Závěrečná zpráva projektu Karmelka Zpracovali: Machková, Valentová, Hošková, Maštalířová, Petrův, Tuček, Mikolášek, Merková, Slavíková
Osnova: 1. Zopakování zadání projektu a úkolů 2. Způsob přípravy marketingového průzkumu a jeho provedení 3. Primárně získaná data v tabulce 4. Způsob statistického zpracování dat 5. Výsledky statistického zpracování 6. Marketingové hodnocení zjištěných poznatků 7. Závěr
1.Zopakování zadání projektu Školní projekt se zahájil tím, že jsme ve škole dostali dotazníky o spokojenosti zákazníků v prodejně Karmelka. Spolu s dotazníky, jsme se ptali určených osob, kteří nakupují v prodejně na otázky z dotazníku. Otázky a odpovědi jsme dotazovaným osobám předčítali a někteří ochotně odpovídali.
2. Způsob přípravy marketingového průzkumu a jeho provedení Vypracování otázek: a) Způsob tvoření otázek - uzavřené b) Vzhled, sortiment, cena Matematika: a) určení velikosti vzorku (20 zákazníků) b) způsob vyhodnocení Marketingový výzkum - zjištění
Hlavní pracovní činnosti 1) Příprava dotazníků 2) Zjišťování návštěvnosti na Karmelce 3) Dotazování zákazníků dle formuláře 4) Sběr informací o provádění marketingového výzkumu 5) Vyhodnocování základních informací pro marketingový výzkum 6) Využití těchto dat ke stanovení a zhodnocení
3. Primárně získaná data v tabulce
4. Způsob statistického zpracování dat Výsledky statistiky jsme zjistili tak, že pomocí dotazníků, které nám zodpověděli naši respondenti, jsme u každé z odpovědí vypočítali její četnost..
5. Výsledky statistického zpracování Otázka č.1 Jak často navštěvujete prodejnu Karmelka?
Otázka č.2 Proč nakupujete v prodejně Karmelka?
Otázka č.3 Co nejvíce oceňujete na naší prodejně?
Otázka č.4 Při placení zboží čekám ve frontě zpravidla?
Otázka č.5 Rádi bychom rozšířili sortiment zboží prodejny o bio výrobky. Jak často nakupujete bio výrobky?
Otázka č. 6 Mezi cukrářskými výrobky roste zájem o mini zákusky Otázka č.6 Mezi cukrářskými výrobky roste zájem o mini zákusky. Měl byste zájem o tento druh výrobků?
Otázka č.7 Za nákup zboží v prodejně zpravidla utratím?
Otázka č. 8 Jaké výrobky nakupujete nejčastěji Otázka č.8 Jaké výrobky nakupujete nejčastěji? Je možno označit i více výrobků.
Otázka č. 9 Každý den provádíme kontrolu námi prodávaných výrobků Otázka č.9 Každý den provádíme kontrolu námi prodávaných výrobků. Setkali jste se i přesto se zbožím s prošlou dobou trvanlivosti?
Otázka č.10 Využíváte platební kartu při placení zboží v naší prodejně?
6. Marketingové hodnocení zjištěných poznatků Dotazníkem jsme zjistili, že zákazníci mají velký zájem o mini zákusky a cukrářské výrobky o bio výrobky naopak ne. Ve frontě čekají zpravidla do 3 minut, mají zde rádi příjemné prostředí, příznivé ceny a nakupují do 100,-Kč
7. Závěr Díky dotazníkům, jsme se dozvěděli, že zákazníci mají největší zájem o mini zákusky a cukrářské výrobky. Dále potom to, že zákazníci jsou spokojeni nejen s obchodem Karmelka, ale i s jeho nabízeným sortimentem.