Marketingové nástroje Produkt
Kulturní dědictví jako produkt Budova a interiéry, místo Sbírky a výstavy Výrobky Odborné služby Programy Společenské a komerční služby Pronájem prostor Doprovodné služby
Specifika služeb Nehmotný produkt Neoddělitelné od poskytovatele Proměnlivé Pomíjivé
Životní cyklus produktu Zavádění Růst Vrchol Pokles
Zavádění nových produktů Životní cyklus produktu Stálé expozice a památky Dočasné výstavy Životní cyklus na trhu uměleckých děl Zavádění nových produktů Orientace na zážitky Orientace na kulturní a společenské potřeby místní komunity
Strategie zavádění nových produktů Penetrace trhu Geografická expanze Nové segmenty zákazníků Modifikovaná nabídka Modifikace produktu pro stávající zákazníky Modifikace produktu pro geograficky rozptýlené zákazníky Modifikace produktu pro nové segmenty zákazníků Inovace produktu Geografická inovace Kompletní inovace
Komerční art marketing a produktový mix Umění jako produkt Umělecké dílo Reprodukce Falzifikát Kopie Materiální podstata Nemateriální vlastnosti díla Subjektivní faktory díla Umělec, umělecká kritika, poptávka, cena Motivy pro tvorbu
Děkuji Vám za pozornost a za spolupráci Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_6_Produkt Nebo www.sks.cz stránky učitelů © Radka Johnová, 2007