NEŽIVÁ PŘÍRODA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Zpracovala Jitka Ciprová
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
NEŽIVÁ PŘÍRODA Prvouka 3. ročník Opakovací hra Gabriela Mikulková 2013.
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
NEŽIVÁ PŘÍRODA – VZDUCH
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor : Zuzana Klumparová ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM LÁTKY A JEJICH SKUPENSTVÍ VY_32_INOVACE_11.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – atmosféra autor VM:Ondřej Vojáček.
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Podmínky života na Zemi
VY_32_INOVACE_13_VZDUCH Anotace Rozšíření poznatků o vzduchu Autor
Krajina a životní prostředí
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
LES ŘASY.
Člověk a jeho svět 4. ročník
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
KOLOBĚH LÁTEK A TOK ENERGIE
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl,
Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života - Vzduch Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Vzduch Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Fotosyntéza Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): 06/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda ve čtvrtém.
VY_32_INOVACE_07_PRV_Vzduch
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VZDUCH Vzduch je všude kolem nás. Tvoří obal kolem země – atmosféru. Většinou ho nevidíme. Vidíme, když fouká vítr a poletuje listí nebo sněhové vločky.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Součásti neživé přírody
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA Jasmína Dolejší,
Vzduch Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Podmínky života na Zemi
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
NEŽIVÁ PŘÍRODA voda vzduch teplo a světlo horniny a nerosty půda.
Kočtúchová, Šubová, Dzuriaková, Vyšňan, Račková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Rostliny - význam a jejich dělení.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
9. ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Živé organismy.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
1.1 Vznik a vývoj života Co je to život?
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Podmínky života na Zemi
Transkript prezentace:

NEŽIVÁ PŘÍRODA

Neživé součásti přírody jsou : Vzduch Voda Půda Nerosty a horniny Světlo a teplo ( pocházející ze Slunce)

Vzduch se nachází všude kolem nás. Je to bezbarvý plyn. Skládá se z : Dusíku Kyslíku Oxidu uhličitého Ostatních plynů Vodní páry

Zkus popsat graf ( složení vzduchu) dusík kyslík oxid uhličitý vodní pára a plyny

Zdroj kyslíku Jediným zdrojem kyslíku na Zemi jsou zelené rostliny. Při své výživě ( za pomocí světla), uvolňují do vzduchu kyslík. kyslík Oxid uhličitý

Odkazy obrázky : http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=krajina&ex=1#ai:MP900401112| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=list&ex=1#ai:MC900441850| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=slunce&ex=1#ai:MC900440405|