Marketingový plán společnosti autor práce: Veronika Nácovská vedoucí práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D. oponent práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Cíl práce: analýza vnější a vnitřní prostředí podniku, navrhnout doporučení pomocí marketingového plánu na základě zjištěných skutečností
Půjčovna lodí Samba s.r.o. Založena v r. 2006 Sídlo Český Šternberk
Analýzy: SWOT analýza Pest analýza Porterův model pěti sil S 1,70 S 1,70 W 1,40 O 1,65 SO T 1,35
Sběr dat: Dotazníkové šetření 120 respondentů 15 otázek
Dotazníkové šetření: Znáte společnost Půjčovna lodí Samba s.r.o.?
Dotazníkové šetření: Využili jste někdy služby vodácké Půjčovny lodí Samba s.r.o.?
Dotazníkové šetření: Jaké služby jste od společnosti Půjčovna lodí Samba s.r.o. využili?
Hypotézy: Více než polovina respondentů tuto společnost znají. 70% respondentů by tuto společnost doporučila svým známým. 30% respondentů má špatné zkušenosti s touto firmou.
Návrhy opatření: vetší propagace zvětšení prostorů vylepšení kempů
Doplňující otázky: Z jakých nástrojů marketingového mixu jste vycházela při tvorbě marketingového plánu u Vámi zvolené firmy? Z jakých kvantitativních hodnot (čísel) jste vycházela? Jakým způsobem jste si zvolila cílovou skupinu? Navrhněte rozpočet pro Vámi definovanou marketingovou kampaň,
Děkuji za pozornost Veronika Nácovská