TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Advertisements

Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 3.1 – 3.4 Lineární rovnice, vyjádření neznámé ze vzorce Název sady:
Rovnice a nerovnice Slovní úlohy VY_32_INOVACE_RONE_15.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Procenta Slovní úlohy. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): duben 2013 Ročník:7. Tematická oblast: Matematická gramotnost.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_10 Název materiáluZákladní.
Tercie Rovnice Rovnice – slovní úlohy postup na konkrétním příkladu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_6_INOVACE_MAT49 Název školy SPŠ a.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky MEIII Dekodéry pro.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná Název: VY_32_INOVACE_28_HLEDANI CISEL Téma: Hledání čísel Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Kombinatorika. Základní pojmy. Pravidla pro práci se skupinou:
PRAVDĚPODOBNOST A MATEMATICKÁ STATISTIKA Úvod, kombinatorika
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Mocniny, odmocniny, úpravy algebraických výrazů
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Název prezentace (DUMu): Geometrická posloupnost – řešené příklady
1.1 – 1.7 Množiny, číselné obory, intervaly, slovní úlohy
Variace bez opakování 25. srpna 2013 VY_42_INOVACE_190202
Utkání PhDr. Vladimír Süss, Ph.D.
Hotelová škola Mariánské Lázně Adresa školy
PARAMETRICKÉ VYJÁDŘENÍ PŘÍMKY
Autotest.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
PERMUTACE S OPAKOVÁNÍM
5.2 – 5.3 Mocniny, odmocniny, mocniny o základu 10
ODCHYLKA DVOU PŘÍMEK V ROVINĚ
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
10.11 – Vietovy vzorce, iracionální rovnice
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Poměr v základním tvaru.
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Metoda sčítací
SŠ-COPT Uherský Brod Mgr. Renáta Burdová
Název prezentace (DUMu): Logaritmické rovnice
VY_32_INOVACE_66.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
LOGARITMICKÉ ROVNICE- procvičení
MATEMATIKA Aritmetická posloupnost Příklady 2.
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
PRŮMĚRNÁ RYCHLOST SLOVNÍ ÚLOHY
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
MATEMATIKA Druhá písemná práce a její analýza.
VY_32_INOVACE_62.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
ZOBRAZENÍ MNOŽINY R DO JEDNOTKOVÉ KRUŽNICE
Pravděpodobnost a statistika
PRSTOVÉ POČÍTÁNÍ.
Základní statistické pojmy
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Slovní úlohy o společné práci
Množství, symbol Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace Řešení problémů, učení Jemná motorika, koordinace ruky a oka.
Poměr v základním tvaru.
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Upravila R.Baštářová.
Matematika – přirozená čísla
Obvody a obsahy obrazců
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
Lineární funkce a její vlastnosti
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
Grafy kvadratických funkcí
Transkript prezentace:

TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR PERMUTACE Mgr. Zdeňka Hudcová

DEFINICE Permutace n prvků je uspořádaná n-tice sestavená pouze z těchto prvků tak, že se v ní každý prvek vyskytuje právě jednou.

VÝPOČET PODLE VZORCE

720 SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÍ Odpověď: Hochy je možné posadit 720 způsoby. 1. Určete kolika způsoby lze v šestimístné lavici posadit 6 hochů ŘEŠENÍ 720 Odpověď: Hochy je možné posadit 720 způsoby.

2. Zvětší-li se počet prvků o dva, zvětší se počet permutací 72krát 2. Zvětší-li se počet prvků o dva, zvětší se počet permutací 72krát. Určete n. ŘEŠENÍ Řešíme kvadratickou rovnici 7 n1,2= -10 nevyhovuje

Příklady na procvičení Určete počet všech pěticiferných čísel, v jejichž dekadickém zápisu je každá z číslic 0, 1, 3, 4, 7. Určete počet všech devítimístných telefonních čísel, v jejichž zápisu je každá z deseti číslic kromě nuly Určete počet prvků tak, aby bylo možno utvořit právě 40320 permutací Z kolika prvků můžeme vytvořit 40320 permutací? V klobouku je 5 lístků. Kolika způsoby je možné je vytáhnout, jestliže se tažený lístek do klobouku ihned nevrací? Zmenší-li se počet prvků o dva, zmenší se počet permutací 56krát. Určete původní počet prvků. Kolika způsoby lze postavit 20 žáků do řady při nástupu v tělocviku? Kolika způsoby lze postavit na poličku 10 různých knih českých a 5 různých anglických tak, že nejprve budou knihy české a vedle nich knihy anglické? Kolika způsoby lze rozmíchat 32 karet?