Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Projekt GDA realizace PR podpory 1. etapa 2010

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Projekt GDA realizace PR podpory 1. etapa 2010"— Transkript prezentace:

1 Projekt GDA realizace PR podpory 1. etapa 2010
25. srpna 2010 © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

2 Komunikační téma Nutriční značení potravin:
výsledky výzkumu SZPI „Český spotřebitel a potraviny“ – 56 % lidí nevěnuje pozornost údajům na obalech potravin, protože jsou nečitelné, nezajímají je, nejsou srozumitelné, nejsou pravdivé (podzim 2009) význam nutričního značení v každodenním životě – o nutriční informace na obalech by se měl zajímat každý, zejména spotřebitelé, kteří vyznávají zdravý životní styl nebo kteří mají nějaká zdravotní omezení značení GDA, navigace ve světě živin a kalorií – informace na obalech potravin mohou být poměrně složité, proto by se spotřebitelé měli zaměřit na značení GDA, které je srozumitelné, jednoduché, přehledné, a tak usnadňuje rozhodování při výběru potravin a nápojů a napomáhá uvažovat o dané potravině v celkovém kontextu jídelníčku © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

3 Web REALIZOVÁNO Rozšíření webu GDA o nový interaktivní nástroj:
Kalkulátor GDA – přepočítávání nutričních hodnot jakéhokoli baleného výrobku na hodnoty GDA (zápis v číslech do tabulky, výsledek v procentech v pětici nutričních bublin) spuštění 16. srpna © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

4 Web K REALIZACI Aktualizace webu GDA – sekce Výrobky se značením GDA:
doplnění nových/odstranění delistovaných výrobků se značením GDA Odkaz na web GDA: umístění loga GDA s prolinkem na na produktové weby členů PK ČR Termín: září © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

5 Tiskové setkání V REALIZACI
Název: „Kdo chce zdravě jíst, musí obaly číst!“ Cíl: v návaznosti na významnou roli nutričních informací na obalech potravin v životě každého, komu není lhostejné jeho zdraví, a na skutečnost, že více než polovina Čechů těmto informacím nevěnuje pozornost, doporučit spotřebitelům značení GDA, které je srozumitelné, usnadňuje rozhodování při výběru potravin a nápojů a napomáhá při sestavování zdravého jídelníčku Mluvčí: odborník na výživu – Tamara Starnovská, vrchní nutriční terapeutka FTNsP zástupce Potravinářské komory – Martin Klofanda, předseda Pracovní skupiny pro zdravý životní styl Místo: restaurace Jet Set Anděl City, Radlická 3185/1c, Praha 5 – Smíchov Termín: pátek 3. září, od hodin © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

6 Internetový projekt V REALIZACI
Komunikace navrženého tématu na webovém portálu Žena.cz Balíček reklamních ploch a PR textů: direct mail: URL – kategorie – o módě, kosmetice, zdraví a vztazích, cíleno na Ženy garance impresí – 60 000 odhad uživatelů – termín – 17. srpna © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

7 Internetový projekt neanimovaný strip: URL – http://zdravi.centrum.cz
garance impresí – 100 000 odhad uživatelů – termín – 23. až 29. srpna © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

8 Internetový projekt Termín: srpen až září medium rectangle:
URL – garance impresí – 200 000 odhad uživatelů – termín – 30. srpna až 5. září online rozhovor s odborníkem: termín – po dohodě s redakcí ve dnech 6. až 19. září Termín: srpen až září © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

9 Cílená medializace v TV a rozhlase
V REALIZACI Média: televizní pořady: v TV Nova, TV Prima, České televizi zpravodajské a publicistické pořady, témata zaměřená na zdraví rozhlasové pořady, např.: ČRo 2 Praha, pořad Rodinný lékař (pořad zaměřený na jednotlivé oblasti medicíny, nemoci, trendy a zdravý životní styl) ČRo 2 Praha, pořad Odpolední kolotoč (atraktivní hosté i témata, reportáže, rozhovory, životní styl a obsáhlý kulturní servis) Termín: srpen až září Očekávaný počet mediálních výstupů: 2 © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

10 Články v oborových periodikách
K REALIZACI Média: časopisy zdravotních pojištěn, např.: Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR, časopis Svět pojištěnce Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, časopis Bonus Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra ČR, časopis Bulletin časopisy spotřebitelských organizací: Sdružení českých spotřebitelů Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) Termín: září až říjen Očekávaný počet mediálních výstupů: 2 © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –

11 Děkujeme za pozornost a těšíme se na další spolupráci!
V případě dotazů laskavě kontaktujte agenturu Quent: Pavlína Perlíková Milena Holoubková © Quent s.r.o., Benešovská 24, Praha 10 – tel./fax: –


Stáhnout ppt "Projekt GDA realizace PR podpory 1. etapa 2010"

Podobné prezentace


Reklamy Google