Analýza konkurenčního prostředí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Prezentace k obhajobě bakalářské práce
Procesní management v oddělení logistiky
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Realizace interní benchmarkingové analýzy výkonnosti pracovnic úklidu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Situační analýzy prostředí – v konečném sestavení SWOT
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Analýza konkurenčního prostředí Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza konkurenčního prostředí Autor bakalářské práce: Iveta Novotná Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Petra Matoušková České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody zvolení daného tématu Aktuálnost problému Zájem o danou problematiku Prohloubení znalostí

Cíl bakalářské práce Cílem práce je stanovit a vyhodnotit situační analýzu vybraného podniku v komparaci se současnou i potenciální konkurencí. Na základě analýzy budou navržena doporučení na zvýšení konkurenceschopnosti podniku.

Výzkumné otázky Otázka č. 1: Je pro firmu fabrika hotel vstup nových konkurentů do odvětví hrozbou? Otázka č. 2: Má firma fabrika hotel ve srovnání s konkurencí výhodnější polohu? Otázka č. 3: Patří gastronomie k nejsilnějším stránkám firmy fabrika hotel? Otázka č. 4: Jsou ceny fabrika hotelu v porovnání s konkurenty příliš vysoké?

Použité metody PEST analýza Porterův model pěti sil SWOT analýza Analýza konkurence Dotazníkové šetření

Představení firmy Název: fabrika hotel Kategorie: **** Sídlo: Humpolec Vznik: březen 2012 Ubytování, restaurace, wellness, konferenční prostory

Porterův model pěti sil Hrozba vstupu nových konkurentů Rivalita mezi současnými konkurenty Smluvní síla dodavatelů Smluvní síla zákazníků Hrozba substitutů Otázka č. 1: Je pro firmu fabrika hotel vstup nových konkurentů do odvětví hrozbou? Ne

SWOT analýza

Analýza konkurence Srovnání konkurentů s fabrika hotelem Nejvýznamnější konkurent - hotel Kotyza Přibližně stejná cenová úroveň Větší rozmanitost služeb fabrika hotelu Méně pokojů oproti konkurenci

Podle čeho si zákazníci vybrali fabrika hotel Otázka č. 2: Má firma fabrika hotel ve srovnání s konkurencí výhodnější polohu? Ano

Spokojenost hostů s jídlem v restauraci Otázka č. 3: Patří gastronomie k nejsilnějším stránkám firmy fabrika hotel? Ano

Názor hostů na ceny hotelu Otázka č. 4: Jsou ceny fabrika hotelu v porovnání s konkurenty příliš vysoké? Ano

Návrhy opatření Více pokojů Bazén Snížení cen - především za pronájem konferenčních prostor Brigádníci Zajistit přiměřenou teplotu

Závěr Aplikování metod na firmu fabrika hotel Výzkumné otázky byly zodpovězeny Silná konkurenční pozice Byla navržena opatření na zvýšení konkurenceschopnosti firmy Cíl bakalářské práce byl splněn

Doplňující dotazy od vedoucího práce Objasněte podrobněji vlastní návrhy doporučení. V čem vidíte hlavní praktický přínos Vaší bakalářské práce?

Děkuji za pozornost