Analýza vnitropodnikového komunikačního systému

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Advertisements

Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
Vysoká škola technická a ekonomická
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Autor diplomové práce: Bc. Eva Slabší
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Analýza vnitropodnikového komunikačního systému VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Analýza vnitropodnikového komunikačního systému Autor práce: Markéta Sýsová Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D. Oponent práce: Ing. Lukáš Kučera Červen 2016

Motivace a důvody k řešení problému Pracovní zkušenosti Dostupnost zdrojů Význam účinné komunikace pro firmu Prohloubení znalostí

Cíl práce Cílem práce je analyzovat funkčnost uplatňovaného vnitropodnikového komunikačního systému ve firmě ZIEGLER Automobiltechnik s. r. o.

Výzkumné otázky Jaký je nejčastěji užívaný komunikační nástroj? Dostává se Vám dostatek informací k vykonání pracovního úkolu? Shledáváte závislost u konkrétních nástrojů s řešením vzniklých konfliktů? Jaký nástroj byste více využili?

Metodika práce Sběr dat: Vnitropodnikové materiály Strukturovaný rozhovor Vlastní průzkum Vyhodnocení dat: Analýza získaných dat Komparace Interpretace výsledků

Představení společnosti ZIEGLER Sídlo firmy: Německo Pobočky firmy: Lotyšsko a Česká republika Předmět podnikání: výroba pro automobilový průmysl, elektroprůmysl a výroba zemědělské techniky Zákazníci: Ushin, Hoerbiger, FCi

Zjištěné výsledky Nejčastěji užívané komunikační nástroje

Zjištěné výsledky Zaměstnancům se dostává dostatek informací. Nejvíce z pracovních porad. Problém ve zpětné vazbě. Konflikt se nejlépe řeší pomocí osobního rozhovoru → okamžité řešení → okamžitá zpětná vazba. Rozdílné odpovědi: SAP, firemní časopis, pracovní porady, emaily aj.

Navrhovaná opatření Školení ohledně systému SAP Vlastní internetové stránky Častější pracovní porady s řadovými dělníky Elektronická archivace

Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky zodpovězeny Rozdílnost využití nástrojů Zkreslené informace Zpětná vazba Cíl práce naplněn Přínosné informace

Doplňující otázky vedoucí práce Můžete blíže přiblížit termín „matematické metody“ a „aritmetický průměr“?

Děkuji Vám za pozornost.