Závěrečná zpráva projektu Karmelka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výstavba větrné elektrárny v lokalitě Varnsdorf-Špičák RCA Research.
Advertisements

„Analýza faktorů vnímaných uživatelem osobní dopravy“ Zpracoval: Miroslav Macháň Vedoucí: Doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc. Oponent: Ing. Jiří Svědiroh 1 Upraveno.
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Prezentační dovednosti Jiřincová M.. Dobrá prezentace závisí na:  Kvalitním obsahu  Dobrém přednesu  Dobře sestavené prezentaci (v Power Pointu, v.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Koncepce marketingového řízení
Spotřebitelský výzkum
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Základy pedagogické metodologie
Petr Sádlík, Tomáš Rudolecký,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_11.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_07.
VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
KOFOLA Lucia Bruncková Nina Dravecká Marcela Drexlerová
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_06.
Marketingový výzkum. podstatou je systematické plánování, podstatou je systematické plánování, shromažďování, analýza a vyhodnocování shromažďování, analýza.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
1 Marketingový informační systém. 2  Systém všech procedur vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací nezbytných pro kvalitnější.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Znáte fondy a programy EU? - výsledky on-line ankety - Praha, 3. prosince 2007.
Skupinové interview (Focus group)
MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Poznámky k průzkumu.
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Průzkum trhu.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
Metody sociálního výzkumu Kombinované studium ZS 2009.
Marketing sportu obecná část
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_10 Procenta.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
MARKETING Přednáška P
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Postup stanovení ceny s pomocí marketingových nástrojů
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Petrů, Macháčková, Körberová
Výzkum veřejného mínění
Oblíbený platební nástroj
Daniela Chmelíková, Martina Bryxová, Tomáš Zedník, Veronika Haková
MARKETING Přednáška P
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Transkript prezentace:

Závěrečná zpráva projektu Karmelka Zpracovali: Machková, Valentová, Hošková, Maštalířová, Petrův, Tuček, Mikolášek, Merková, Slavíková

Osnova: 1. Zopakování zadání projektu a úkolů 2. Způsob přípravy marketingového průzkumu a jeho provedení 3. Primárně získaná data v tabulce 4. Způsob statistického zpracování dat 5. Výsledky statistického zpracování 6. Marketingové hodnocení zjištěných poznatků 7. Závěr

1.Zopakování zadání projektu Školní projekt se zahájil tím, že jsme ve škole dostali dotazníky o spokojenosti zákazníků v prodejně Karmelka. Spolu s dotazníky, jsme se ptali určených osob, kteří nakupují v prodejně na otázky z dotazníku. Otázky a odpovědi jsme dotazovaným osobám předčítali a někteří ochotně odpovídali.

2. Způsob přípravy marketingového průzkumu a jeho provedení Vypracování otázek: a) Způsob tvoření otázek - uzavřené b) Vzhled, sortiment, cena Matematika: a) určení velikosti vzorku (20 zákazníků) b) způsob vyhodnocení Marketingový výzkum - zjištění

Hlavní pracovní činnosti 1) Příprava dotazníků 2) Zjišťování návštěvnosti na Karmelce 3) Dotazování zákazníků dle formuláře 4) Sběr informací o provádění marketingového výzkumu 5) Vyhodnocování základních informací pro marketingový výzkum 6) Využití těchto dat ke stanovení a zhodnocení

3. Primárně získaná data v tabulce

4. Způsob statistického zpracování dat Výsledky statistiky jsme zjistili tak, že pomocí dotazníků, které nám zodpověděli naši respondenti, jsme u každé z odpovědí vypočítali její četnost..

5. Výsledky statistického zpracování Otázka č.1 Jak často navštěvujete prodejnu Karmelka?

Otázka č.2 Proč nakupujete v prodejně Karmelka?

Otázka č.3 Co nejvíce oceňujete na naší prodejně?

Otázka č.4 Při placení zboží čekám ve frontě zpravidla?

Otázka č.5 Rádi bychom rozšířili sortiment zboží prodejny o bio výrobky. Jak často nakupujete bio výrobky?

Otázka č. 6 Mezi cukrářskými výrobky roste zájem o mini zákusky Otázka č.6 Mezi cukrářskými výrobky roste zájem o mini zákusky. Měl byste zájem o tento druh výrobků?

Otázka č.7 Za nákup zboží v prodejně zpravidla utratím?

Otázka č. 8 Jaké výrobky nakupujete nejčastěji Otázka č.8 Jaké výrobky nakupujete nejčastěji? Je možno označit i více výrobků.

Otázka č. 9 Každý den provádíme kontrolu námi prodávaných výrobků Otázka č.9 Každý den provádíme kontrolu námi prodávaných výrobků. Setkali jste se i přesto se zbožím s prošlou dobou trvanlivosti?

Otázka č.10 Využíváte platební kartu při placení zboží v naší prodejně?

6. Marketingové hodnocení zjištěných poznatků Dotazníkem jsme zjistili, že zákazníci mají velký zájem o mini zákusky a cukrářské výrobky o bio výrobky naopak ne. Ve frontě čekají zpravidla do 3 minut, mají zde rádi příjemné prostředí, příznivé ceny a nakupují do 100,-Kč

7. Závěr Díky dotazníkům, jsme se dozvěděli, že zákazníci mají největší zájem o mini zákusky a cukrářské výrobky. Dále potom to, že zákazníci jsou spokojeni nejen s obchodem Karmelka, ale i s jeho nabízeným sortimentem.