Projekty MARSL
Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, předmět podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby a důsledky pro marketing MIS SWOT analýza kauzální SWOT + závěry strategické plánování: cílové skupiny poslání, poslání, vize, cíle cílová skupina (i součást SPOCH): profil, insight na základě průzkumu produkt (základní, očekávaný, rozšířený) + formulace produktu orientovaná na zákazníka ) MOT – momenty pravdy na zákaznické cestě od informační, rozhodovací, nákupní až po ponákupní fázi Prvky – krizový plán (prevence, organizace, komunikace) Cena – kalkulace, startovní náklady (investice, fixní náklady, provozní N na 1 měsíc / předpokládaná tržba) Komunikační plán Personální politika Procesy – možnosti překonání výkyvů na straně poptávky i nabídky Materiální prostředí + důvody volby
Prozatímní nejčastější chyby: nepodložená SWOT!! , záměna vnitřních a vnějších faktorů obecně nadefinovaná CS, schází specifika CS, kde ji hledat Konkurenční analýza Poslání, strategie – často chybí, produktově orientovány Nereálnost rozpočtu, nerentabilita Nedostatečná koupěschopnost CS
projekty marketingových plánů špatně správně nápady odvaha nadšení grafika guerilla zajímavé názvy rozpočet (fixní x variabilní) profilace CS přílišné zúžení nebo obecné nastavení CS tisk, outdoor časová omezenost predikce? chybí měřitelnost cílů tragický výzkum insight CS (gender?!) SWOT – špatné zařazení interních a externích faktorů
Jak nachystat prezentaci? Komisaři budou potenciálními investory, přičemž po nich „chcete“ úvodní investici do businessu a komunikační kampaně. Je třeba přichystat jedinečnou prezentaci vaší služby + plán komunikace + samozřejmě argumenty, proč byste investici měli dostat právě vy Prezentace 8 min + 5 min diskuse, hodnocení
Co bude hodnoceno? Nápad (originalita, i vzhledem k akceschopnosti) služby i komunikace Výběr cílové skupiny, její koupěschopnost Předpokládané naplnění cílů kampaně Rozpočtový rámec (efektivity) projektu, zvláště komunikace Timing
Kdo bude hodnotit? Já Vy všichni Adéla Kotrbatá – IPSOS Leona Héžová – PR specialista, organizátor veletrhů Petra Kotásková - a ………….
Co odevzdáváte V den „D“: 11. 5. 2017 odevzdáváte: fyzicky složku s pracovní, příp. i „uhlazenou“ formou práce Prezentaci (příp. složku) elektronicky
Těším se (společně s komisaři) NA VAŠE SKVĚLÉ PREZENTACE!!