Analýza trhu biopotravin

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Zakladatelký projekt výrobní firmy Šance Autor bakalářské práce:Markéta Štěpková Vedoucí bakalářské práce:doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Oponent.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Digitální učební materiál
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Analýza trhu biopotravin Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza trhu biopotravin Autorka bakalářské práce: Sára Bejčková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Roman Švec, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Renata Vrchotová České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody zvolení daného tématu Osobní zájem o danou problematiku Výběr známého prostředí Aktuálnost tématu Prohloubení znalostí

Cíl bakalářské práce Cílem práce je analyzovat současné postavení trhu biopotravin v ČR a na základě zákaznických preferencí a informací managementu konkrétního podniku navrhnout obecné možnosti rozvoje trhu s biopotravinami a možnosti rozvoje konkrétní obchodní jednotky.

Výzkumné otázky Kdo tvoří hlavní spotřebitelskou skupinu biopotravin v ČR? Jaký druh biopotravin je na českém trhu nejvíce poptáván? Co je hlavním faktorem odrazujícím zákazníky od nákupu biopotravin? Zvýšila by silnější marketingová komunikace biopotravin ve zkoumané prodejně jejich spotřebu?

Použité metody Vlastní pozorování Řízené rozhovory Dotazníkové šetření Analýza dokumentů Analýza výsledků

Charakteristika zkoumané obchodní jednotky Název: Biologika Sídlo: Míru 16, 337 01 Rokycany Právní forma: Fyzická osoba (živnost volná) IČO: 61156639 Předmět podnikání: Distribuce biopotravin a produktů zdravé výživy

Odpověď na výzkumnou otázku č. 1 Kdo tvoří hlavní spotřebitelskou skupinu biopotravin v ČR?

Odpověď na výzkumnou otázku č. 2 Jaký druh biopotravin je na českém trhu nejvíce poptáván?

Odpověď na výzkumnou otázku č. 3 Co je hlavním faktorem odrazujícím zákazníky od nákupu biopotravin?

Odpověď na výzkumnou otázku č. 4 Zvýšila by silnější marketingová komunikace biopotravin ve zkoumané prodejně jejich spotřebu?

Návrhy opatření Pro rozvoj trhu Pro rozvoj obchodní jednotky Kampaň na podporu prodeje biopotravin Vhodně zvolený obal a umístění bio sortimentu v OJ Pro rozvoj obchodní jednotky Věrnostní programy Sponzoring veřejných akcí Typy pro zpravování biopotravin

Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly zodpovězeny Návrhy opatření byly stanoveny Cíl práce byl splněn

Doplňující dotazy Vedoucí bakalářské práce Oponent bakalářské práce Jaká je dle vašeho názoru budoucnost spotřeby biopotravin v ČR? Oponent bakalářské práce Jaká je motivace firem pro realizaci informačních seminářů? Jaké jsou náklady na podle Vás efektivní reklamu v televizi, kdo bude tyto náklady hradit?

Děkuji za pozornost!