Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.34_Prvni_pomoc_zlomeniny.
Advertisements

Kamarádství, přátelství. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět.
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Simona Lehrausová Datum/období: Podzim 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_26_Státní rozpočet Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základy duševní hygieny. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/15 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
TŘENÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_29.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Anotace : Materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Prezentace slouží k rozšíření učiva o síle jako odvozené fyzikální veličině. Žák si připomene a prohloubí.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_21_09_Z6_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_52_INOVACE_F7.Vl.33_Prumerna_rychlost_graficke_znazorneni.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_11_test, osobnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.33_Prvni_pomoc_stabilizovana_poloha.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Přírodní zdroje na Zemi
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2013 Ročník
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Mezinárodní migrace AUTOR: Mgr. Aleš Skála
VY_12_INOVACE_EVH.2.Ste.35_Na_ty_louce_zeleny
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
AUTOR: Mgr. Gabriela Budínská NÁZEV: VY_32_INOVACE_7B_08
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Člověk a čas.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
VY_12_INOVACE_EVH.2.Ste.29_Cerveny_satecku_kolem_se_toc
Mapa AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_21_05_Z6_Skála
Těžiště a stabilita těles
AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_06
Opakování 3 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Rozdělení zemí podle vyspělosti
CESTOVNÍ RUCH AUTOR: Mgr. Aleš Skála
AUTOR: Mgr. Gabriela Budínská NÁZEV: VY_32_INOVACE_7B_05
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_23
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Prezentace – výklad učiva
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_06
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
VY_12_INOVACE_EVH.2.Ste.32_Ukolebavka
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá   Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.08_Umeni_se_ucit Datum: 17.1.2014 Ročník: ŠESTÝ Vzdělávací oblast: Člověk a společnost  Vzdělávací obor: Obraz světa Název: UMĚNÍ SE UČIT Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.3489  Název projektu: UČÍME SE S RADOSTÍ Anotace: Tento materiál slouží k zopakování pojmu umění se učit. Citace : JANOŠKOVÁ Dagmar, Občanská výchova s blokem Rodinná výchova pro 6.ročník základních škol a primu víceletého gymnázia, 1. vyd. Plzeň: Fraus 2003 136 s. ISBN 80-7238-207-1.

Umění se učit

Umění se učit Není nutné strávit nad učením celé odpoledne, ale je třeba vhodně využít čas k učení i odpočinku. Každý člověk má jiný způsob přijímání informací. Většinou se dělíme na tři typy: zrakový (vizuální) – nejlépe si pamatují to, co vidí sluchový (auditivní) – nejlépe si pamatují, co slyší pohybový (motorický) – nejlépe si pamatují to, co mají spojeno s nějakou činností Mnoho z nás není jedním z uvedených typů, většina lidí patří ke smíšenému typu ( využití více typů k učení).

Napiš, jaký jsi typ žáka a v čem vidíš přednost či nedostatek svého učení. K učení většinou potřebujeme mít klid. Nemusí to být absolutní ticho. Někdo využívá hudbu jako zvukovou kulisu, ale rozhodně by nás to nemělo odvádět od soustředění na učení. Napiš, kdy se můžeš a nebo naopak nemůžeš učit.

Důležitou součástí učení je odpočinek Důležitou součástí učení je odpočinek. Učení střídáme s kratšími přestávkami. Napiš, zda ti ve škole vyhovuje časový limit přestávek. Chtěl/a by si nějakou přestávku upravit nebo něčím vyplnit? Napiš, co o přestávce nejraději děláš.

Zdroje: JANOŠKOVÁ Dagmar, Občanská výchova s blokem Rodinná výchova pro 6.ročník základních škol a primu víceletého gymnázia, 1. vyd. Plzeň: Fraus 2003 136 s. ISBN 80-7238-207-1. Obrázky: KLIPART: Microsoft Office PowerPoint