17 super tipů na zvýšení návštěvnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Web Michal Žůrek Jak se na něj dívám já..
NabídkaPlánováníRealizace Příprava provozu Ukončení projektu (Provoz)
Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Přechody a animace Tomáš Prejzek
Rezervační systém AK Kladno Pokročilé používání. Vytvoření opakování rezervace.
IES – jak na to *** Základní ovládání U stránek s nadpisy různé úrovně se automaticky vytváří obsah Toto je klíčové tlačítko. Klepněte a můžete ihned.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Jak jsem uvedla na první stránce, jmenuji se Gábina a ještě doplním příjmení Urválková. Tak tedy, neznáte mě. A protože se vzájemně nevidíme a nemůžete.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Tomáš Procházka | jednatel iProdukce s.r.o. | Tiskomat.cz Vybíráme copywritera.
DHTML Jan Felger. Kapitola 0: Základní tagy Základy HTML © Jan Felger 2005 Úvod Tato prezentace zobrazuje pouze zcela základní minimum znalostí, které.
Nové funkce v novém Skliku
WWW – hypertextový informační systém
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
AJAX nejmodernější webová technologie… seminář pro učitele ZŠ a SŠ Mgr. Marek Osuchowski Ostravská univerzita © 2011.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy Navigace.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Osnova Prezentace.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
MS PowerPoint Pokročilé efekty a práce s multimédii.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Tribuna českého obchodu TZB
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Název společnosti Produkty a služby
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Inf Elektronická komunikace
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
Design služeb aneb jak dělat skvělé služby Martin Krčál
5 tipů pro zjednodušení práce
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Tvorba webových stránek na google – Sites (4.)
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Transkript prezentace:

17 super tipů na zvýšení návštěvnosti DANIELNYTRA.CZ SIMPLESHOP.CZ

KDOŽE? Lektor Konzultace Digi-nomád Bloger Vlastní projekty Na volné noze DANIELNYTRA.CZ

PRO Koho? Podnikatelé malí a střední Lidé na volné noze Kdo na nějakou dobu byl mimo a chce být „in“ Kdo chce vylepšit své stávající projekty Markeťáci Kdo začíná a chce nasát atmosféru DANIELNYTRA.CZ

30 MINUT Sebráno z desítek projektů vlastních i z projektů mých klientů. Rozškatulkováno a zase zpátky poskládáno. Na co se soustředit pro vyřešení důležitých neurgentních věcí pro zvýšení návštěvnosti webu. Nezapomeňte, že je vše provázáno… DANIELNYTRA.CZ

Prosvištíme ONLINE MARKETING E-mailový marketing Obsah a SEO Technikálie webu Google Analytics Obecné DANIELNYTRA.CZ

Seznam 17 opomíjených věcí, které byste si měli projít, aby se zvýšila návštěvnost webových stránek.

1. DVOUKROKOVÉ Dynamické prvky Návštěvník má rád možnost volby. Dejte mu ji! DANIELNYTRA.CZ

1. DVOUKROKOVÉ Dynamické prvky DANIELNYTRA.CZ

2. OPAKUJTE ODESLANÉ E-MAILY Odešlete důležitou e-mailovou kampaň Počkejte 2-3 dny Segmentujte lidi, kteří neotevřeli Pošlete stejnou kampaň Předmět: „FW: Stejný předmět jako předtím“ Začínající text s otázkou, jestli si toho všimli Odeslat z jiného emailu DANIELNYTRA.CZ

2. OPAKUJTE ODESLANÉ E-MAILY DANIELNYTRA.CZ

3. OBSAH v emailech Otestujte možnost automatického vložení zajímavého obsahu do netradičních e-mailů. Například vkládání YouTube videí návodů, rad a tipů nebo články z RSS, do patičky transakčního emailu. DANIELNYTRA.CZ

4. OSLOVENÍ Využijte oslovení v obsahu i předmětu emailu vaší e-mailové kampaně (ChytryStart.cz) Má to vliv na doručitelnost, „open rate“ i „click rate“. Oslovení jménem: „Danieli“ nebo příjmením „p. Nytro“ DANIELNYTRA.CZ

4. OSLOVENÍ DANIELNYTRA.CZ

5. Přání Pošlete přání k svátku nebo narozeninám. ChytryStart.cz ze jména zjistí datum svátku v ČR a vloží zpět např. do MailChimpu nebo ActiveCampaign. DANIELNYTRA.CZ

6. Vrácení do nákupu Posílejte e-maily, které se spouští díky akcím na webu. Vložení do košíku. Navštívil produktovou stránku a „něco udělal“. DANIELNYTRA.CZ

E-mail je komunikační kanál, přes který se perfektně prodává.

