Psychometrické diagnostické Nástroje pro oblast školství

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Advertisements

Mosty mezi pedagogickou a psychologickou diagnostikou
Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.4.00/ NÁZEV PROJEKTU: VZNIK A ROZVOJ PARTNERSKÉ SÍTĚ PRO REALIZACI STÁŽÍ A APLIKOVANÉHO VÝZKUMU KATEDRY PSYCHOLOGIE.
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
Diagnostika vnitřních podmínek výuky
Šikana a kyberšikana ve školách – HK 2013 Možnosti práce se šikanou na ZŠ v rámci programu všeobecné primární prevence rizikového chování Mgr. Markéta.
PhDr. Zuzana Hadj Moussová
Metody psychologie PhDr. Eva Tomešová, PhD.. Jak psychologové dospějí k závěrům o neznámém?  Používají VĚDECKOU METODU: IDENTIFIKACE VĚDECKÉ OTÁZKY FORMULACE.
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
Školní poradenské pracoviště
Vzájemná hospitační činnost
Návrh plánu mentoringu ZŠ Kunratice. Cíle a směr Prost ř ednictvím zavedení udr ž itelného systému mentoringu na škole u č itelé i ž áci dosahují svého.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Školní poradenské pracoviště
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Střední zdravotnická škola Beroun Jméno autora: Název práce: Třída: Školní rok:
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
OP3BK_PSPP Pedagogická psychologie
Kvantitativní, kvalitativní a smíšený výzkum
Metrologie   Přednáška č. 5 Nejistoty měření.
Didaktika distančního vzdělávání Základní pojmy a vztahy.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
ASOCIACE MEZI VOLNĚ ŽÍJÍCÍMI ŠIMPANZI (Pan troglodytes schweinfurthii) rozdíly ve spolupráci mezi samci a samicemi Petra Kotlárová 2008.
Prezentace a pilotáž finální verze posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky cizího jazyka GA ČR P407/11/0262 Podpořeno.
Práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Příklady dobré praxe.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
„Abych nemluvila jako tatar…“ Eva Hartmannová Iva Pecháčková Kdo má lepší příležitost naučit se anglicky?
Mgr. Kateřina Lojdová - nejčastější organizační forma výuky - učitel souběžně a přímo vyučuje větší skupinu žáků (třídu, skupinu,
Základy pedagogické metodologie Mgr. Zdeněk Hromádka
Metodologie výzkumu primární školy Nejběžnější metody.
Pedagogická diagnostika
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Praxe ve školní psychologii
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
P-CENTRUM, SPOLEK CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE Nabídka služeb
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
Od tématu k problému – druhy problému - hypotézy Východisko = problém Kvantitativní výzkum – musí mít vždy hypotézu? Kvalitativní výzkum – bez hypotézy?
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Kariérové poradenství v českém středním školství
Modrý kříž v České republice
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Příjemce podpory: TRIALOG
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Workshop pro tazatele Bc. Petr Pavlíček Bc. Artem Vartanyan
Vybrané výstupy z analýzy dat statistické ročenky školství 2012/2013
StatSoft CR Tel: Fax: Podbabská 16
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
PORTFOLIO PEDAGOGA – DATA Z RYCHLÉHO ŠETŘENÍ NIDV 2016 Mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogů , Praha Tomáš Machalík.
PROFESE UČITELE Radek Šír.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Tisková konference
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Transkript prezentace:

Psychometrické diagnostické Nástroje pro oblast školství DAP Services

DAP Services 25 let výzkumu v oblasti asociací Od 2005 interaktivní diagnostické prostředí K dnešnímu dni > 300 000 individuálních snímků V České republice > 800 zákazníků mezi školami Nejzajímavější výsledky analýz www.barvyzivota.cz Popis metody a její detaily www.camethod.com Naše hlavní přidaná hodnota – síť odborných poradců

DAP Services ve školství Vlastní evaluace školy Klima, rizikové jevy, efektivita učení Profil učitelského sboru, Sebehodnocení učitele Profil kolektivu mateřské školy Budu školákem, Výběr střední školy, Výběr vysoké školy Třída v krizi

Vlastní Evaluace Školy Efektivita učení Klima školy Rizikové jevy

Profil učitelského sboru Výkon a efektivita Rizika výkonu

Kariérní poradenství Budu školákem školní zralost Výběr střední školy výběr orientace dalšího studia Výběr vysoké školy reference: www.zkariera.cz

Třída v krizi Nástroj založený na srovnávací studii 80 tříd s potvrzeným rizikovým chováním Měříme blízkost chování třídy k referenčnímu vzorku Určujeme sílu vlivu čtyř základních měřených příčinných parametrů → vlivu prostředí školy → používání agresivity → vztahů mezi pohlavími ve třídě → vlivu učitele

Třída v krizi

Třída v krizi Dvoustupňový nástroj, v druhém stupni detailní informace pro intervenci

Děkuji Naděžda LESOVSKÁ