Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
České Budějovice, červen 2016
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Prezentace k obhajobě bakalářské práce
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Situační analýzy prostředí – v konečném sestavení SWOT
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o. VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o. Autor práce: Hedvika Sobíšková Vedoucí práce: Ing. Marta Hortová Oponent práce: Mgr. Hana Bartošová České Budějovice, Červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného problému Dostupnost informací Zájem o společnost Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o. Hedvika Sobíšková

Cíl práce Analýza vlivů vnějšího a vnitřního prostředí, které působí na podnik, pomocí vhodných metod vyhodnotit stávající strategii a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení ke změně strategie. Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o. Hedvika Sobíšková

Představení společnosti Orsay s.r.o. Výroba moderního oblečení pro ženy Založení roku 1975 Willstätt, 35 obchodů v Německu V současnosti 600 prodejen ve 24 zemích Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o. Hedvika Sobíšková

Výzkumné problémy „Je prodávané zboží příliš drahé?“ „Je zákaznický servis na špičkové úrovni?“ „Je Orsay konkurenceschopnou a stabilní společností?“ Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o. Hedvika Sobíšková

Použité metody Situační analýza podniku Kvantitativní výzkum VRIO analýza (analýza specifických příležitostí) SWOT analýza Porterova analýza pěti sil Analýza konkurentů PEST analýza Dotazníkové šetření Mystery shopping Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o. Hedvika Sobíšková

Dosažené výsledky Situační analýza SWOT analýza – mírně ofenzivní strategie Porterova analýza pěti sil – stávající konkurence, dodavatelé z Turecka Analýza konkurentů – nejsilnější konkurenti H & M, C & A, NewYorker PEST analýza – ovlivňující sociálně-kulturní prostředí VRIO analýza – zdroje nehmotné povahy, lidský kapitál Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o. Hedvika Sobíšková

Dosažené výsledky Výzkumné problémy „Je prodávané zboží příliš drahé?“ Ceny za zboží jsou přiměřené (78 % dotázaných). „Je zákaznický servis na špičkové úrovni?“ Ano, zákaznice jsou spokojené (97% dotázaných). „Je Orsay konkurenceschopnou a stabilní společností?“ Ano (celková aktiva stabilní, růstový potenciál VH, tržby převyšují náklady). Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o. Hedvika Sobíšková

Přínos práce Mystery shopping – zmapování konkurence pro pobočku v OC IGY Návrhy zlepšení konkurenceschopnosti Zlepšení komunikace Navržení nové kolekce spodního prádla Originální design značky Televizní reklama Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o. Hedvika Sobíšková

Závěrečné shrnutí Výzkumné problémy byly zodpovězeny Opatření ke změně byla navržena Cíl bakalářské práce byl splněn Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o. Hedvika Sobíšková

Odpovědi na otázky vedoucího práce Otázka vedoucího práce: „Na základě čeho jste odhadla tržní podíly konkurenčních společností?“ Situační analýza vybraného podniku – Orsay s.r.o. Hedvika Sobíšková

Prostor pro dotazy

Děkuji Vám za pozornost Hedvika Sobíšková