Projekt GDA PR podpora etapa – vyhodnocení 2. etapa – návrh

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Orientace firmy FitVitalita s.r.o v aktuálním podnikatelském prostředí
Advertisements

Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Školní stravování (úvod) MUDr. Petr Tláskal, CSc. Ing. Eva Šulcová Bc
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
stravovací režim školáků
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
Tuky – složení, značení, hodnocení, výživová doporučení
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Cesta domů Rok 2011 očima čísel Valná hromada sdružení 2012.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Jsme  Webový portál+ herní servery  Návštěvnost i přes 4900/den (statistiky toplist)  Na našich serverech se hraje jedna z nejoblíbenější internetových.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Prevalence obezity v dětském věku – nové výsledky
Nové funkce v novém Skliku
WWW – hypertextový informační systém
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Praha 5/2014 Fórum prevence dětské nadváhy a obezity.
Setkání účastníků neformálního konsorcia Brno Praha
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Metodika poradenství podpory zdraví a prevence nemocí
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí CZ.1.04/2.1.00/ Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha.
Centrum pro rodinu a sociální péči, Brno
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
Nutriční poradenství.
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
Dana Mazancová Databáze Anopress a ČTK ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
Metodika poradenství podpory zdraví a prevence nemocí MUDr. Věra Kernová Doc. MUDr. Lumír Komárek, CSc. Státní zdravotní ústav Praha.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Praha, 5. prosince 2014 Nestlé podporuje mladé. Nestlé: jednička celosvětově i lokálně Tržby ČR&SR 2013Zaměstnanci ,3 mld CZK ,6 Světové.
Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010 červen 2010.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
16. prosince 2015 Jednání Rady vlády pro národnostní menšiny.
PREZENTUJÍCÍ Porada vedoucích zařízení školního stravování Olga Johanidesová.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Bc. Martina Jeřábková Název materiálu:
Výživa a zdraví. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport, zdraví, svět práce–
Výroční zprávy Rady vlády pro udržitelný rozvoj 7. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území RVUR 31. březen 2010.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Tisková konference „Hravě žij zdravě“ vyhodnocení
Projekt GDA PR podpora etapa – vyhodnocení
Projekt GDA návrh PR podpory 2010
Projekt GDA realizace PR podpory 1. etapa 2010
Potraviny a výživa 1. ročník – kuchař, číšník, servírka
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Věra Boháčová, DiS. nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí
7. ROČNÍK HRAVĚ ŽIJ ZDRAVĚ
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Přehled o esperantu v českých médiích
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Transkript prezentace:

Projekt GDA PR podpora 2010 1. etapa – vyhodnocení 2. etapa – návrh 4. listopadu 2010 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

