Marketingové nástroje

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Chování spotřebitele Zákazníci, trhy, segmentace.
Advertisements

Marketing obchodu. Obsah 1. Specifika ceny v obchodní firmě 2. Metody tvorby ceny 3. Rozhodování o ceně, cenová strategie 4. Další možnosti práce s cenou.
Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…
Management a marketing v knihovnách Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
1 Strojírenská 657/6, Žďár nad Sázavou 1. 2 Mobilita do Francie „země galského kohouta“  konference na krajském úřadě k zahájení projektu  prohlídka.
Analýzy a strategie Analýzy. SWOT Heuristika PEST a SLEPT.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Produkt Zavádění nového produktu na trh. Životní cyklus produktu Zavádění Růst Vrchol Pokles.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Žurnalisté Odborníci.
Mgr. Pavel Kasal ředitel Základní školy Rudná od r let zastupitel (místostarosta) města Mgr. Pavel Kasal ředitel Základní školy Rudná od r.1991.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Analýzy a strategie Analýzy. Analýza SWOT S – Strengths; silné stránky W – Weaknesses; slabé stránky O – Opportunities; příležitosti T – Threats; ohrožení.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_1 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E19.11 Ročník1. ročník.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Hospodářský proces Hospodářský proces. Hospodářský proces Hospodářský proces rozdělujeme na následující fáze: a) výroba b) rozdělování a přerozdělování.
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
Pojistný trh nabídka a poptávka po pojistných produktech investování prostředků technických rezerv.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Strategie.
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Média.
Zavádění nového produktu na trh
Podstata marketingu.
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
ARTE POVERA Tematická oblast
Společenská odpovědnost ve školství
Základní formy prodeje
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Marketingová komunikace
Marketing, reklama a sponzoring ve sportu
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Windows – WordPad VY_32_INOVACE_32_649
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Plánování Marketingový plán.
Marketingové nástroje
CENA.
Vítejte na Marketingu.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
Digitální učební materiál
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
Hospodářský cyklus VY_32_INOVACE_40_814
Strategie na různých trzích
karel oliva Akademie věd ČR
Propagace.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál
Vzdělávání knihovníků vesnických knihoven
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Marketing a management 2. ročník
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Střední škola obchodně technická s. r. o.
SITUACE NA TRHU PRÁCE JIŘÍ KOLÁŘ,
Akční plán - plánované společné aktivity
Obecná ekonomie STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Transkript prezentace:

Marketingové nástroje Produkt

Kulturní dědictví jako produkt Budova a interiéry, místo Sbírky a výstavy Výrobky Odborné služby Programy Společenské a komerční služby Pronájem prostor Doprovodné služby

Specifika služeb Nehmotný produkt Neoddělitelné od poskytovatele Proměnlivé Pomíjivé

Životní cyklus produktu Zavádění Růst Vrchol Pokles

Zavádění nových produktů Životní cyklus produktu Stálé expozice a památky Dočasné výstavy Životní cyklus na trhu uměleckých děl Zavádění nových produktů Orientace na zážitky Orientace na kulturní a společenské potřeby místní komunity

Strategie zavádění nových produktů Penetrace trhu Geografická expanze Nové segmenty zákazníků Modifikovaná nabídka Modifikace produktu pro stávající zákazníky Modifikace produktu pro geograficky rozptýlené zákazníky Modifikace produktu pro nové segmenty zákazníků Inovace produktu Geografická inovace Kompletní inovace

Komerční art marketing a produktový mix Umění jako produkt Umělecké dílo Reprodukce Falzifikát Kopie Materiální podstata Nemateriální vlastnosti díla Subjektivní faktory díla Umělec, umělecká kritika, poptávka, cena Motivy pro tvorbu

Děkuji Vám za pozornost a za spolupráci Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_6_Produkt Nebo www.sks.cz stránky učitelů © Radka Johnová, 2007