Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Advertisements

NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
Transkript prezentace:

Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu Autor bakalářské práce: Karel Jedlička Vedoucí bakalářské práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Petra Matoušková České Budějovice, únor 2017

Motivace a důvody k řešení daného problému Zájem o prohloubení znalostí v daném oboru Snadná dostupnost potřebných informací Možnost aplikace získaných poznatků v praxi

Cíl práce Cílem práce je nejprve analyzovat vnitropodnikovou komunikaci mezi zaměstnanci ve vybraném subjektu, poté zhodnotit tento současný stav a následně navrhnout konkrétní doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu.

Jaké komunikační nástroje zaměstnanci nejvíce využívají? Výzkumné otázky Jaké komunikační nástroje zaměstnanci nejvíce využívají? Probíhá komunikace mezi zaměstnanci bez problémů a je účinná? Jaké jsou vztahy mezi zaměstnanci? Umějí nadřízení zaměstnanci se svými podřízenými účinně komunikovat? Mohou zaměstnanci bez obav vyjádřit své názory a postoje?

Analýza získaných dat, vypracování grafů Metodika práce Výzkumné šetření provedeno pomocí dotazníku – otázky uzavřené i otevřené Dotazník vytvořen v programu Microsoft Word a rozeslán všem zaměstnancům OSSZ Analýza získaných dat, vypracování grafů Návrhy opatření vedoucí ke zlepšení komunikace mezi zaměstnanci Vyhodnocení

Představení organizace Název organizace: Okresní správa sociálního zabezpečení České Budějovice Sídlo organizace: Antonína Barcala 1461, 370 05 České Budějovice Rozpočtová organizace Počet zaměstnanců: 102

Výzkumná otázka číslo 1: Jaké komunikační nástroje zaměstnanci nejvíce využívají? Zdroj: vlastní zpracování

Výzkumná otázka číslo 2: Probíhá komunikace mezi zaměstnanci bez problémů a je účinná? Zdroj: vlastní zpracování

Výzkumná otázka číslo 3: Jaké jsou vztahy mezi zaměstnanci? (Přesné znění otázky v dotazníku: Myslíte si, že na Vašem pracovišti panují přátelské vztahy mezi kolegy?) Zdroj: vlastní zpracování

Výzkumná otázka číslo 4: Umějí nadřízení zaměstnanci se svými podřízenými účinně komunikovat? Zdroj: vlastní zpracování

Výzkumná otázka číslo 5: Mohou zaměstnanci bez obav vyjádřit své názory a postoje? Obavy ze ztráty odměn: Zdroj: vlastní zpracování

Komunikace s nadřízenými – většinou přímá – diskuse o všech problémech Shrnutí výsledků Nejčastější bariéry v komunikaci – různé názory a postoje, různá úroveň znalostí, odlišný způsob interpretace obsahu komunikace, předsudky vůči partnerovi Komunikace s nadřízenými – většinou přímá – diskuse o všech problémech Komunikace mezi zaměstnanci – většinou probíhá bez problémů Zaměstnanci nejsou zahlcování velkým množstvím informací Zaměstnanci nejsou spokojeni s prostředím na pracovišti Nevhodná komunikace ze strany nadřízených negativně ovlivňuje pracovní výkon podřízených zaměstnanců

Návrhy opatření Vytvoření hypertextového odkazu či stránky pro připomínky zaměstnanců k prostředí na pracovišti Zlepšení komunikačních dovedností nadřízených zaměstnanců – trénink komunikačních schopností Zavedení pravidelných týdenních porad nadřízených zaměstnanců s podřízenými – zlepšení zpětné vazby Teambuilding – úniková hra – nalezení Petra Hlincovského, návštěva hradu Rožmberk nad Vltavou Kurz „Úspěšná komunikace, jak ji neznáte“ - ke zvýšení úrovně komunikace mezi nadřízenými a podřízenými zaměstnanci Zdroj: vlastní zpracování

Doplňující otázky Otázka vedoucí práce: Co všechno může způsobovat, že zaměstnanci nejsou spokojeni s prostředím na pracovišti? Kolegové, nadřízení, výkon pracovních činností, podmínky na pracovišti a pracovní doba, organizace práce a možnosti profesního růstu, mzdové či jiné sociální podmínky….

Děkuji Vám za pozornost.