Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu Projekt „Prevence násilí na pracovištích v oblasti zdravotnictví a sociální péče“ Závěrečná.
Advertisements

Podpora meziobecní spolupráce
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Městská poliklinika Praha Městská nemocnice následné péče Název projektu Celoživotní.
„Slaďování rodinného a pracovního života v ICT průmyslu“ - představení projektu Barbora Slavíčková.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Projekt empirického výzkumu
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Lektorka Mgr. Blanka Kadeřávková
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Závěrečná konference k projektu „Prevence násilí na pracovištích v oblasti zdravotnictví a sociální péče“ Shrnutí výstupů projektu a jejich udržitelnost.
Individuální projekt „Podpora a rozvoj služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“ (číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ ), dále jen „Projekt“
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
Posilování sociálního dialogu s důrazem na zvládání krizové situace při vzniku násilí na pracovištích, zejména zdravotnických zařízeních a zařízeních sociálních.
Registrační číslo projektu: CZ.1.04/1.1.01/ Projekt realizovaný Unií zaměstnavatelských svazů ČR financovaný z Operačního programu Lidské zdroje.
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
Minimální preventivní program Pražské centrum primární prevence.
Prevence násilí na pracovištích 1. 2 šikana mobbing zastrašování urážky výhrůžky sexuální obtěžování rasové ponižování diskriminace fyzické napadení STRES.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/ Ing. Marek Bumbálek Krnov
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Průběh projektu - připomínky hodnotitelů Posouzení psychosociálních rizik Kampaň Evropské inspekce SLIC 2012 MUDr.Vladimíra Lipšová SZÚ.
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Závěrečná konference k projektu
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
I. Identifikace projektu Zahájení a ukončení projektu : – Projekt se zaměřuje na tři základní nosné části :  zmapování stavu a vývoje.
Sociální podnikání jako způsob myšlení a tvořivosti požadované klíčové kompetence pro vedení sociálního podniku Ing. Vojtěch Miler PPSD Personální a poradenské.
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Struktura bakalářské práce
Vítáme Vás na pilotním ověření e-learningového vzdělávacího programu.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Analýza poskytovatelů sociálních služeb na území Ústeckého kraje s důrazem na problematiku související s absorpční kapacitou prostředků EU jako součást.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
„Zavedení systematické podpory procesu plánování sociálních služeb a péče sociálně potřebným na Středním Vsetínsku, Velkokarlovicku a Hornolidečsku“ Operační.
Akční plán podpory zdraví Nemocnice Pelhřimov, p.o. Pavlína Fridrichovská, DiS. Podzimní škola WHO – HPH, 12. – , MZČR Praha.
ANALÝZA VZDĚLÁVÁNÍ LIDÍ S POSTIŽENÍM V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI ANALÝZA VZDĚLÁVÁNÍ LIDÍ S POSTIŽENÍM V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
PREZENTUJÍCÍ Rodinné audity Metodika opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života PhDr. Lada Nováková Mgr. Klára Čmolíková Cozlová.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
ZAJIŠTĚNÍ DIAGNOSTICKÉHO PRŮZKUMU VE VYBRANÝCH ORGANIZACÍCH Projekt OP LZZ „Posilování sociálního dialogu s důrazem na zvládání krizové situace při vzniku.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Studijní program Ošetřovatelství
BP KULTURA Ing. Dana Smetanová, SKIP ČR
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Klíčové aktivity projektu
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Výměna dobré praxe v rámci projektu „Domovník-preventista“
Transkript prezentace:

Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu Projekt „Prevence násilí na pracovištích v oblasti zdravotnictví a sociální péče“ Závěrečná konference projektu, 16.1.2012, Praha

Úloha Promaco Consulting, s.r.o. v rámci projektu Hlavní cíl: Hlavním cílem bylo provedení nezávislé externí evaluace projektu a ověření jeho přínosů a dopadů v praxi. Aktivity evaluace: zpracování dílčích evaluačních zpráv a závěrečné zprávy, provedení Závěrečného šetření, vypracování Vyhodnocení projektu pro řídící tým. Hlavní výstupy: Průběžné evaluační zprávy, Závěrečná zpráva, Závěrečné šetření, Vyhodnocení projektu pro řídící tým

1) Průběh závěrečné evaluace Sběr dat: realizace v průběhu roku 2011 (4-12/2011) Forma kontaktování: prostřednictvím lektorů (tel. kontakt, zaslání dotazníků poštou) Zpracování dat: po skončení modulu/bloku modulů, zpracování výstupů v grafické podobě a slovní interpretace zjištěných skutečností Průběh: uskutečnění na závěr každého modulu. Absolventům rozdán hodnotící dotazník, možnost uvést připomínky a náměty na zlepšení výuky. Celkem získáno 698 dotazníků z 787 oslovených respondentů (89 %) v rámci závěrečného hodnocení.

