Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
Obchod, trh Základy hospodaření.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
České Budějovice, červen 2016
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce Autorka bakalářské práce: Michala Hajná Vedoucí bakalářské práce: Ing. Renata Vrchotová Oponent bakalářské práce: Ing. Josef Kotoun České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody zvoleného tématu Zajímavost daného tématu Aktuálnost dané problematiky Prohloubení znalostí

Cíl bakalářské práce Cílem práce je analyzovat současnou úroveň řízení privátní značky v maloobchodě, provedení výzkumu vnímání značky spotřebiteli a návrh zlepšení stávající situace.

Výzkumné otázky Otázka číslo 1.: Nakupují zákazníci sortiment s privátní značkou, protože je levnější a zároveň kvalitou srovnatelný se sortimentem neprivátních značek? Otázka číslo 2.: Je sortiment s privátními značkami Kauflandu srovnatelný pro trh tuzemský i zahraniční? Otázka číslo 3.: Jsou privátní značky Kauflandu v České republice stejně pojmenované jako privátní značky Kauflandu v zahraničí?

Výzkumné otázky Otázka číslo 4.: Slouží privátní značka pouze jako marketingový tah, jak přilákat více spotřebitelů? Otázka číslo 5.: Na základě jakého kritéria se rozšiřuje zboží s privátní značkou? Může jít např. o nejprodávanější zboží neprivátního sortimentu?

Metodika práce Pozorovací metoda Dotazníkové šetření Řízený rozhovor

Charakteristika společnosti Název maloobchodní jednotky: Kaufland, a.s. Sídlo firmy: Bělohradská 203, Praha 6. Počet zaměstnanců v ČR: 17 200 Počet prodejen v ČR: 120 Společnost se zařadila k vedoucím potravinářským řetězcům. Privátní značky společnosti: K-Classic, K-Classic baby, K-Purland, Exquisit.

Vyhodnocení výzkumných otázek Otázka číslo 1.: Nakupují zákazníci sortiment s privátní značkou, protože je levnější a zároveň kvalitou srovnatelný se sortimentem neprivátních značek? Potvrzeno

Vyhodnocení výzkumných otázek Otázka číslo 2.: Je sortiment s privátními značkami Kauflandu srovnatelný pro trh tuzemský i zahraniční? Vyvráceno Otázka číslo 3.: Jsou privátní značky Kauflandu v České republice stejně pojmenované jako privátní značky Kauflandu v zahraničí? Potvrzeno

Vyhodnocení výzkumných otázek Otázka číslo 4.: Slouží privátní značka pouze jako marketingový tah, jak přilákat více spotřebitelů? Vyvráceno Otázka číslo 5.: Na základě jakého kritéria se rozšiřuje zboží s privátní značkou? Může jít např. o nejprodávanější zboží neprivátního sortimentu? Potvrzeno

Návrhy opatření Kvalita a propagace Reklama Internet a média Akční letáky Image výrobků Otevírací doba Věrnostní program

Závěrečné shrnutí Analýza řízení privátní značky Průzkum vnímání privátní značky Návrh na zlepšení stávající situace Cíl práce byl splněn

Doplňující otázky Vedoucí práce: Oponent práce: Proč myslíte, že jsou u nás privátní značky tak oblíbené? Jaký předpokládáte vývoj těchto značek do budoucna? Uveďte výhody zavedení privátní značky pro obchodníka, dodavatele, zákazníka. Oponent práce: Podařilo se Vám zjistit, jak velký podíl na celkovém prodeji výrobků a zboží mají privátní značky vůči značkám běžným? Je běžnou praxí, že dodavatelé „běžných“ značek výrobků platí za lepší umístění svých výrobků na prodejní ploše. Využívá tato „lepší“ místa Kaufland i pro své privátní značky na úkor získání finančních prostředků od dodavatelů „běžných“ značek?

Děkuji za pozornost