7. Zrychlení webu Extrémně důležité! Dejte si hlavně pozor: Odezva serveru. Příliš souborů .js a .css na stránce. Velké obrázky. DANIELNYTRA.CZ

7. AMP a mobil Začněte už konečně řešit mobily. AMP pro články. Responzivita košíku. Chyby v zobrazení. DANIELNYTRA.CZ

8. ZNAČKY Pomáhejte okolním systémům a oni pomůžou vám. Schema.org OGP = Facebook Twitter Card DANIELNYTRA.CZ

Stránky jsou obchodník Stránky jsou obchodník. Když se mu budete věnovat, bude prodávat NONSTOP.

9. AHREFS a podobné Zjistěte si více informací o obsahu, konkurenci a pozicích. „Ukradení“ návštěvnosti konkurenci. Obtížnost klíčových slov. Počet vyhledávání vs. kliknutí. DANIELNYTRA.CZ

10. Buďte ŠTIKY Nejste velké ryby, buďte štiky! Delší fráze 4-5 slov. Hledání díky ahrefs, moz apod. Někdy stačí kvalitní obsah a není třeba dělat linkbuilding. DANIELNYTRA.CZ

11. Jediný cíl Každá stránka má pouze jeden hlavní cíl. Nesnažte se návštěvníky zmást. Úvodní stránka: Ukotvit. Produkt: Kliknutí na tlačítko koupit. Kategorie: Rychlé nasměrování na produkt. Statické stránky: Relevantní informace. DANIELNYTRA.CZ

12. TITLE a DESCRIPTION Zaměřte se na spojení obou, vždyť se díky nim lidé rozhodují. Výzva k akci na konec description. DANIELNYTRA.CZ

13. Pochopení Google Analytics Víte opravdu, jak funguje Google Analytics? Co to je „Návštěva“: 30 minut se nic neděje (Pageviews) Půlnoc = další den. Příchod z jiného zdroje. DANIELNYTRA.CZ

14. Nastavení cílů Využijte možnost měřit nejen prodeje. Rozdělte cíle na „SOFT“ a „HARD“ „SOFT“: Registrace emailu, více než 6 minut na stránkách, zobrazení více než 10 stránek. „HARD“: Cíl s cestou. DANIELNYTRA.CZ

15. Návštěvník = Kamzík Návštěvník je kamzík a přichází opakovaně z různých zdrojů a médií. Google Analytics: Atribuce – Porovnávání modelů DANIELNYTRA.CZ

15. Návštěvník = Kamzík DANIELNYTRA.CZ

16. To (ne)dáte Obklopte se lidmi, kteří vám pomůžou nebo vás povedou. 2 hodiny týdně kvalitního odborníka, pak 3 hodiny měsíčně. DANIELNYTRA.CZ

17. VZDĚLÁVAT SE Najděte si blogy, články, webináře. Až si člověka „osaháte“ a nasajete atmosféru, potom objednávejte e-booky, kurzy nebo školení. „Pasivní příjem“ neexistuje. „Podnikání z pláže“ vám může vypálit oči. DANIELNYTRA.CZ

SHRNUTÍ Odškrtněte si postupně všech 17 bodů. Neodkládejte to, většinou jde o neurgentní důležité věci. Čím dříve začnete, tím lépe. Webinář s ukázkami již toto pondělí: 10.2. od 19:00 do 20:30. DANIELNYTRA.CZ

bit.ly/danplzen17 DANIELNYTRA.CZ

Děkuji DANIELNYTRA.CZ SIMPLESHOP.CZ