Shrnutí – závěrečné evaluace Hlavní závěry v rámci závěrečné evaluace: Obecně: přínosný, absolvování co nejvíce zdravotníků, konání kurzů na pracovišti Lektor (z pracoviště) Modul 3 nejlépe hodnocen, využití v osobním i pracovním životě Obecně: harmonogram konání – dlouhé prodlevy mezi moduly (individuálně přizpůsobit) Lektor (zdrav. X soc. sféra) M1 a M2: dlouhé - sloučit dohromady, opakování informací, obecné informace, M3 – dlouhodobější charakter M4 – pouze pro management

Doporučení doplnění videí, vč. školících materiálů, kazuistik, Opomenuta právní problematika použití sebeobrany vůči pacientovi Zaměřit se na komunikaci s agresivním pac.

2) Závěrečné šetření Kontaktováni zástupci zaměstnavatelů a lektoři Forma kontaktování: telefonické, email Specifické dotazníky Návratnost: požadované 100Ks, získáno 159Ks

Závěry ze závěrečného šetření Navýšit časovou dotaci M3 – dlouhodobější charakter (1-2x týdně), Snížit dotaci na teorii (změnit poměr) – nadhodnocená, opakování, obecné info, praktičtější zaměření výuky – vyzkoušení aktivit Výhoda lektor z prostředí organizace, zaměření na konkrétní situace, soc./zdrav. zaměření lektora Zaměřit kurz na specifické skupiny Proškolit co nejvíce pracovníků ve zdrav.

3) Vyhodnocení projektu pro řídící tým Obsahuje vyhodnocení jednotlivých aktivit projektu: 1. Diagnostické šetření – blíže EURO EDUCA 2. Vzdělávání klíčových pracovníků – proběhlo ve dvou fázích (obecné, specializované moduly), + hodnocení – lektoři zároveň zaměstnanci organizace, pozitivní hodnocení cíl. skupiny 3. Vzdělávání cílové skupiny – viz hodnocení Závěrečná zpráva a Závěrečné šetření 4. Vytvoření zásahových týmů – klíčové osoby, cílová skupina, probíhá formování týmů, lektoři jsou schopni řešit specifické problémy organizace (+ hodnocení zást. zaměstnavatelů, cíl. skupiny)

Přínosy pro cílovou skupinu: Do budoucna žádané: Pravidelnější a dlouhodobější konání modulu sebeobrany Snížení dotace teoretických modulů, popř. jejich sloučení Poskytnutí školících materiálů před konáním kurzů, popř. videomateriál Přizpůsobit harmonogram konání kurzů jednotlivým pracovištím a jejich provozu Rozdělit výuku pro zdravotnické a sociální pracovníky, tématiku přizpůsobit jednotlivým specifikům a vybírat lektora z dané odbornosti

Na základě zjištěných skutečností lze projekt hodnotit jako úspěšný!!! Závěr Vysoký zájem o vzdělávání ze strany cílové skupiny Naplněna očekávání cílové skupiny Projekt úspěšně zrealizoval plánované aktivity pouze s menšími organizačními změnami Naplněny indikátory projektu Splněny jednotlivé cíle projektu Zájem o pokračování projektových aktivit i v budoucnu Na základě zjištěných skutečností lze projekt hodnotit jako úspěšný!!!

Děkuji za pozornost Ing. Jiří Kocánek, jednatel společnosti Promaco Consulting, s. r. o. Pelušková 1405, 198 00 Praha 9 - Kyje Tel.: (+420) 222 364 560, (+420) 777 214 006, (+420) 777 214 097 E-mail: praha@promaco.cz Web: www.promaco.cz IČO: 277 61 151 DIČ: CZ 277 61 151