Marketing 6 Nástroje propagace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Merkantilní tiskoviny Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Advertisements

Elektromagnetická slučitelnost. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
Použití počítačů NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO ŠABLONYIII/2.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Hromadná korespondence 1 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Žurnalisté Odborníci.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Jednoduchá HTML stránka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastTvorba WWW stránky v HTML Datum vytvoření2013.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
2 Marketingové koncepce
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Média.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Tisková konference Informovaný spotřebitel
REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Zavádění nového produktu na trh
Grafické programy - opakování
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Psychologie reklama.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Funkční styl odborný Oblast odborných publikací, časopisů, učebnic.
Vlastnosti zvuku - test z teorie
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Marketing, reklama a sponzoring ve sportu
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
METODIKA ZÁKLADŮ REKLAMY 2 doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Propagace.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Vliv reklamy na společnost
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
MARKETING V CESTOVNÍM RUCHU
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
. Seminář ČESTR Chov SKotu 2017.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Prodeji produktu nebo služby
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Marketing 6 Nástroje propagace

Reklama Funkce reklamy: Informační – nový produkt, nový způsob užívání, změna ceny, doplňkové služby Přesvědčovací – v prostředí významné konkurence, posílení image firmy v mysli zákazníka, tlak na okamžitý nákup Upomínací – ve fázi zralosti produktu, sezónní připomenutí, udržování stálého povědomí

Výběr médií propagace Jaká média propagace využít? Jací nositelé (konkrétní reprezentanti) propagace budou nejúčinnější? Jaký počet reklam do každého média v průběhu kampaně zařadit?

Vlastnosti média propagace TV Rozhlas Časopisy Noviny Bilboardy naléhavost Velmi vysoká Vysoká Nízká názornost Střední Identifikace balení Dobrá Rychlost odezvy náklady střední Velmi nízké Nízké Výrobní náklady Vysoké Penetrace hlavních trhů

Hodnocení účinnosti reklamy Měření komunikačního účinku – testování odezvy Předběžné testování Měření odezvy v psychice zákazníka Následné testování Odraz reklamy na tržbách z prodeje

Doporučení marketingových odborníků pro psaní účinných reklam Titulek Ilustrace Text reklamy Logo

Titulek Příslib výhody, kterou produkt přinese Poukazovat na novost Podstatná informace Název propagovaného produktu Konkrétní Výhodná jsou emocionální slova Stručný (do 15 slov) Bez dvojsmyslu Nezakončovat tečkou

Ilustrace Nápaditá, vzbudit zvědavost Balení Fotky účinnější než kresby Jednoduchá, naznačit užitek Účinné jsou fotky dětí, zvířat, sexuální náměty Mluvčím reklamy známá osobnost – stejného pohlaví jako cílový zákazník Barvy

Text reklamy Neužívat inverzní způsob(bílé na černém) Neužívat složitá slova Spisovný jazyk – ne však strojený či akademický Forma příběhu Svědectví

Účinnost reklamy zvyšuje Brzká identifikace značky (např. v televizi do 10ti vteřin) Délka reklamy – delší jsou účinnější Opakování Logické souvislosti Překvapivost Emocionální prvky