DOBRÁ péče naplánování změn, vzájemná podpora, vzdělávání, informace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Podpora meziobecní spolupráce
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Zlepšování jakosti.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Akreditační standardy pro primární péči Bohumil Seifert Setkání auditorů
Výběrové řízení dodavatele manažerského vzdělávání pro ZENTIVA a.s.
Zavedení systému opatření na podporu slučitelnosti rodiny a zaměstnání na Magistrátu města Brna 9. Národní konference kvality ve veřejné správě
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Budování kapacity NNO Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
Představení projektu CZ.1.04/3.1.03/ Individuální vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v oblasti zavádění standardů kvality, strategického.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Vymezení pojmu kvality a její vnímání Projekt OP LZZ CZ 1.04/ / PRAHA 17. – Ing. Zuzana Freibergová Tento.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Vlastní hodnocení školy ► evaluace = lat. valere – přeneseno do angličtiny= self-evaluation ► Scrivena, 1991 = „proces určování podstaty, hodnoty a ceny.
IT outsourcing v praxi Jak to celé probíhá...
Systém managementu jakosti
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Komponent 3 Situační analýza 3.1 Komunikační strategie 3.2 Zlepšování přístupnosti a obsahu informací na Internetu 3.3 Model vzdělávání Podpůrné dokumenty.
Příprava RIS LK – OS 1 Připomínkování a rozpracování první priority odbornou skupinou č.1.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Reforma českého zdravotnictví poznámky a připomínky
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
marketingové poradenství
Rozhodovací procesy.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Zásady SLP, ČSN EN ISO 15189:2003 SLP – správná laboratorní práce
Metodika posouzení Metody, techniky, postupy. Klíčová otázka: n Jak provést posouzení, aby co nejlépe reflektovalo situaci uživatele služby?
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Hodnocení kvality a bezpečí zdravotních služeb
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Sdružení poradců Požadavky ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
ÚVOD Legislativní vymezení činnosti ČŠI § 173 – 176 Zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
Integrated and Planned Enforcement of Environmental Law Phare Twinning Project CZ03/IB/EN/01 PROGRAMY INSPEKCÍ Robert Mout DCMR – Agentura pro ŽP.
Vliv týmové spolupráce na výsledky zdravotnických zařízení
Systém managementu jakosti
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
QUALITAS PRO PRAXIS 2 Reg. č.: CZ /0.0/0.0/15_007/
Domov pro osoby se zdravotním postižením
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Individuální projekt „Podpora zkvalitnění a rozvoje služeb pro osoby s duševním onemocněním“ Starzewská Sylvie, DiS
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Snídaně s novináři, Účelná a bezpečná farmakoterapie v domovech pro seniory, výsledky tří let realizace projektu PhDr. Ivana Plechatá
Budoucnost domácí péče
Transkript prezentace:

Příprava k udělení certifikátu Vážka vstupní informace pro účastníky 14. dubna 2015

DOBRÁ péče naplánování změn, vzájemná podpora, vzdělávání, informace dělání, činnosti, diskuse, experimenty, improvizace, reflexe zpětná vazba, hodnocení, nové nápady vize a analýza současného stavu P-PA-IA

Audity kvality Vážka Hodnocení probíhá v souladu s Pravidly pro udělování certifikátu Vážka http://www.alzheimer.cz/res/data/000047.pdf a dle platného ceníku http://www.alzheimer.cz/res/data/001/000191.pdf Audit hodnotí všechna kritéria, která jsou definována v dokumentu Kritéria hodnocení kvality Vážka. Audit provádí tým auditorů České alzheimerovské společnosti http://www.alzheimer.cz/projekty-cals/certifikace-vazka/tym-certifikace/ (chyba 404) Certifikát Vážka není možno udělit v případě, že hodnocení všech kritérií v souhrnu nedosahuje alespoň 75 %. A - hodnocení výborné, nadprůměrné (100 %) B - splňující požadavky bez výhrady (85 %) C - hodnocení splňující požadavky s určitou přijatelnou výhradou (50 %) D - hodnocení uspokojivé s výraznějšími výhradami (25 %) E = závažná neshoda, není přijatelné (0 %)

Hodnocené oblasti Hodnocené oblasti maximální počet bodů hodnocení (%) body Péče o lidi s demencí 50   Architektonické řešení a vybavení zařízení 20 Personální zajištění služby 25 Co bychom řekli babičce 5 Celkem 100

Vytváření dobré péče - sebehodnocení včetně tréninku Zajistěte podporu Naplánujte proces Vytvořte realizační tým Diskutujte plán Proveďte sebehodnocení Zpracujte návrh změn Provádějte je Sledujte, hodnoťte a upravujte sběr informací silné stránky a oblast rozvoje

Proces sebehodnocení: Poznámky I Zapojení pracovníků (koho z nich a koho ještě) co a o čem to bude co nám to přinese jak (stejně nebo jinak) to budeme dělat Plán sebehodnocení vyberte sympatický způsob dohodněte příjemný rozsah Případně pilotní jednotky nebo oblasti

Proces sebehodnocení: Poznámky II Najděte nadšenou zodpovědnou osobu/y facilitátor, koordinátor podpora spolupracovnic Zdroje (čas, místo, věci, přístroje, …) Návrhy na zlepšení, uskutečnění Týmová práce – týmy pro zlepšení Několik proveditelných priorit Plán provedení a monitorování

Sebehodnocení: Pravidla I Dostatečné zapojení & zastoupení pohledů různých lidí a skupin otevřenost, poctivost, tvořivost, detail nešidit silné stránky na úkor oblastí pro rozvoj PSS klienti sestry pracovnice provozu ředitelka sociální pracovnice

Sebehodnocení: Pravidla II Konstruktivní, motivující, zaměření na budoucnost Dotáhněte nápady, uveďte je do praxe Zaměřte se na praxi péče, používejte dokumenty jako vodítko, ne dogma Neočekávejte rychlý a konečný efekt, jde o nekonečný proces zlepšování

Sebehodnocení: Rizika Virtuální cvičení Nedostatek komunikace Nedostatečná podpora Nerealistické vidění situace, povrchní přístup Nepřijetí závěrů hodnocení a změn