1. etapa – vyhodnocení Komunikační téma Internetový projekt Tiskové setkání Cílená medializace v TV a rozhlase Články v oborových periodikách Web Rozpočet .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Komunikační téma Nutriční značení potravin: výsledky výzkumu SZPI „Český spotřebitel a potraviny“ – 56 % lidí nevěnuje pozornost údajům na obalech potravin, protože jsou nečitelné, nezajímají je, nejsou srozumitelné, nejsou pravdivé (podzim 2009) význam nutričního značení v každodenním životě – o nutriční informace na obalech by se měl zajímat každý, zejména spotřebitelé, kteří vyznávají zdravý životní styl nebo kteří mají nějaká zdravotní omezení značení GDA, navigace ve světě živin a kalorií – informace na obalech potravin mohou být poměrně složité, proto by se spotřebitelé měli zaměřit na značení GDA, které je srozumitelné, jednoduché, přehledné, a tak usnadňuje rozhodování při výběru potravin a nápojů a napomáhá uvažovat o dané potravině v celkovém kontextu jídelníčku .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Internetový projekt REALIZOVÁNO Komunikace tématu na webovém portálu Žena.cz Balíček reklamních ploch a PR textů: direct mail z mail.centrum.cz (17. srpna) banner neanimovaný strip na zdravi.centrum.cz (23. – 29. srpna) banner medium rectangle na zena.cz (30. srpna – 5. září) .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Internetový projekt Statistiky projektu: direct mail: realizované imprese – 20 000 počet přečtení – 3 636 počet kliků – 326 CTR – 9 % (běžná úroveň 2,5–4,7 %) banner neanimovaný strip: realizované imprese – 108 915 počet kliků – 315 CTR – 0,29 % (běžná úroveň 0,05-0,11 %) banner medium rectangle: realizované imprese – 301 066 počet kliků – 223 CTR – 0,07 % (běžná úroveň 0,02-0,06 %) Celkem bylo osloveno 152 025 unikátních uživatelů Cena za oslovení 1 uživatele je 0,49 Kč .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Tiskové setkání REALIZOVÁNO Název: „Kdo chce zdravě jíst, musí obaly číst!“ Cíl: v návaznosti na významnou roli nutričních informací na obalech potravin v životě každého, komu není lhostejné jeho zdraví, a na skutečnost, že více než polovina Čechů těmto informacím nevěnuje pozornost, doporučit spotřebitelům značení GDA, které je srozumitelné, usnadňuje rozhodování při výběru potravin a nápojů a napomáhá při sestavování zdravého jídelníčku .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Tiskové setkání Mluvčí: Tamara Starnovská, vrchní nutriční terapeutka FTNsP Martin Klofanda, předseda Skupiny pro zdravý životní styl Místo: restaurace Jet Set Anděl City, Praha 5 – Smíchov Termín: pátek 3. září, od 10.00 hodin Press pack: tiskové materiály dárek pro novináře – balíček výrobků se značením GDA .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Tiskové setkání Mediální výstupy: od 3. září do 31. října – 12 očekávané – 5 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Cílená medializace v TV a rozhlase REALIZOVÁNO Čro 2 Praha, pořad Rodinný lékař: pořad zaměřený na jednotlivé oblasti medicíny, nemoci, trendy a zdravý životní styl host – nutriční terapeutka Věra Králová téma – jak se udržet fit o prázdninách termín – 19. července TV Nova, pořad Snídaně s Novou: ranní zpravodajský pořad s hosty z oblasti politiky, ekonomiky, kultury, společenského života, zdraví host – nutriční terapeutka Tamara Starnovská a zástupce PK Martin Klofanda téma – informace na obalech potravin termín – 15. září .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Články v oborových periodikách V REALIZACI časopisy zdravotních pojištěn: Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR, příloha Infoservis VZP: Infoservis VZP (Zdravotnické noviny, web VZP) článek o značení GDA termín – 18. října v jednání publikace článku v časopisu Svět pojištěnce .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Články v oborových periodikách časopisy spotřebitelských organizací: Sdružení českých spotřebitelů: web Spotřebitel.cz článek o značení GDA termín – 11. října v jednání příprava letáku s informacemi o značení potravin včetně značení GDA .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Web V REALIZACI Rozšíření webu GDA o nový interaktivní nástroj: Kalkulátor GDA – přepočítávání nutričních hodnot jakéhokoli baleného výrobku na hodnoty GDA (zápis v číslech do tabulky, výsledek v procentech v pětici nutričních bublin) spuštění – 16. srpna vylepšení – 6. října: zápis nutričních hodnot jednoho konkrétního množství výrobku do tabulky možnost opakovaně zadávat libovolné množství výrobku výsledek k jakémukoli zadanému množství výrobku v procentech v pětici nutričních bublin .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Web Aktualizace webu GDA – sekce Výrobky se značením GDA: aktualizace výrobků Mars, Ferrero a Kofola k aktualizaci výrobky Coca-Cola, Kraft Foods, Nestlé, Penam, Unilever, United Bakeries termín – ??? Odkaz na web GDA: umístění loga GDA s prolinkem na www.gda.cz na produktové weby členů PK ČR .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Web – návštěvnost Měsíční návštěvnost: únor březen duben květen červen čnec srpen září říjen 2 475 4 662 2 294 2 246 1 577 1 633 2 127 1 877 1 954 Zdroj: Google Analytics .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Web – statistiky návštěvnosti Září až říjen 2010: počet návštěv – 3 831 nové návštěvy – 71,86 % počet zobrazení – 17 360 počet stránek/1 návštěva – 4,53 průměrná doba na webu – 3,04 minut Zdroje návštěvnosti: vyhledávače (seznam, google) – 48,84 % přímá návštěvnost – 30,80 % odkazující stránky (zdravi.foodnet.cz, zena.centrum.cz) – 20,36 % Klíčová slova: kraft foods – 13,47 % gda – 11,70 % zdravý jídelníček – 6,73 % www.gda.cz – 4,76 % kraft – 4,01 % .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Web – statistiky návštěvnosti Nejnavštěvovanější stránky: HP: 2 035 zobrazení stránky 11,72 % zobrazení stránky 1 535 jedinečných zobrazení 44 sekund na stránce Sekce pro spotřebitele/O GDA: 1 954 zobrazení stránky 11,26 % zobrazení stránky 1 304 jedinečných zobrazení 24 sekund na stránce Sekce pro spotřebitele/Výdej energie/Spočítejte si svůj energetický výdej a příjem: 1 267 zobrazení stránky 7,30 % zobrazení stránky 1 022 jedinečných zobrazení 4,53 minut na stránce .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Web – statistiky návštěvnosti Sekce pro spotřebitele/Příjem energie/Kalkulátor GDA: 1 222 zobrazení stránky 7,04 % zobrazení stránky 848 jedinečných zobrazení 38 sekund na stránce Sekce pro spotřebitele/Zásady zdravého jídelníčku: 1 166 zobrazení stránky 6,72 % zobrazení stránky 861 jedinečných zobrazení 45 sekund na stránce .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

