Projekty MARSL.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingové strategické plánování v podnicích služeb
Advertisements

Vize, Strategie, Cíle.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
Činnost veřejné správy
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
Nauka o podniku Seminář.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Předmět: Řízení podniku 1
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Poskytování služeb jako ekonomická činnost. Tvorba podnikatelského plánu Analogie s výrobními podniky Nutno mít na zřeteli charakteristické vlastnosti.
Personální management
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Proces řízení rizik.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
MARKETINGOVÝ MIX.
Lenka Zahradníčková
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Obhajoba od 10 do 15 h U44 č. 215 Každý projekt = 10 min prezentace + 10 min. diskuse Projekty MARSL.
MARKETINGOVÝ MIX VE SLUŽBÁCH
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
Moderní personalistika
8. Marketing.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Personální plán pro podnikatelský plán
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
BPV_MVVS jaro 2014 Simona Škarabelová Zuzana Prouzová 2 externisté.
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Model struktury strategického managementu
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Zpracování žádosti na podporu sociálního podnikání do OPZ - příklad dobré praxe Vznik sociálního podniku Hustířanka služby s.r.o. Hradec Králové, 7.
STRATEGIE ČIŽP Rob Bakx
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podklady pro zpracování semestrální práce
MARKETING Přednáška P
Strategie regionu, obce
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Ekonomika malých a středních podniků
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Cenové strategie.
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Projekty MARSL

Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, předmět podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby a důsledky pro marketing MIS SWOT analýza kauzální SWOT + závěry strategické plánování: cílové skupiny poslání, poslání, vize, cíle cílová skupina (i součást SPOCH): profil, insight na základě průzkumu produkt (základní, očekávaný, rozšířený) + formulace produktu orientovaná na zákazníka ) MOT – momenty pravdy na zákaznické cestě od informační, rozhodovací, nákupní až po ponákupní fázi Prvky – krizový plán (prevence, organizace, komunikace) Cena – kalkulace, startovní náklady (investice, fixní náklady, provozní N na 1 měsíc / předpokládaná tržba) Komunikační plán Personální politika Procesy – možnosti překonání výkyvů na straně poptávky i nabídky Materiální prostředí + důvody volby

Prozatímní nejčastější chyby: nepodložená SWOT!! , záměna vnitřních a vnějších faktorů obecně nadefinovaná CS, schází specifika CS, kde ji hledat Konkurenční analýza Poslání, strategie – často chybí, produktově orientovány Nereálnost rozpočtu, nerentabilita Nedostatečná koupěschopnost CS

projekty marketingových plánů špatně správně nápady odvaha nadšení grafika guerilla zajímavé názvy rozpočet (fixní x variabilní) profilace CS přílišné zúžení nebo obecné nastavení CS tisk, outdoor časová omezenost predikce? chybí měřitelnost cílů tragický výzkum insight CS (gender?!) SWOT – špatné zařazení interních a externích faktorů

Jak nachystat prezentaci? Komisaři budou potenciálními investory, přičemž po nich „chcete“ úvodní investici do businessu a komunikační kampaně. Je třeba přichystat jedinečnou prezentaci vaší služby + plán komunikace + samozřejmě argumenty, proč byste investici měli dostat právě vy Prezentace 8 min + 5 min diskuse, hodnocení

Co bude hodnoceno? Nápad (originalita, i vzhledem k akceschopnosti) služby i komunikace Výběr cílové skupiny, její koupěschopnost Předpokládané naplnění cílů kampaně Rozpočtový rámec (efektivity) projektu, zvláště komunikace Timing

Kdo bude hodnotit? Já Vy všichni Adéla Kotrbatá – IPSOS Leona Héžová – PR specialista, organizátor veletrhů Petra Kotásková - a ………….

Co odevzdáváte V den „D“: 11. 5. 2017 odevzdáváte: fyzicky složku s pracovní, příp. i „uhlazenou“ formou práce Prezentaci (příp. složku) elektronicky

Těším se (společně s komisaři) NA VAŠE SKVĚLÉ PREZENTACE!!