Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Jiří Karpeta Platform Strategy Advisor Microsoft Czech Republic
Produkt.
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Jak využít Office 365? Několik scénářů. | Copyright© 2010 Microsoft Corporation.
Podnikatelské koncepce
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Příležitost pro partnery s Windows 7 Lukáš Křovák Produktový manažer divize Windows
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Tržní prostředí.
8. Marketing.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Autor práce: Jana Svitáková, UČO: Vedoucí práce: Ing. Romana.
ABSTRAKT BP se zaměřuje na získávání a výběr, na dva z důležitých personálních procesů. V teoretické části jsou na základě odborné literatury uvedeny kroky.
Analýza pracovního výkonu zaměstnanců
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Obhajoba diplomové práce Téma: Optimalizace skladového hospodářství.
Problémy personálního rozvoje a zaměstnávání žen
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
SWOT analýza ZDV Krchleby, a. s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Zavádění nových produktů na trh B2B
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Psychosociální aspekty práce na směny
MARKETING Přednáška P
Stanovení ceny v marketingu
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Kateřina Krčmářová České vysoké učení technické v Praze – Masarykův ústav vyšších studí „Specifická forma.
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Diversity management organizace Masarykův ústav vyšších studií Autor: Eliška Jelínková 2016/2017 Vedoucí práce: Ing. Martin Šikýř Ph.D. Oddělení manažerských.
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Efektivita podnikového vzdělávání ve firmě Zaplo Finance, s.r.o.
Autor práce: Michaela Janová
Marketingové strategie
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE MASARYKŮV ÚSTAV VYŠŠÍCH STUDIÍ
Vítejte na MARKETINGU.
Metodický postup práce
Business intelligence shapes security
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Produktová strategie a proces inovace ve společnosti Mironet.cz a. s. Michaela Fulínová České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií Akademický rok: 2016/2017 BCG matice Abstrakt Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix, produktovou strategii a inovace ve firmě Mironet.cz a. s. Cílem práce je analyzovat současnou produktovou strategii ve firmě Mironet.cz a. s. a navrhnout vhodné produktové inovace tak, aby bylo dosaženo konkurenceschopné produktové nabídky firmy. V teoretické části práce je uveden veškerý teoretický základ potřebný pro praktickou část práce. V praktické části je práce zaměřena na charakteristiku společnosti Mironet.cz na analýzu jejího portfolia a produktové strategie. Na závěr práce jsou navrženy produktové inovace tak, aby napomohly lepší konkurenceschopnosti podniku. Zdroj: vlastní zpracování Náklady a zisk na příslušenství Abstract This bachelor's thesis is focused on the marketing mix, product strategy, and innovations in company Mironet.cz a.s. The objective of the thesis is to analyze the current product strategy of the company and to design suitable product innovations in order to achieve a competitive product offer. The theoretical part of the thesis contains all the theoretical basis necessary for the practical part of the thesis. The practical part is focused on the characteristics of Mironet.cz a.s. and an analysis of its products portfolio and product strategy. In the conclusion of the thesis are suggested product innovations to help to improve the company's competitiveness. Zdroj: vlastní zpracování Závěr Metody Na základě všech zjištěných skutečností byly navrženy produktové inovace. Ty korespondovaly s portfoliem společnosti a vycházely z analýz BCG matice, životního cyklu produktů a také ze zjištěné návštěvnosti jednotlivých produktů na webu, jež poukázala na to, o jaké produkty zákazníci jeví zájem. Navržené inovace se týkaly počítačů značky PC Mironet, kdy bylo navrženo jejich rozšíření. Následně bylo doporučeno i rozvinutí kategorie příslušenství též o produkty od značky PC Mironet i s vypočtenými potřebnými náklady a ziskem. Také bylo navrženo zařazení konfiguračního systému, tak aby si zákazníci mohli sestavovat počítače a notebooky úplně samy.   Všechny navržené inovace jsou pro společnost prospěšné z hlediska konkurenceschopnosti, kdy by společnost měla mít, po zavedení navržených inovací, konkurenceschopnější nabídku s jedinečnými prvky, jež jí odliší od konkurence. Vše je navrženo tak, aby společnost zařazovala moderní prvky a její portfolio se tak nestalo zastaralým. Rychlost vývoje nových produktů v oblasti IT technologií roste a zákazníci si stále žádají nové produkty, jež by uspokojili jejich potřeby. Tyto inovace byly navrženy s ohledem na všechny zmíněné faktory a zařazení více produktů vlastní značky společnosti pomůže i z hlediska lepší propagace firmy a tím se rozšíří povědomí o samotném Mironetu. Metody použité pro sběr dat a informací v praktické části práce jsou založeny na analýze společnosti a to především se zaměřením na rozbor jejího marketingového mixu, produktového portfolia, jeho hierarchii, skladbu a dále také na produktovou strategii. Následně byl využit portfoliový model BCG matice a životní cyklus produktů. Na základě zjištěných skutečností byly na závěr práce navrženy inovace, jež by měli společnosti pomoci zvýšit její konkurenceschopnost. Analýza konkurence Zdroj: vlastní zpracování