web – info@gda.cz 4 zodpovězené dotazy (v únoru až říjnu 2010): Výrobce: „Ráda bych se informovala na správnost uvádění údajů dle GDA (% denní doporučené dávky pro dospělého) na obalech v ČR. Mohou být dle zákona na obalech uvedeny % GDA hodnoty na porci, která je rozdílná od váhy celého balení? Tj. pokud má celé balení hmotnost 85g, mohu na přední straně obalu uvést hodnoty na porci 25g, pokud je obal určen pouze na český trh a je celý v čj?“ Nutriční terapeutka: „Obracím se na Vás s dotazem, kde je možné získat větší počet kusů informační brožury o GDA (cca 400 ks)? Pracuji v lázních jako nutriční terapeutka a ráda bych je předávala v rámci edukačních programů. Jezdí k nám větší skupiny dětí, dorostu, dospělích klientů jak s obezitou, tak s diabetem I. + II. typu.“ Výrobce: „Velice děkuji za Vaše stránky o nutričním značení, ráda bych se na Vás obrátila s dotazem. Na některých výrobcích pro děti jsem se setkala s přepočítáním GDA na děti ve věku 5-10 let místo na dospělého. Na Vašich stránkách jsem nenašla hodnoty, podle kterých by se nutriční hodnoty daly takto přepočítat. Ráda bych Vás tedy požádala o informaci, kde bych mohla tyto hodnoty najít, případně o informaci, jestli lze na výrobcích pro děti nutriční hodnoty takto uvádět.“ .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

web – info@gda.cz Spotřebitel: „Chtěl bych se zeptat, jak je to s přepočítacím koeficientem pro výdej energie. Když nechám pohlaví žena a vyjde mi například 1 500 kcal/den, pak je koeficient 0,75. Tomu rozumím, jsou to 3/4 ze standardu 2 000 kcal/den. Pak se všechny podíly vydělí koeficientem (např. 17 % GDA tuků – 17/0,75 = 22,6 %) a získá se % podíl příjmu složky pro svoji osobu. Když ale zadám pohlaví mužské, dostanu se na koeficient 1 až při cca 2 500 kcal na den. Což znamená, že při mém výdeji např. 2 324 kcal/den a koeficientu 0,93, bych si z obalu potravin vypočítal hodnotu ještě menší než 2 000 (v tomto případě 1 860 kcal/den). Neměl by tedy pro muže být správný přepočet následující? Nejprve pro pohlaví 2 500/2 000 kcal/den = 1,25 a teprve toto číslo vynásobeno koeficientem z interaktivní kalkulačky. V mém uvedeném příkladu bych při výpočtu 1,25*0,93 získal přepočítávací koeficient 1,16. Tím, že je větší než 1,00, je zřejmé, že standardní hodnotu 2 000 převedu na tu svoji, která je větší. Tedy 2 000*1,16 je přibližně oněch 2 324 kcal/den. Snad rozumíte mému dotazu. Pokud jsem se někde dopustil chyby, pak mne prosím opravte a vysvětlete mi, jak nakládat s koeficientem pro muže.“ .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Rozpočet (1. etapa – čerpání) aktivita vyčerpáno zbývá honorář ag. přímé náklady internetový projekt 33 000 Kč 66 030 Kč 0 Kč 3 970 Kč tiskové setkání 65 000 Kč 29 988 Kč 12 Kč cílená medializace v TV a rozhlase 30 000 Kč 1 600 Kč 2 400 Kč články v oborových periodikách 20 000 Kč 1 000 Kč web 8 250 Kč 17 620 Kč 9 900 Kč 9 030 Kč prezentační materiály 13 200 Kč 4 612 Kč 1 738 Kč monitoring 6 600 Kč celkem 275 900 Kč 54 650 Kč .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

