METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
Advertisements

Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
Spolupráce OSPOD se školami a školskými zařízeními TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
MATURITNÍ GENERÁLKA 2010 Jedinečná příležitost pro studenty i učitele středních škol připravit se na změnu maturitní zkoušky v roce 2011 tisková konference.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – oblast podpory 1.1 CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 24. dubna 2014.
Zahájení tvorby Komunitního plánu sociálních služeb pro město Žatec Mgr. Petr Antoni Dne
1 Profilová část maturitní zkoušky a poznatky z 5leté praxe Mgr. Petra Pátková, odbor vzdělávací soustavy jednání Asociace SPŠ Špindlerův Mlýn, 7. říjen.
Výchovná poradkyně D. Pospíšilová. Přijímací řízení 2016 Maximálně 2 přihlášky originál a kopie v 1. kole Zrušení výstupního hodnocení Pozvánka na přijímací.
Přijímací řízení ve školním roce 2015/ ÚVOD Kde je/bylo možné získávat informace:  Návštěvy SŠ a SOU, dna otevřených dveří  Výstava EDUK ART.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
SEMESTRÁLNÍ PROJEKT B Učebna UF 219 pátek h.
11 Doktorské studium na FLD doc. Ing. Tomáš Kušta, Ph.D.
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Projektová příprava vzdělávacích akcí.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Diplomový seminář úvodní přednáška
Proces zajištění výuky na ČVUT FBMI (školení )
Přijímací řízení 2016/17.
Projekt odboru personálního Ministerstva vnitra Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV: nástroj ke zvýšení efektivity práce MV ČR.
Úřad práce České republiky
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Plánování ve školní tělesné výchově
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
Název projektu: Drogové závislosti - násilníci a oběti Bc
Metodický a supervizní seminář k praxi III.
Závěrečná konference Zlín,
Pracovní porada Pracovní list.
Aktivity a činnosti úseku služeb v oblasti dalšího vzdělávání
Téma 6: Zdanění příjmů ze závislé činnosti
Techniky práce s mentálně postiženými
Pracovní porada Pracovní list.
Logistika a Supply Chain Management
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky Změny právních předpisů
Úvodní přednáška pro 1. ročník
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
GVID – MATURITA 2018 aktuální stav – říjen 2017.
Ekonomika veřejného sektoru
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Mgr. et Mgr. Michal Tuláček 9. října 2017
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Role a možnosti spolupráce s orgány sociálně-právní ochrany dětí
Informace k přednášce a semináři k předškolní pedagogice Jarní semestr 2016 Zora Syslová.
Tresty a ochranná opatření ( trestní sankce)
Sociální práce a veřejné opatrovnictví
Gymnázium Brno-Řečkovice, Terezy Novákové 2
Role sociální práce ve vztahu k výkonu veřejného opatrovnictví Hradec Králové Workshop je pořádán v rámci projektu Systémová podpora sociální.
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Koordinovaný přístup a ESIF 2014+
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
NNO a dobrovolnictví „Pomáháme těm co pomáhají… “ Jiří Tošner
Úvodní přednáška pro 1. ročník
GVID – MATURITA 2019 aktuální stav – říjen 2018.
Cílové skupiny sociálního podnikání
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
ROČNÍKOVÁ PRÁCE Dokázat propojit teoretické znalosti
Výzkum v sociální práci
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Pěstounská péče na přechodnou dobu (PPPD)
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV. 2. února 2016

VÝBĚR PRAXE 5 cílových skupin praxe ve státní správě pastorační praxe

VÝBĚR PRAXE 5 CÍLOVÝCH SKUPIN: Rodiny s vícečetnými problémy; děti ohrožené dlouhodobě nepříznivou sociální situací v rodině, zanedbávané, týrané, zneužívané Děti a mládež s výchovnými problémy; dětští a mladiství delikventi Osoby ohrožené sociálním vyloučením (pachatelé trestné činnosti, osoby bez přístřeší, propuštěné z výkonu trestu odnětí svobody, ústavních nebo léčebných zařízení) Lidé s tělesným, smyslovým, mentálním, zdravotním handicapem Senioři

TERMÍNY PRAXÍ A SEMINÁŘŮ: 2. února společný seminář ročníku 23. února seminář ve skupinách před praxí 29. 2. – 4. 3. PRAXE IV. (rozpis 3. 2. – 7. 2.) 8. března seminář ve skupinách po praxi 22. března seminář ve skupinách před praxí 4. 4. – 8. 4. PRAXE V. (rozpis 6.3. – 10. 3.) 12. dubna seminář ve skupinách po praxi 19. dubna seminář ve skupinách před praxí 10. dubna – KONEČNÝ TERMÍN ODEVZDÁNÍ ROČNÍKOVÉ PRÁCE (hodnotící posudky budou k dispozici do konce dubna) 25. 4. – 29. 4. PRAXE VI. (rozpis 27.3. – 31. 3.) 3. května seminář ve skupinách po praxi 24. května STUDENTSKÁ KONFERENCE v aule (8.30 – 13.00)

