. Pro uložení nastavení stiskněte tlačítko OK. Pro podrobnější popis jednotlivých položek je v pravém horním rohu stránky dostupná nápověda. – streng vertraulich, vertraulich, intern, öffentlich – Autor / Thema der Präsentation 01.10.2012