Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Marketingový plán podniku Autor bakalářské práce: Nikola Jahnová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková České Budějovice, červen 2016
Obsah motivace a důvody k řešení problému cíl práce výzkumné otázky použité metody společnost MAME s.r.o. dosažené výsledky návrhy opatření závěrečné shrnutí doplňující otázky
Motivace a důvody k řešení problému zajímavost tématu dostupná literatura rozšíření znalostí přínos pro firmu
Cíl práce Cílem práce je analyzovat vnější a vnitřní prostředí vybraného podniku, zhodnotit stávající situace a navrhnout doporučení pomocí marketingového plánu na základě zjištěných skutečností.
Výzkumné otázky Nachází se firma v ofenzivní pozici? Jaké typy internetového/televizního připojení jsou nejvyužívanější a od jakého poskytovatele? Jaká je nejúčinnější reklama firmy? Jaké služby jsou nejpreferovanější od správy bytové jednotky? Ovlivňuje věk respondenta výběr služeb společnosti?
Použité metody analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy metoda SMART studium interních dokumentů dotazníkové šetření
Představení společnosti MAME s.r.o. 20. července 1999 jednatel: Jiří Kučera podnikání v elektronických komunikacích služby pro společenství vlastníků jednotek služby pro bytové družstvo správa nemovitostí
Dosažené výsledky Nachází se firma v ofenzivní pozici? nachází analýza SWOT
Dosažené výsledky Jaké typy internetového/televizního připojení jsou nejvyužívanější a od jakého poskytovatele? dotazníkové šetření Porterův model pěti sil
Dosažené výsledky Jaká je nejúčinnější reklama firmy? dotazníkové šetření
Dosažené výsledky Jaké služby jsou nejpreferovanější od správy bytové jednotky? dotazníkové šetření
Dosažené výsledky Ovlivňuje věk respondenta výběr služeb společnosti? STEP analýza významná věková kategorie 20 – 50 let
Návrhy opatření reklama výhody, bonusy, slevy praxe firemní webové stránky aktivita na sociálních sítí Infokanál Mbi výhody, bonusy, slevy praxe
Závěr Cíl práce byl splněn.
Doplňující otázky Vedoucí bakalářské práce: Oponent bakalářské práce: Specifikujte praktický přínos Vaši bakalářské práce. Z jakých nástrojů marketingového mixu jste vycházela při tvorbě marketingového plánu u Vámi zvolené firmy? Oponent bakalářské práce: Na jakou cílovou skupinu by se firma měla ve své komunikaci zaměřit? Jaké z Vámi navržených opatření by měla firma implementovat? Jakým způsobem by měla firma zvýšit svou aktivitu na Facebooku? Jaké nové moderní nástroje by mohla spol. MAME pro zlepšení své marketingové komunikace zavést?
Děkuji za Vaši pozornost.