PŘÍRODA JAKO VÝTVARNÁ DÍLNA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přírodovědný projekt 2. tříd
Advertisements

STAVBA A VLASTNOSTI LÁTEK
Co je estetika?  věda o podstatě a formách tvorby podle zákonů krásy  základ osvojení světa jako tvůrčí,cílevědomé činnosti lidí-estetické osvojování.
Projekt V. C.
©c.zuk ©c.zuk Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Plenér 2006 Výstava výtvarných prací žáků I. a II. stupně.
Základní umělecká škola Sologubova 9/A, Ostrava – Zábřeh, příspěvková organizace Studijní zaměření: Výtvarný obor Návrh textu ŠVP.
ŠVP a můj předmět Výtvarná tvorba
Impresionismus Impresionismus není ještě moderním uměleckým směrem, za počátek moderního umění považujeme až postimpresionismus. Zato zůstává impresionismus.
MALÍŘSTVÍ DRUHY ZNAKY.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
Výtvarné setkání v MŠ II.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti.
LIDÉ A ČAS KALENDÁŘNÍ ROK.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Listnaté lesy Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.23
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Látka a těleso.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o., Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 27 Číslo.
5. listopadu 2007Stanislav Tomeš PRAHA ročník setkání uživatelů GEPRO a ATLAS.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
POSELSTVÍ ŘÍŠE FANTAZIE
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
„ŽIVOČICH“ téma školního roku Výstava 6. – , vestibul kina Centrál a prostory Bílé věže na Velkém náměstí Děti milují zvířátka a.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výtvarná výchova Ročník.
Základní výtvarné vyjadřovací prostředky Hledáme možnosti linky
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
STAVBA A VLASTNOSTI LÁTEK Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
JAK NA MALOVÁNÍ ZÁTIŠÍ V PC
Svatební tvoření… …inspirace. I romantické oznámení může být vkusné, jemné, a dokonce vtipné… Svatební oznámení.
STROMY LISTNANTÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
Zima je čas odpočinku, zastavení a klidu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,Smetanova 123C AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_115_Jehličnany TEMA: Živá.
VÝZNAM ARCHITEKTURY SMYSL JEJÍCH DĚJIN Autor: Ing.arch.Petra Třebová listopad 2010.
DOBŘÍ(Š) V POZNÁNÍ aneb interaktivní poznání historie, kultury a přírody na Dobříši.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, Nové Strašecí tel , ,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Aleš Jarolím VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Český jazyk_12_Slovní druhy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.5 Zvířata na podzim Název sady: Člověk a jeho svět Číslo projektu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
STROMY JEHLIČNATÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
Vedení našich speciálních pedagogů pořádá pro naše klienty aktivity prostřednictvím výtvarné a pracovní výchovy Tématika se zaměřením na podzim a zimu.
Teplé a studené barvy Název školy
Jméno autora výukového materiálu:
Vzniklo z projektu: CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Návrhové skici-použití výtvarných technik
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_08_III.Vu_ZVÍŘATA.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_29_PRVOUKA
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Jméno autora: Mgr. Jitka Bílková Datum vytvoření:
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
Les v průběhu roku Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Malba Martina Lietavcová.
KRESBA Martina Lietavcová.
Plán společných akcí ŠD ve školním roce 2018/2019
Domaluj druhou polovinu
PODZIM.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
Strom a jeho využití PODOBLAST.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor: Helena Petrůvová Název: VY_32_INOVACE_02_PRVOUKA_PODZIM.
Transkript prezentace:

PŘÍRODA JAKO VÝTVARNÁ DÍLNA Byl jednou jeden strom Podzimní čarování aneb listohrátky Krajky princezny Zimy

1. metodická řada BYL JEDNOU JEDEN STROM Návraty k přírodě (realizováno) hra s přírodninami – stopy přírodnin, vzorník barevných pigmentů Stromům tváří v tvář (realizováno) výtvarné uplatnění přírodnin – přibíjení kaštanů na dřevěný podklad, dotváření tváře stromu dalšími přírodninami, instalace v přírodě Obměna: exteriér Setkání se stromy sbírání vzorků, otisky A: frotáže B: odlitky Tajemství pro stromy „ozvláštnění“ přírodního prostoru, přírodní instalace Obměna: jiný zbytkový materiál Zásoby na zimu (realizováno) výtvarné uplatnění přírodnin – smyslové hry s přírodninami, vrstvení přírodnin do sklenice, vlastní literární tvorba

Strom parádník (realizováno) výtvarné uplatnění přírodnin, kombinace barev a tvarů A: šperk z kůry B: navlékání podzimních plodů, Dřevo jako hudební virtuóz objevování vlastností dřeva s vazbou na hudbu, tanec a zpěv, smyslové hry Obměna: jiný přírodní materiál Lesní strašidla a všelijaké bytosti záhadné (realizováno) hra s přírodním materiálem, sestavování přírodních prvků

ZÁSOBY NA ZIMU

NÁVRATY K PŘÍRODĚ

STROMŮM TVÁŘÍ V TVÁŘ

STROM PARÁDNÍK

LESNÍ STRAŠIDLA A VŠELIJAKÉ BYTOSTI ZÁHADNÉ

2. metodická řada PODZIMNÍ ČAROVÁNÍ ANEB LISTOHRÁTKY Šaty pro podzimní princeznu pravidelné řazení přírodních prvků – dekor Fantastické zvíře (realizováno) dokreslovaná koláž listů Atlas listů (realizováno) výroba naučné knihy Listové aranžmá (realizováno) sestavování přírodního materiálu – dekorace prostředí Čarování s listy frotáž listů Listohrátky vytváření objektů z listů Slavnost padajícího listí dotváření náhodně vzniklé kompozice, fotodokumentace Jak se barví listí (realizováno) barevné vystihnutí proměn v přírodě, malba, otisk

Trůn pro Listopad (realizováno) dotváření předmětů A: stojací věšák B: židle

JAK SE BARVÍ LISTÍ

FANTASTICKÉ ZVÍŘE

ATLAS LISTŮ

LISTOVÉ ARANŽMÁ

TRŮN PRO LISTOPAD

3. metodická řada KRAJKY PRINCEZNY ZIMY Chladivé vzkazy A: kresba linky do sněhu B: vytváření obřích stop do sněhu Byli jsme tady A: kresba do sněhu B: modelování ze sněhu Barevné balónky experiment Ledový rampouch „ozvláštnění“ přírody Obměna: jiný zbytkový materiál Závěs ze sněhových vloček práce s papírem, odstíny studené barvy Obměna: jiný zbytkový materiál Mrazivé kouzlo experiment Zimní galerie „ozvláštnění“ přírody Hrajeme si na Eskymáky architektura – stavba iglú

Linie ve sněhu – návrh na realizaci

Zimní galerie – návrh na realizaci