JAK BUDOVAT NAKAŽLIVOU SLUŽBU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ODVÁŽNÉ VEDENÍ V NEPŘÁTELSKÉM SVĚTĚ Dr.Ken Horton Ministry Catalysts.
Advertisements

Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
V RODINĚ, V RODINNÉM ŽIVOTĚ jsou uspokojovány psychické potřeby dítěte (ale také rodičů): 1. přísun podnětů 2. smysluplný svět 3. životní jistota 4. vlastní.
Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
Přes evropu k polis Evropský rok občanů Petr Lebeda Evropský dům, 16. ledna 2013.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_01 TÉMA: ČESKÝ JAZYK.
Plánování sociálních služeb a transformace aneb Systémově, společně a statečně Šárka Hlisnikovská Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
Učení ducha v praktickém životě. Učení ducha je praxe vlastních myšlenek, citů a činů Učení ducha znamená učit se správně utvářet své myšlenky a city.
Hodnota mého života. MÁ MŮJ ŽIVOT NĚJAKOU HODNOTU? Kdo jsem? Ne! - umírám Ano! – žiji.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Miloš Kluiber Název:VY_32_INOVACE_285_Náboženství v Evropě Vzdělávací oblast:Člověk a příroda.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Moje představa o koordinované rehabilitaci Bc. Václav KRÁSA Předseda NRZP ČR.
Znaky národa národ území kultura sounáležitost jazyk historie.
Komise pro podmíněné propuštění (KPP) Společný projekt PMS CR, VS ČR a Českého helsinského výboru.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Občan, žák a společnost Výchova k občanství ročník III
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
1 Komentované prohlídky města Poskytovatel: Horácké muzeum a informační centrum Prohlídka města zahrnuje centrum Nového Města, dva historické sklepy a.
©Ing. Václav Opatrný. V úvodních hodinách elektrotechniky jsou žáci seznamováni s veličinami, které popisují známý fyzikální svět, získávají představu.
Hospodářský proces Hospodářský proces. Hospodářský proces Hospodářský proces rozdělujeme na následující fáze: a) výroba b) rozdělování a přerozdělování.
2 Marketingové koncepce
CESTA KE ZDRAVÍ A ŽIVOTNÍ HARMONII
Svoji životní situaci pociťujete jako nepříznivou, kterou nemůžete zvládnout vlastními silami …
Počet čísel Počet hodnot
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Bůh je moje jistota..
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Slovo života Květen 2014.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
O zklamání Zklamán sebou samým “Chceš-li se zklamat – hleď na lidi.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
MŠE SVATÁ. Příprava obětních darů
Tři Druhy Služby Komu sloužím ?
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Ježíšův dar lidstvu (Z pohledu vědy) Ježišová smrť Z pohľadu vedy.
Základní informace o poskytovateli
Kázání o půstu?.
Úzká brána a cesta k životu
Přednáška pro VIII. jarní semestr magisterského studia
Terapeutické komunity
Ekonomika malých a středních podniků
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_20_20_zdravý životní styl.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Jirka Pospíšil, KC NADĚJE Bučovice,
Hřích 3. vítězit nad hříchem
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Svoji životní situaci pociťujete jako nepříznivou, kterou nemůžete zvládnout vlastními silami …
Obecné výklady o důkazech
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
Slovo života Prosinec 2017.
Slovo života Leden 2018.
2. Vyznávat hříchy a věřit Pánu
Psychologie test.
Podpora začínajících učitelů Klíče k úspěchu začínajícího učitele
Levým tlačitkem můžeš přecházet mezi snímky
Š T Ě S T Í.
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Zkušenosti z inspekcí kvality sociálních služeb
Ježíšův dar lidstvu (Z pohledu vědy) Ježišová smrť Z pohľadu vedy.
REFORMANDA 2030: Úvodní SWOT analýza strategické komise
REFORMANDA 2030: Úvodní SWAT analýza strategické komise
Informatika – Základní operace s buňkami
1. Rady pro udílení svátosti smíření
Geometrie řízení a uložení kol.
Děti mladšího školního věku a přirozený pohyb
1. Zde já a dům můj sloužit chcem ti, | Pane, celým životem, | i duší svou i tělem. | Buď v domě našem pánem ty | a srdcí našich jednoty | buď sám posvětitelem!
Terénní krizová služba
Transkript prezentace:

JAK BUDOVAT NAKAŽLIVOU SLUŽBU Dr.Ken Horton Ministry Catalysts

1.LEKCE : Vůdcové, kteří žijí nakažlivě (2.Kor. 1,1 – 2,11) Kriticky důležité vlastnosti takových vůdců : Soucitný pohled na věci (1, 1 – 11) Důsledná osobní integrita (1, 12 – 17) Pokora založená v Kristu (1, 18 – 24) Citlivá rozhodnost (2, 1 – 11)

Některé zásady v oblasti vedení Boží útěcha v bolestivých zkušenostech navyšuje jak naši důvěru v Boží věrnost, tak naši schopnost těšit druhé Vliv vůdce je zakořeněn v tom, kým je a nikoli v tom, co říká Nakažlivá pokora spočívá ve víře jak v „beze mne nemůžete nic učinit“, tak ve „všechno mohu v Kristu“

2. LEKCE : Prostředí, které nahrává duchovní proměně (2. Kor Pavlovo neotřesitelné přesvědčení o triumfu v Kristu Bůh je schopen použít si nás ke službě v závilosti na Kristu Pavel vysvětluje duchovní proměnu, která je umožněna novou smlouvou založenou v Boží milosti

Některé zásady v oblasti vedení Když přijdou do života těžkosti, máme navybranou : buď se budeme trápit starostmi, anebo se budeme modlit. Podle toho, co zvolíme, je vidět, komu důvěřujeme, ovlivňuje to náš spánek, a má to dopad na to, do jaké míra je naše služba skutečně nakažlivá Když doplníme naši důvěru ve skutečný triumf skrze Krista radostí z toho, jak Bůh pracuje v životech druhých lidí, náš život bude radostnější a budeme mít na druhé silnější vliv

3. LEKCE : Pravda, která posiluje vytrvalost a nadšení (2. Kor Zaměřeno na vytrvalost (4, 1-18) Palivo potřebné k nadšení (5,1 – 6,2)

Některé zásady v oblasti vedení Nakažlivá služba je zakotvena v Boží věrnosti a zaměřena k tomu, co má trvání Naše střízlivá vykazatelnost Kristu podporuje věrnou službu motivovanou vděčností za Kristovu lásku

4. LEKCE : Vztahy, které vedou k dobrému, silnému konci (2. Kor Moudrost v proměnlivých okolnostech (6, 3 – 10) Čistota v budování intimního vztahu s Bohem (6,11 – 7,1) Důslednost v pokání před Bohem a smíření s lidmi (7, 2 – 16)

Některé zásady v oblasti vedení Obnovené vztahy mocně demonstrují Boží milost lidem kolem nás (Filemon a Onesimus) a zároveň nás občerstvují ve službě Nevyřešené situace nás odvádějí od příležitostí pěstovat nakažlivou službu (Filip. 3,12-14)