Příjem objednávek na recepci

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technika cestovního ruchu Péče o hosta v ubytovacím zařízení
Advertisements

Kauza domény nespaltese.cz Časový sled. 1. fáze Na doméně byla zahájena lživá negativní kampaň osočující R. Johna.
Co je nutné zařídit v hostitelské instituci v souvislosti s přijetím zahraničního výzkumného pracovníka, který bude zaměstnán na řešení projektu VaVaI.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Práce s objednávkami zákazníků Každému podle jeho přání – rychle a snadno Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Hotelová dokumentace Vypracovala: Bc. Eva Cejnková pro předmět HOP.
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
Cizí měna ve WinFASu Konverze měn, kontrolní sestavy, ocenění na konci roku Mgr. Jana Švomová Skalský Dvůr
Podmínky dlouhodobého pobytu na území jiného státu EU
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
DFD - systém Databáze systému Správa systému Zpracování žádost Provoz systému strávník tazatel_žádoststrávník_žádost DB objednávka DB strava DB strávník.
Informační systém hotelu
H otel Venus leží v samotném srdci lázeňské čtvrti, několik málo kroků od Mlýnské a Sadové kolonády. Moderní ráz hotelu se snoubí s více než stoletou.
Tuto část odevzdejte do školy nejpozději do: Jméno a příjmení dítěte:……………………………………………………………………………………………………….
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_245.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výkon státní správy na úseku evidence obyvatel (činnost ohlašovny) zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů.
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
DELTA – Střední škola informatiky a ekonomie, s.r.o. Správce informačního systému Jakub Hrnčíř 4.B.
SMĚRNICE MINISTERSTVA VNITRA a POMŮCKA KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ k vedení evidence údajů o přechodných změnách pobytu osob a evidence údajů o přechodných změnách.
Ročník:3./4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Předmět:Software hotelového provozu Tematický okruh:Práce s HSW Téma:HSW Výhody modulu POS Jméno autora:Jaroslav.
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_135
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_134
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_614 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Výsledkové účty – souvislý.
Ročník:1. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví H/01 Kuchař - číšník Předmět: Technika obsluhy/stolničení Tematický okruh: Jednoduchá obsluha Téma:
Ročník:3./4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Předmět: Software hotelového provozu Tematický okruh: Práce s HSW Téma: HSW Pracovní list rezervace.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_619 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Souvislý příklad na zaúčtování.
Ročník:3./4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Předmět:Software hotelového provozu Tematický okruh:Práce s HSW Téma:HSW Obsah modul REC Jméno autora:Jaroslav.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_570 Ročník: 1. Vzdělávací obor: L/51 Podnikání Téma: Písemné opakování Jméno autora:
ÚČETNICTVÍ 2 7. KAPITOLA: ÚČETNICTVÍ 2 7. KAPITOLA: ZÚČTOVÁNÍ SE ZAMĚSTNANCI A INSTITUCEMI SOCIÁLNÍHO A ZDRAVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ Vysoká škola technická a.
ZAHRANIČNÍ PRAXE 2015 ERASMUS+. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ RÁMEC ŠKOLY (ŠKOLA SI UDĚLALA SAMA SVOJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ) VYPLNĚNÍ PŘIHLÁŠEK – DOSTUPNÁ NA WEBU (KAŽDÝ.
Open přebor HZS ČR a mistrovství ČHSF v obřím slalomu Skiareál Herlíkovice Pořádá: SK Hasiči Praha a GŘ HZS ČR + HZS hl.m. Prahy + Snowhill.
ORIENTAČNÍ TÝDEN PRO STUDENTY PRVNÍCH ROČNÍKŮ KOLEJE A MENZY Základní informace pro studenty Anetta Rysová KOLEJE A MENZY Univerzita Karlova v Praze Voršilská.
Majetek podniku. oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) dlouhodobý.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
Prodej bytů v MČ Brno-Kohoutovice Axmanova Chopinova 5 Jírovcova 8 – Pavlovská 7 – Pavlovská 13 – Voříškova
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | czso.cz1/12 JAK SE DAŘÍ CESTOVNÍMU RUCHU V ČESKÉ REPUBLICE? Pavel Vančura Tisková konference,
Informace pro rodiče budoucích studentů I.A
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Společenská výchova – Zásady chování v ubytovacích zařízeních
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Check- in.
Hotel Co to je?.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Odborná stáž -Portsmouth
Erasmus Slovensko - Nitra.
Zahraniční praxe BIRMINGHAM
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Další písemnosti recepce
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Služby recepce.
In a hotel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuszková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Téma 6 Skončení pracovního poměru
Bankovnictví Mgr. Yvetta Kałužová
Recepce Zařaďte služby: rezervace pokojů, přidělování pokojů, směnárenské služby, inkaso za ubytování, podávání informací, čištění obuvi, předávání pošty,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Jméno a příjmení dítěte:……………………………………………………………………………………………………….
Organizační pokyny: Odjezd ve sobotu v 7:45 od školy (u bazénu)
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Slovní úlohy na soustavy rovnic
Transkript prezentace:

Příjem objednávek na recepci

Rezervace ubytování Zaznamenáváme do –knihy rezervací (malé hotely) hotelový software

Objednávka ubytování Přijímá – front office Mohou být – ústní, telefonické, písemné Zapisujeme do – knihy objednávek a knihy rezervací

Kniha objednávek Jméno hosta Datum přijaté objednávky Doba pobytu Druh objednaného pokoje Jméno pracovníka, který objednávku přijal Způsob objednání

Počítačové zpracování Sestava z počítače nahrazuje knihu objednávek. Vedení hotelovým softwerem je přehlednější, rychlejší, zvyšuje produktivitu práce na recepci

Možnosti realizace objednávek ubytování Ze zahraničí – přes vouchery nebo šeky – CK, individuálně Z České republiky – potvrzení hotelu o přijetí objednávky, hromadné objednávky – zaplacení zálohy

Status pokoje Změna stavu pokoje během ubytování hosta v hotelu = status pokoje

Užívané definice stavu pokoje Occupied (obsazený) – host je v současné době zaregistrován na pokoji Complimentary – pokoj je obsazený, ale není zpoplatněn za užití hostem Stay-over – host dnes neodjíždí, zůstává další noc On- change – host odjel, ale pokoj ještě není uklizen (není připraven na prodej)

Užívané definice stavu pokoje Do not disturb – host požaduje nebýt rušen Sleep out/skip – host je na pokoji registrovaný, ale postel nebyla použita Skipper – host opustil hotel, aniž by sdělil způsob vyřízení svého účtu Sleeper – host vyřídil svůj účet, ale pokoj je fyzicky stále obsazen, možný omyl pracovníků Front Office

Užívané definice stavu pokoje Vacant and inspected – pokoj byl uklizen, zkontrolován a je připraven k příjezdu hosta Out of order –pokoj nemůže být přidělen hostovi, je vyřazen z technických důvodů (malování,údržba….) Lock –out – pokoj je uzamčen, host nemůže vstoupit do pokoje dokud nedojde ke kontaktu s recepcí hotelu DNCO (did not check out) host si udělal dohodu o způsobu vyrovnání, není skipper, ale opustil hotel bez vědomí FO

Užívané definice stavu pokoje Check-late check-out – host požádal a bylo mu povoleno opustit pokoj později než ve vyhlášenou hodinu určenou pro check-out Out – host se odhlásil, vrátil klíč a opustil hotel

Uf máme hotovo Děkuji ze pozornost, hezký zbytek dne