Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Advertisements

Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Podmínky lomených.
EGYPTSKÉ NÁBOŽENSTVÍ Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál slouží k interaktivnímu shrnutí a zopakování učiva.
Starověký EGYPT.
EGYPT.
Název školy: Základní škola Planá nad Lužnicí, okres Tábor Autor: Mgr
EGYPT KLÁRA KOŘÍNKOVÁ 2010.
UMĚNÍ A VĚDA STAROVĚKÉHO EGYPTA
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Starověký Egypt.
PŘÍRODNÍ PODMÍNKY, ZEMĚDĚLSTVÍ, ŘEMESLO A OBCHOD
Kultura starého Egypta
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Starověký Egypt Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Egypt.
Egypt – historický vývoj
EGYPT země faraonů a pyramid Zpracovala: Helena CYPRIANOVÁ.
Název: STAROVĚKÉ ŘECKO Autor: Mgr. Eva Vondrková
Silvie Ullmannová Opava
Starověký EGYPT.
Sakkára Autor: Titul. Jméno Příjmení Předmět Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
PŘÍRODNÍ PODMÍNKY, ZEMĚDĚLSTVÍ, ŘEMESLO A OBCHOD
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Egypt Země bohů.
Dějepis Starověký Egypt 1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_7.3.6 Starověká Palestina Název sady: Staroorientální státy.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_7.3.5 Opakování starověkého Egypta Název sady: Staroorientální.
 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Nymburk, Komenského 589- příspěvková organizace  Autor: Mgr. Ludmila Šimonová  Datum:  Název:
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_7.3.1 Úvod do starověku (časové vymezení, hlavní rysy, periodizace)
VY_32_INOVACE_213_Egypt Šablona Identifikátor školy: Jméno autora: Pavlína DoleželováDatum vytvoření: Vzdělávací obor, téma: Dějepis.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona: III/2 Název výstupu:Pythagorova věta(EUPŠM13),
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Starověk (EUPŠD11),
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Nejstarší civilizace. Kořeny evropské kultury.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Tematický okruh: NEJSTARŠÍ CIVILIZACE - STAROVĚK Název učiva: EGYPT
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
STAROVĚKÝ EGYPT Jan Jakub Šipka.
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_04 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
Starověký Egypt - politika
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Prezentace
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
VY_32_INOVACE_D6. 11 Autor: Mgr
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
STAROVĚKÝ EGYPT 1) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Komsová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí,
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _6.ročník_10
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
AUTOR: Marcela Kaderová NÁZEV: VY_32_INOVACE_D_19_STAROVĚK - EGYPT
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_15-13_ Úvod do Starověkého Egypta Číslo projektu:
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2 Název výstupu: Slunce.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Transkript prezentace:

Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2 Název výstupu: Starověký Egypt (EUPŠD14), D 6.r. Zpracoval: Mgr. Kijanica Pavel

Anotace DUM je zaměřen na vyvození učiva o Egyptské říši. Žáci se učí o přírodních podmínkách, historii a sjednocení Egypta, rozdělení společnosti a o náboženství. DUM byl vytvořen dne: 12.11.2011

Přírodní podmínky Zjistěte, ve kterém světadílu Egypt leží, která moře ho oblévají? Odpověď: Světadíl: Afrika Moře: Rudé a Středozemní

Historie Egypta Stará říše Nová říše Panovníci řeckého původu Vznik písma Pyramidy Nová říše Skalní hrobky Největší územní rozmach Panovníci řeckého původu Ovládnutí Egypta Římem

Sjednocení Egypta Horní Egypt Sjednocení Egypta Dolní Egypt

Mennofer - Memfis

Postavení faraóna a společnosti

Náboženství Uctívaní mnoha bohů Věřili v posmrtný život Balzamovali - mumifikovali Bůh balzamování Anubis se sklání nad mumií

Doplňovačka Starověky Egypt stejně jako Egypt součastný se nachází ve světadílu zvaném ………………… . Egyptem protéká veletok znaný ……………….. . V jednotném státě vládli …………… . Byli považování za vtělení ……………….a měli neomezenou ………… . Patřila jim všechna ………..v zemi. Hned po faraónovi byli nejmocnějšími osobami …………… . Většina obyvatelů pracovala jako ………… . Egypťané věřili v …………..život. Své zemřelé před pohřbením ………………….. .

Řešení doplňovačky Afrika Nil Faraóni Boha Moc Půda Kněží Rolníci Posmrtný Balzamovali (mumifikovali)

Použité zdroje Obrázky dostupné z: BEDNAŘIKOVA, J; KYSUČAN, L; FEJFUŠOVÁ, M. Dějepis., 2007. 80 s. ISBN 80-7289-082-4. VÁLKOVÁ, Veronika . Dějepis 6. Vyd. 1. Praha : SNP, 2006. 144 s. ISBN 80-7235-337-3. Obrázky dostupné z: http://www.starovekyegypt.net/images/02-dolnoegyptska-koruna-deshre.gif http://www.starovekyegypt.net/images/01-hornoegyptska-koruna-hedzet.gif http://nd03.jxs.cz/514/730/4cdc4bac1f_61719694_o2.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/10/Palais_d%27Apri%C3%A8s_Memphis.JPG/220px-Palais_d%27Apri%C3%A8s_Memphis.JPG http://nd01.jxs.cz/032/072/b9fa470f76_14874535_o2.jpg http://nd03.jxs.cz/497/064/ec952460b1_66846983_o2.jpg http://static.iqsys.biz/prevs/travel/egypt/godd.jpg http://www.horizontravel.sk/media/Image/Egypt%20-%20sfinga.jpg