Čím chci být, až vyrostu Patrik Plaček.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
Advertisements

Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Některé právní důsledky zrušení anonymity dárců spermií JUDr. Jan Mach
Toto jsem já a tuto školu jsem si zvolila Lenka Hlavatá.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
Znaky národa národ území kultura sounáležitost jazyk historie.
Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku, slouží k opakování probraného učiva Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Zvířata a jejich přínos pro člověka VY_32_INOVACE_1C_04 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny.
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
Jak se UČIT K MATURITĚ? Motivace, koncentrace, paměť.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
NEZAMĚSTNANOST Úřad práce.
Čím chci být, až vyrostu Pavel Prusek.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Odporové síly SPUSTIT TEST. Odporové síly SPUSTIT TEST.
Název : VY_32_INOVACE_01_10_Zemětřesení
Evropské fondy: Řízení rizik podvodů
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost POZNÁVÁME RODINU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_27_ VOLNĚ ŽIJÍCÍ ŽIVOČICHOVÉ.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
ČÍM CHCI BÝT AŽ VYROSTU FILIP KUDLA.
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Slovesa.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Čím chci být až vyrostu? Dominik Werdich.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Elektrické spotřebiče
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.21_Etapy_lidskeho_zivota.
Úvodní a seznamovací hry
NÁŘADÍ.
Slabiky II. VY_32_INOVACE_1B_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná Člověk a společnost 2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Jak nám roste krokus vnímání.
Plošné testování v 5. a 9. ročníku:
Matematika pro stavební obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
POVOLÁNÍ.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_01_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_35_Přímá řeč
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Jak postupovat při měření?
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
JAZYK A ŘEČ Poznávací schopnosti – ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ, UČENÍ
ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Mgr. Kateřina Prachařová NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_04_15_ZLOMKY
Český jazyk 9. ročník Historický realismus.
REFORMANDA 2030: Úvodní SWOT analýza strategické komise
REFORMANDA 2030: Úvodní SWAT analýza strategické komise
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Transkript prezentace:

Čím chci být, až vyrostu Patrik Plaček

Co musím udělat, abych dostal tu práci konec Je má volba správná Slabé a silné stránky Co mi práce přinese Co musím udělat, abych dostal tu práci Jaký je vliv rodiny na výběr povolání

Je má volba správná? Ano. Stále se zvětšujícím množstvím počítačů se zvyšuje počet míst programátorů. Je to obor který má určitě budoucnost. Mým snem je ale pracovat v herním průmyslu. Práce ve velkých herních studiích jako např. Rockstar nebo Ubisoft je sice namáhavá, ale je rozhodně zajímavá a dobře placená.

Slabé a silné stránky Slabé stránky Silné stránky Neumím pracovat v týmu Nedokážu se soustředit na jednu věc dlouho Silné stránky Vysoká inteligence Dobrá paměť Umím pochopit složité věci Programování mě baví

Co mi práce přinese Rozhodně mi přinese nové zkušenosti, bezva kámoše, poznám nové místa, stabilní pozici se slušným platem (164 000kč hrubého měsíčně) a hlavně možnost pracovat na AAA hrách jako GTA, Assassins creed

Co musím udělat Naučit se hodně dobře anglicky. Jít studovat pravděpodobně do Prahy( je tam zatím jediná gamedesingová škola v Česku) Asi se tam i přestěhovat Naučit se hodně dobře programovat bez chyb

91Iq 90IQ 91IQ Vliv rodiny na výběr povolání 125IQ 124IQ 126IQ dítě rodiče dítě 125IQ 124IQ 126IQ Vliv rodiny na výběr povolání Vliv rodiny na výběr povolání je nesporný. Jednak geneticky (výše IQ) jednak výchovou. Např. když bude otec automechanik,je pravděpodobné že syn bude taky jevit zájem o auta, když rodina žije „postaru“ bez počítače je pravděpodobné že dcera taky nebude jevit zájem o počítače a bude mít v budoucnu těžší najít práci. *toto je pouze teorie nemusí být úplně přesná rodiče dítě 91Iq 90IQ 91IQ

KONEC Děkuji za pozornost

Zdroje Obrázky google Kliparty microsoft Wikipedia Vlastní zkušenost Tutoriály Allana Beckera