PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název ročníkové práce Vaše Jméno Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. Jméno Příjmení, PhD., CSc.
Advertisements

Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Hodnocení bakalářské práce. Formální náležitosti BP odevzdat ve 2 vyhotoveních a v elektronické podobě (PDF) Dodržet termín odevzdání Hodnotí vedoucí.
Praktická maturitní práce STRUČNÉ POKYNY PRO PSANÍ PMZ.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
SEMESTRÁLNÍ PROJEKT B Učebna UF 219 pátek h.
Základy veřejné politiky Kombinované studium Website kursu: Garant kursu a přednášející:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
11 Doktorské studium na FLD doc. Ing. Tomáš Kušta, Ph.D.
Autor: Bc. Veronika Brzková Vedoucí práce: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
Informační a poradenské centrum ZČU
Mgr. Jitka Laholová Odbor vzdělávání a vědy MZ
EU_62_A_sada 2_18_M_Termínovaný vklad_Duch
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Název projektu: Drogové závislosti - násilníci a oběti Bc
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Doporučený vzor individuální prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Logistika a Supply Chain Management
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Schůzka fakultních cvičných učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
JUDr. Věra Honusková, Ph. D., KMP, PPP
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Náležitosti výkresu VY_32_INOVACE_26_516
MINIMATURITY
Dlouhodobý záměr vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti pro oblast vysokých škol na období Petr.
Rešerše.
Vliv změn ve Studijním a zkušebním řádu na registrace a zápis studentů
Gymnasium Jižní Město Praha
Vykazování postupu nebo stavu
Obchodní plán projektu
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba diplomové práce
Obhajoba bakalářské práce
Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak. Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak.
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ Mgr. et MgA. Mariana Koutská katedra speciální pedagogiky, Pedagogická.
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Střední zdravotnická škola Beroun
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Informační modelování staveb (BIM)
Portál - role studenta v informačním systému STAG
Transkript prezentace:

PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III Vaše Jméno ateliér/ústav/kabinet: …………. Školitel(ka): doc. PhDr. Ing. MgA. Jméno Příjmení, PhD., ArtD.,CSc.

Obsah prezentace (dle Směrnice děkanky doplňující Studijní a zkušební řád UTB): „PŘED ŠKOLITELI A ČLENY OBOROVÉ RADY STUDENT(KA) PREZENTUJE A OBHAJUJE: SVŮJ DOSAVADNÍ POSTUP PŘI PLNĚNÍ STUDIJNÍHO PLÁNU, VÝSLEDKY ŘEŠENÍ TVŮRČÍCH ÚKOLŮ A VÝSLEDKY VÝZKUMU, KONKRÉTNÍ STAV ROZPRACOVANOSTI TEORETICKÉ A PRAKTICKÉ ČÁSTI DISERTAČNÍ PRÁCE, POKUD TYTO ČÁSTI DISERTAČNÍ PRÁCE OBSAHUJE.

PLNĚNÍ INDIVIDUÁLNÍHO STUDIJNÍHO PLÁNU Vaše Jméno ročník studia: …… ateliér/ústav/kabinet: …………. Školitel(ka): doc. PhDr. Ing. MgA. Jméno Příjmení, PhD., ArtD.,CSc.

Doporučený termín ukončení Předmět   Doporučený termín ukončení Stav plnění KAGD/DVKG Vizuální komunikace a vizuální gramotnost 1. ročník ZS splněn – přesouvá se – termín: ………………….. KADS/DMUD Media, umění, design 1. ročník LS KUMK/DMVP Metody vědecké práce KUMK/DMV2 Metody vědecké práce 2 1. ročník LS KUMK/DMV3 Metody vědecké práce 3 2. ročník LS KUMK/DMV4 Metody vědecké práce 4 3. ročník LS CJV/DVU1 – Angl. pro výtvarná umění 1 CJV/DVU2 – Angl. pro výtvarná umění 2 CJV/DVU3 – Angl. pro výtvarná umění 3 2. ročník ZS CJV/DVU4 – Angl. pro výtvarná umění 4 UPP/DKI - Vědecké kolokvium I UPP/DKII - Vědecké kolokvium II UPP/DKIII - Vědecké kolokvium III Předměty podpory tvůrčí činnosti (výběrové) Vyberte 3 volitelné předměty a zapište kódy předmětu a název, výuka probíhá v 1. ročníku   splněn – termín: ……………..

Stáže KAOD/DSOP – Stáž na odborném pracovišti (rozsah, místo, náplň) KARF/DSSZ – Studijní stáž v zahraničí

Pedagogická činnost KAAV/DPA1, 2 – Pedagogická asistence 1, 2 (průběh, činnosti, zapojení apod.) KAAV/DPP1, 2 – Pedagogická praxe 1, 2  (předmět, rozsah, zpětná vazba apod.)

Tvůrčí a/či publikační činnost výpis z OBD, RUV výpis tvůrčích a/či výzkumných aktivit za poslední rok

Vaše Jméno ročník studia: …… ateliér/ústav/kabinet: …………. Téma disertační práce Vaše Jméno ročník studia: …… ateliér/ústav/kabinet: …………. Školitel(ka): doc. PhDr. Ing. MgA. Jméno Příjmení, PhD., ArtD.,CSc.

Cíle a výzkumné otázky disertační práce (DSP) jaký je současný stav řešení problému? čeho jste za poslední rok dosáhl(a) vzhledem k rozpracovanosti tématu DSP? s jakými výzkumnými otázkami pracujete?

Teoretická východiska práce jaké různé přístupy k řešení problému je možné v literatuře a jiných zdrojích najít? který z vymezených teoretických přístupů využíváte ve své práci a proč? jaký bude výstup vaší teoretické části práce (model, historická analogie, teorie?) Doporučení: Neseznamujte komisi s teorií, kterou dobře zná. Zde máte pouze prokázat, že jste si příslušnou teorii sám/sama nastudoval/a a znáte nejdůležitější práce k danému tématu.

Metodika práce (VK II a VK III) jaké konkrétní analytické či výzkumné metody hodláte využít (historická metoda, srovnávací analýza, obsahová, textová analýza, rešerše médií, primární šetření – kvalitativní nebo kvantitativní? apod.) proč jste zvolil/a právě tyto metody, jaké jsou jejich výhody a omezení při řešení daného problému?

Dosavadní výsledky, výstupy jaká jsou plánované výstupy Vaší práce? jaký je dosavadní stav jejich naplňování? Realizován pretest, dílčí praktické zpracování apod. Neprezentujte v plné šíři konkrétní výstupy (grafy, tabulky apod.), ale pokuste se shrnout, jaké nejdůležitější závěry jste učinil/a za poslední rok. Rozsah této části by v ideálním případě neměl překročit 2 - 3 snímky.

Zhodnocení stavu DSP studentem i školitelem sebereflexe: plnění a plán dalšího postupu na disertační práci (DSP) vyjádření školitele k metodické, obsahové a formální stránce odevzdaných stran DSP