Firemní klima jako nástroj HR marketingu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Motivace Jak si udržet zaměstnance? Co motivuje zaměstnance, rozvíjí jejich vztah k firmě? vztahy na pracovišti pracovní prostředí systém řízení výkonnosti.
Advertisements

Řízení diverzity Mgr. Hana Velíšková, HR specialistka Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Nabídka personálních služeb
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
CHEMIE KOLEM NÁS Brno, GUMOTEX OBSAH 1.Představení firmy 2.Trh práce a očekávání zaměstnavatele 2.1 Vzdělanostní struktura 2.2 Hard a soft.
Hodnocení prací, jako základ spravedlivého mzdového a motivačního systému.
Identifikace a rozvoj talentů ve skupině PRECIOSA
Cenová strategie Eduard Andráši.
1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha.
Informační systémy Tomáš Maděra.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
JAK VNÍMÁME TALENT MANAGEMENT HAYS CZECH REPUBLIC
Firemní kultura - změna motivační strategie
Business Partnering „Nejdůležitější přísadou receptu na úspěch je umění vycházet s lidmi.“ Theodore Roosevelt.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
Lidé ve službách.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Koncepce marketingového řízení
Tržní hospodářství I. Petr Machala.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Podnikatelské koncepce
I vzděl á v á n í je zbož í 1. část – efekt tréninků - vazba na frekventanta - vazba na frekventanta 2. část – dodavatel - útvar vzdělávání a nákupčí -
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Odměňování (Compensation & Benefits) Occasion:FSS v Brně - Personalistika prakticky Date: Present:Jan Brol ík.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. 7. STATISTICKÉ ÚDAJE K DALŠÍMU PROFESNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ Doc.PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Leaderem ve schopnosti být společensky zodpovědný ? Libor Malý, Adato Paradigma o.s
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
klade zvýšené nároky na finanční zabezpečení lidí v seniorském věku. -Zvýší se odvody -Zvýšení porodnosti ze zákona -Prodloužení důchodového.
Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru
Moderní personalistika
Ing. Stanislav Sýkora personální ředitel
Expedia Inc. – AdCamp © Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 2 Expedia Inc. - portfólio.
Personální strategie mezinárodní firmy
Výstava CERN Mgr. Jiří Gruntorád Vedoucí oddělení marketingu a cestovního ruchu Jihočeského kraje. 10 let praxe v médiích – rozhlas (Hitrádio Faktor),
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Listopad 2015 Jak spočítat přínos investice do HR? Pavel Jirůtka
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
1 Internet a marketing pracovních příležitostí. 2 Informace o trhu práce 1.aktivita ekonomicky výdělečných lidí na trhu práce roste 2.aktivita zaměstnavatelů.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Cacio Otázky z personalistiky pro IT Manažery: Jak vybrat vhodné pracovníky.
Celková odměna a její komunikace
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Jak získat nejlepší talenty?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
7. STATISTICKÉ ÚDAJE K DALŠÍMU PROFESNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ
Zavádění nových produktů na trh B2B
MARKETING Přednáška P
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Job rotace a jiné formy flexibilizace práce
Cenové strategie.
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Firemní klima jako nástroj HR marketingu Petr Ott HR Manager

Spokojený zaměstnanec Firemní klima..... Proč? Benefit Definování očekávání – Impact Důvěra Ohodnocení Mzda Bonus Podíl na úspěších firmy ......... Benefity Prostředí Flexibilita Technologie Bezpečnost Reporting CSR Spokojený zaměstnanec

Firemní klima..... Proč? Hodnota firmy jak jí vnímá zaměstnanec Externí vs Interní marketing Komunikace Vztah se zákazníkem Firemní brand & zaměstnanec Nástroje

Zaměstnanec – váš nejlepší marketing Firemní klima..... HR marketing Získání talentů - trh je jinde Zaměstnanec – váš nejlepší marketing HR Marketing & talenti Pasivní kandidáti Aktivní kandidáti

Q A Děkuji