Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
FINANČNÍ DOPAD OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE SPOLEČNOSTI AVIRE S.R.O. Autor diplomové práce:Bc. Monika Budovičová Vedoucí diplomové práce:doc. Ing.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Zakladatelký projekt výrobní firmy Šance Autor bakalářské práce:Markéta Štěpková Vedoucí bakalářské práce:doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Oponent.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
Návrh logistického zabezpečení evakuace správních budov NP Šumava
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku Autor: Marek Hanus Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D. Oponent: Ing. Lukáš Kučera červen 2016

Obsah Cíl práce E.ON Česká republika, s.r.o. Výzkumné otázky, metody sběru a zkoumání dat Výsledky šetření Zodpovězení výzkumných otázek Návrhy opatření Doplňující otázky Závěr

Cíl práce Cílem bakalářské práce je provést analýzu účinnosti stávající vnitropodnikové komunikace vybraného podniku a následný návrh pro zlepšení.

E.ON Česká republika, s.r.o. Založeno v Düsseldorfu (Německo) v roce 2000 Sídlo pro ČR: F. A. Gerstnera v Č. Budějovicích Předmět podnikání: výroba a distribuce elektrického proudu a distribuce zemního plynu V ČR vznik sloučením E.ON Bohemia, Jihomoravská energetika, Jihočeská energetika a Moravská elektroenergetická Cca 2500 zaměstnanců v ČR Holding rozdělen do několika společností– např. E.ON Energie, a.s., E.ON Distribuce, a.s., E.ON Trend, s.r.o., E.ON Servisní, s.r.o. Sales marketing, Bussines development, Prodej energie domácnostem

Výzkumné otázky, metody sběru a zkoumání dat Výzkumná otázka č. 1: Jaké jsou nejčastější používané komunikační nástroje a z jakých důvodů jsou preferovány? Výzkumná otázka č. 2: Je nastavená skladba komunikačních nástrojů účinná? Výzkumná otázka č. 3: Jaká jsou problematická místa komunikace ve společnosti? Metoda sběru dat – dotazníkové šetření Metoda zkoumání dat - analýza

Výsledky šetření

Výsledky šetření

Výsledky šetření

Kolegové na stejném oddělení Kolegové na jiných odděleních Výsledky šetření Frekvence užívání komunikačních nástrojů Přímí nadřízení Kolegové na stejném oddělení Kolegové na jiných odděleních Osobní komunikace 1,75 1,3 2,6 Pevná linka 3,35 2,5 2,15 Mobilní telefon 2,85 3 3,1 Email 1,45 1,35 1,25 Intranet 4,65 3,95 Písem. Dokumenty 4,15 4,05 3,8 Porady/videokonference 2,75 3,25 Oběžníky 4,8 4,7 4,75 Nástěnky 4,95 Vysílačky 5

Porady/videokonference Výsledky šetření Atributy komunikačních nástrojů Rychlost inf. Jasnost inf. Důvěryhodnost inf. Stručnost inf. Zpětná vazba Osobní kom. 1,3 1,8 1,5 2,3 1,9 Telefon 1,15 1,7 1,95 Email 1,55 1,65 1,4 Intranet 2,4 2,25 1,6 2,15 3,05 Písem. Dokumenty 3,7 2,75 2,95 3,2 Porady/videokonference 1,75 Oběžníky 4,8 Nástěnky 4,9 4,85 Vysílačky 5

Zodpovězení výzkumných otázek Výzkumná otázka č. 1: Jaké jsou nejčastější používané komunikační nástroje a z jakých důvodů jsou preferovány? Email, osobní komunikace, z důvodu rychlosti a dostupnosti Výzkumná otázka č. 2: Je nastavená skladba komunikačních nástrojů účinná? Široké spektrum, nevyužívané nástroje - neúčinná Výzkumná otázka č. 3: Jaká jsou problematická místa komunikace ve společnosti? Komunikace mezi odděleními, komunikace vedoucích, nejasné postupy

Návrhy opatření Zavedení indivuálních rozhovorů Výroční meeting, ocenění pracovníků Vize a plány uváděné ve vnitropodnikovém časopisu Úprava šíře spektra používaných komunikačních nástrojů Vyjasnění pracovních postupů pomocí směrnic Školení manažerů

Doplňující otázky – Vedoucí práce V návrzích doporučujete úpravu komunikačních nástrojů, přičemž zvažujete zrušení méně pou- žívaných komunikačních nástrojů (především nástěnek). Je zde i informace, že mezi málo pou- žívané patří i intranet. Doporučujete ho proto též zrušit? Uvažoval jste i o možných důvodech, proč jsou méně používané resp. neplní dostatečně svůj účel?

Doplňující otázky – oponent práce V návrzích opatření hovoříte o nutnosti zavést informační meetingy. Zkuste navrhnout strukturu takovéhoto meetingu.

Závěr Děkuji za pozornost.