Živé organizmy Součástí živé přírody jsou houby, rostliny, zvířata a lidí. Nazýváme je živé přírodniny nebo také živé organizmy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
Zpracovala Jitka Ciprová
Zpracovala Jitka Ciprová
Potravní vazby rostlin a živočichů
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA.
TOK LÁTEK A ENERGIE EKOSYSTÉMEM
ŽIVOT NA ZEMI Přírodopis 6. třída.
Chaluhy, čili hnědé řasy
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Přírodní látky Mgr. Lenka Fasorová.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:4. ročník – Člověk a jeho svět – Přírodověda – Ochrana přírody autor VM:Ing.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
PEDOSFÉRA.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Vznik půdy - půda pokrývá povrch zemské kůry
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: VĚCI KOLEM NÁS
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Živá příroda.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: PŮDA
Základní skupiny organismů
Základní skupiny organismů
VY_32_INOVACE_03_Voda Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Houby VY_52_INOVACE_22 pro 4. ročník ZŠ
Třídění organismů Filip Bordovský.
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Ekosystémy.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Biochemie, složení živých organismů.
Biosféra.
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
Chemické složení organizmů. Mezi přírodní (organické) látky patří: cukry (sacharidy) tuky (lipidy) bílkoviny (proteiny) nukleové kyseliny.
K RAJINNÁ SFÉRA. obsah krajina krajinná sféra příroda přírodní krajinná sféra litosféra pedosféra hydrosféra atmosféra biosféra kontrolní otázky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dvořáček Josef. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje materiál.
HOUBY Předmět: Potraviny a výživa pro obor Kuchař – číšník druhý ročník Klíčová slova: houby, charakteristika, složení, dělení, lanýž, šiitaké,
Rostliny.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Třídění přírodnin.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Součásti neživé přírody
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_PRVOUKA
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Podmínky života na Zemi
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
H O U B Y II – JEDOVATÉ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
BUNĚČNÉ DÝCHÁNÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_13_26.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Mgr
TŘÍDĚNÍ ORGANISMŮ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Houby Houby tvoří samostatnou skupinu
ROSTLINY, ŽIVOČICHOVÉ OPAKOVÁNÍ
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
VY_52_INOVACE_18_Ochrana rozmanitosti přírody - učební text
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
ZVÍŘATA V ZIMĚ Některé živočichy můžeme vidět ve volné přírodě i v zimě. Tito živočichové si dokážou udržet stálou tělní teplotu, i když je venku zima.
Transkript prezentace:

Živé organizmy Součástí živé přírody jsou houby, rostliny, zvířata a lidí. Nazýváme je živé přírodniny nebo také živé organizmy.

Živá příroda Živou přírodu tvoří: 1. Houby 2. Rostliny 3. Živočichové

zdroje http://hobby.idnes.cz/hrib-borovy-boletus-pinophilus-dni-/atlas-hub.aspx?c=A080509_102912_receptar-bylinky_tyn http://rostliny.naturess.net/fotka-rostliny-kopretina_lucni_%28leucanthemum_vulgare%29-10269?char=k http://mladazena.maminka.cz/scripts/detail.php?id=461295 http://www.levhart.estranky.cz/fotoalbum/kockovite-selmy/Selma/lev-2-.html http://www.trada-vareni.estranky.cz/clanky/o-surovinach/houby/ http://cs.wikipedia.org/wiki/Borovice_pod_hradem_Kun%C4%9Btick%C3%A1_hora http://www.selmy.cz/ochrana/