Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ALLPACK s.r.o. Volgogradská 17/ Liberec 9
Advertisements

Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
Přátelé dobrého vína a adrenalinu,
, , Nabídka investiční spolupráce.
Beckiland Firemní párty.
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
1) Úzce specializované prodejny
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Lando CZ s. r. o. S. K. Neumanna PARDUBICE.
specialista na firemní květinový servis
ŘÍZENÍ MALOOBCHODU A VELKOOBCHODU
NABÍDKA UČEBNÍCH OBORŮ PRODAVAČSKÉ PRÁCE PODLAHÁŘSKÉ PRÁCE.
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_15_MARKETINGOVÝ.
Fiktivní firma OLYPRINT, spol. s r. o. ...víc než jen tisk.
Autor: Zdeňka Hauserová Datum: 13. dubna 2013
Jan Hummel Fruitisimo.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Koncept farmářských prodejen
Vestavěné skříně, nábytek na míru, dveře, truhlářské a tesařské práce.
MOPE s.r.o. Personální agentura
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
MODERNÍ ZPRACOVÁNÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE. Obsah Vývoj reprografických služeb Co by dnes měli projekční, developerské a stavební firmy požadovat od svého.
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání na Středním odborném učilišti obchodním Prostějov prohloubením spolupráce s regionálními zaměstnavateli a rozvojem kariérového.
Mőbel nábytek Pavla Matoušková. Ceník některého sortimentu Postel se sendvičovou matrací 12999,- Manželská posel s pružinovou matrací 30000,- Obývací.
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení a realizace staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka.
Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay
Analýza rozmístění prodejen a služeb na vybraném území
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
INMOS Informační monitoring solventnosti Bc. Zbyněk Dosoudil,DiS Bc. Zbyněk Dosoudil,DiS a kolektiv.
Logopedická třída MOTÝLCI
Svatební šaty Iva. Jak a kdy naše firma vznikla? Firma Svatební šaty Iva vznikla přibližně v červnu minulého roku. Celá organizace této firmy trvala půl.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Golden Gas Technologies s.r.o.
Distribuce - placement
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
Základní fakta o vinařství TARAPACA Založeno v roce 1874, cílem bylo vždy vyrábět vína špičkové a konzistentní kvality. Patří mezi největší a nejdůležitější.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
2 USKUPENÍ BOHEMIA SEKT BOHEMIA SEKT je největším dodavatelem klidných šumivých vín a jedním z předních výrobců lihovin v České republice Výhradní dovozce.
BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.
Technika obsluhy – Vinárny
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
České Budějovice, červen 2016
ESSENS CLUB   Parfémy, kosmetika, potravní doplňky - Colostrum, Aloe Vera Essens - Vysoká kvalita –Nízká cena Šárka Ksandrová, Essens ID: essens-club.cz.
Charakteristika a význam obchodního provozu, činitelé OP.
MERIIS Business Consulting
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Projekt BOZP Výsledky první části České vysoké učení technické
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Autor: Ing. Sikorová Renata
Mnozí z Vás každoročně zdobí a osvětlují svá okna, balkóny a rodinné domky. Je krásné vidět, jak v naší obci ve dne zdobí okna a balkóny.
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
Úvod od MS Dynamics NAV Příklad nad podej a následky tohoto procesu v systému (sklad, položky zákazníka a věcné položky ( finanční transakce na účtech.
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Transkript prezentace:

Krásná vína pro naše zákazníky Specializovaná prodejna Široký výběr krásných vín Speciální přístup k prezentaci i prodeji Degustace

Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu Lokace – hypermarket Chodov – v jednom z největších nákupních center v ČR Přidáváme 250m2 pro prezentaci nových položek Stovky nových vín s odpovídajícím uskladněním a důležitými informacemi Prezentace dle oblastí Pravidelné degustace s kvalifikovaným sommelierem Školený personál z našich řad

Nabízíme unikání možnost spojení Vaší značky vín s tímto moderním konceptem prezentace.

Myšlenka je, složit sortiment pro inspirování k novým nákupům, ale i k potěšení stávajících zákazníků. Vína vhodná ke každodenní radosti, ale i třeba jako důstojný dárek. Prosíme o návrhy bílých, růžovým, červených i šumivých vín vysoké kvality. Vaše návrhy uvítáme co nejdříve, nejpozději do 7.4. Kontakty: Vlastimil Vávra vlastimil.vavra@albert.cz  720/742 901 Radka Čapková radka.fuchsova@ahold.com

Děkujeme a těšíme se na spolupráci Prosím, berte tuto prezentaci jako návrh konceptu, vše je zatím v průběhu vývoje a upřesňování.