2. etapa – návrh Komunikační téma Projekt se STOB Tiskové setkání Online poradny a soutěže Rozpočet .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Komunikační téma Rovnováha mezi příjmem a výdejem energie: vývoj sociálních návyků a životního stylu české populace – běžný pohyb a fyzické aktivity přestávají být přirozenou součástí života, životní styl moderní civilizace je pasivní a nezdravý příjem a výdej energie – nerovnováha představuje riziko rozvoje obezity, zvýšeného výskytu nemocí i psychických problémů značení GDA – pomáhá s dodržováním zásad zdravého životního stylu, jehož alfou a omegou je rovnováha mezi přijatou a vydanou energií Pozn.: rozvinutí tématu otevřeného v roce 2009 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Projekt se STOB V REALIZACI Společný projekt se společností STOB Odborný garant: PhDr. Iva Málková, STOB Forma spolupráce: Den zdraví STOB (setkání příznivců zdravého životního stylu a zdravého hubnutí): veřejnost (cca 1000 účastníků) – stánek s nutriční terapeutkou, vzorky výrobků se značením GDA a informačními materiály GDA lektoři kurzů snižování nadváhy (50 spolupracovníků STOB) – přednáška PhDr. Málkové o značení GDA, distribuce brožury GDA termín – 23. října .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Projekt se STOB časopis Pochutnej si se STOBem (elektronický měsíčník, každé číslo si průměrně stahuje 15 000 spotřebitelů): PR článek o značení GDA včetně ilustračních obrázků termín – prosinec edukační materiály společnosti STOB pro veřejnost – brožurka Cvičení je lék (náklad 15 000 ks): inzerát GDA s odkazem na interaktivní nástroj na webu GDA Porovnej si svůj energetický výdej a příjem www.stob.cz (průměrně 2 000 návštěvníků denně): banner GDA s proklikem na interaktivní nástroj na webu GDA Porovnej si svůj energetický výdej a příjem termín - prosinec .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Tiskové setkání K REALIZACI Cíl: v návaznosti na neuspokojivý vývoj sociálních návyků a životního stylu české populace, které zvyšují rozvoj obezity a výskyt nemocí i psychických problémů, doporučit spotřebitelům značení GDA, které pomáhá s dodržováním zásad zdravého životního stylu, jehož alfou a omegou je rovnováha mezi přijatou a vydanou energií Mluvčí: sociolog odborník na sport a výživu Termín: 2. polovina listopadu Osobní kontakt s 15-20 novináři Distribuce tiskových materiálů dalším 50 novinářům Očekávaný počet mediálních výstupů: 15 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Online poradny a soutěže K REALIZACI Komunikace tématu na vybraných webových portálech, např.: www.super.cz www.blesk.cz www.prozeny.cz www.chytrazena.cz www.klinikazdravi.cz www.trendyzdravi.cz Forma spolupráce: poradna odborníka – odpovědi odborného garanta komunikace na otázky uživatelů vybraného webového portálu (předem domluvené téma poradny a odborník, v odpovědích klíčová sdělení komunikace) .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Online poradny a soutěže soutěž o ceny – úvodní text k soutěži, soutěžní otázky s několika možnostmi odpovědí a ilustrační obrázek vztahující se k danému komunikačnímu tématu, odkaz na www.gda.cz/www.nutricnibublina.cz (za dárky pro výherce soutěže, například za dárkové koše s výrobky značenými GDA) Odborný garant: odborník na výživu zástupce PK ČR Termín: listopad/prosinec Očekávaný počet mediálních výstupů: 4 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Rozpočet (2. etapa – návrh) aktivita honorář agentury přímé náklady celkem web (vylepšení Kalkulátoru GDA) 4 950 Kč 12 600 Kč 17 550 Kč projekt se STOB Den zdraví 9 900 Kč 6 500 Kč 16 400 Kč el. časopis Pochutnej si se STOBem 3 300 Kč 5 500 Kč 8 800 Kč brožurka Cvičení je lék 12 000 Kč 15 300 Kč banner na webu STOB 1 650 Kč 7 000 Kč 8 650 Kč tiskové setkání 65 000 Kč 30 000 Kč 95 000 Kč online poradny a soutěže poradna (2x) 20 000 Kč 4 000 Kč 24 000 Kč soutěž (2x) 16 000 Kč 36 000 Kč monitoring (listopad, prosinec) 13 200 Kč 0 Kč 141 300 Kč 93 600 Kč 234 900 Kč .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz

Děkujeme za pozornost a těšíme se na další spolupráci! V případě dotazů laskavě kontaktujte agenturu Quent: Pavlína Perlíková pavlina.perlikova@quent.cz, 271 741 715 Milena Holoubková milena.holoubkova@quent.cz, 271 742 535 .................................................................................................................................................................................................................................... © Quent s.r.o., Benešovská 24, 101 00 Praha 10 – tel./fax: 271 742 535 – e-mail: quent@quent.cz