PRŮBĚŽNÁ PRAXE 40 hodin v průběhu letního semestru IPP + zpráva + hodnocení zprávy do příslušné odevzdávárny

ROČNÍKOVÁ PRÁCE Cíl ročníkové práce: Student musí v  ročníkové práci prokázat dovednost propojit teoretické poznatky z výuky odborných předmětů (např. Základní metody SP, Specifické metody SP, Rizikové skupiny I,II, Metody sociálních výzkumů, ..atd.), z odborné literatury a publikací včetně odborných časopisů a zkušeností z absolvovaných  praxí. Téma práce by mělo vzejít z konkrétního problému, se kterým se student setkal na praxi a který dokáže zasadit do teoretických souvislostí. Úspěšná obhajoba práce předchází složení zkoušky ze Specifických metod sociální práce.

ROČNÍKOVÁ PRÁCE FORMÁLNÍ NÁLEŽITOSTI PRÁCE: PRÁCE MUSÍ OBSAHOVAT: Rozsah: 15 – 20 NS ( 27 000 – 36 000 znaků včetně mezer, přílohy se číslují zvlášť, do rozsahu se nepočítá anotace, obsah, seznam literatury a přílohy). PRÁCE MUSÍ OBSAHOVAT: Anotaci Obsah Úvod, včetně vymezení problému a cíle (ů) práce. Vlastní část práce, která bude členěna do kapitol, resp. subkapitol. Tato část práce představuje vlastní zpracování zvoleného tématu a cílů práce. Shrnutí (zde autor vyhodnotí poznatky, zkušenosti a závěry, ke kterým dospěl) Závěr (zde autor zhodnotí, zda dosáhl cílů práce) Seznam literatury

ROČNÍKOVÁ PRÁCE Termín odevzdání: 10. dubna do odevzdávárny Pokud někdo neodevzdá, nemůže jít v tomto semestru ke zkoušce ze Specifických metod sociální práce a musí si předmět zapsat v dalším roce! Práce bude hodnocena písemnými posudky dvou hodnotitelů (vedoucí skupiny + oponent z jiné skupiny) Do konce dubna budou posudky zveřejněny a práce: Bude doporučena k obhajobě Bude doporučena k přepracování  přepracované práce se odevzdávají vedoucímu skupiny (mail, odevzdávárna)

STUDENTSKÁ KONFERENCE 24. května 2016 HLAVNÍ TÉMA: CELOSTNÍ PŘÍSTUP K ČLOVĚKU V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH Každá skupina si zvolí zaměření tématu vzhledem ke konkrétní cílové skupině

STUDENTSKÁ KONFERENCE 24. května 2016 Pro každou seminární skupinu bude vylosován jeden úkol : Celková koordinace všech skupin – A Děti a mládež se závislosti na návykových látkách Propagace – B Senioři 3. Organizace konferenčního dne + technické zabezpečení – C Lidé bez domova Občerstvení – D Lidé s mentálním postižením

CELKOVÁ KOORDINACE VŠECH SKUPIN = hlavní ŠÉF Hlídá harmonogram prací Dohlíží na to, že všechny skupiny pracují Komunikuje s ostatními koordinátory a je skupinám k dispozici v případě problémů Komunikuje s učiteli ORGANIZACE + KONTROLA

PROPAGACE Je zodpovědná za propagaci konference Po konzultaci s ostatními skupinami rozhodne, jak hodně do světa bude konference propagována Do 19 . dubna by měla dostat od ostatních skupin osnovu programu (pokud ne  vymáhá) Promyslí a zrealizuje všechny možné formy propagace konference (plakáty, osobní pozvání, web, facebook, maily, …)

ORGANIZACE KONFERENČNÍHO DNE + TECHNICKÉ ZABEZPEČENÍ Je zodpovědná za bezproblémový průběh konferenčního dne. Zajistí zkoušku techniky nejpozději den před konferencí. V den konference tvoří technickou podporu. Moderuje konferenční den. Hlídá čas ostatních skupin.

OBČERSTVENÍ Zajistí občerstvení na konferenci. Domluví si s ekonomkou Jaboku finanční příspěvek na občerstvení, případně sežene další finanční zdroje. Naplánuje a připraví občerstvení na konferenční den (může zapojit dobrovolníky z jiných skupin) Během konferenčního dne se stará o občerstvení (včetně závěrečného úklidu)

STUDENTSKÁ KONFERENCE 24. května 2016 Každá skupina si zvolí 2 zástupce, kteří budou komunikovat za skupinu. Každá skupina si připraví program v délce 50 minut a nejpozději do 19. dubna předá jeho osnovu organizační a propagační skupině. Skupině, která má starosti techniku sdělí své požadavky na technické zabezpečení. Nejpozději na konci dubna by měla propagační skupina začít s propagací (emailové pozvánky, plakáty, www stránky, facebook, …).