POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Advertisements

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Počítač, základní pojmy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Miroslav Kaňok, DiS. Dostupné z Metodického portálu
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.1.2 Slova jednozna č ná a mnohozna č ná Název sady: Č eský jazyk 4.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lydie Klementová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zdeňka Soprová, Bc. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Hana Matoušková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN , financovaného.
Energetická hodnota potravin (EH)
Správa fotografií v Adobe Lightroom I.
ZÁJMENA NEURČITÁ A ZÁPORNÁ
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
SLOH – popis statický líčení
TVORBA A UŽITÍ TABULKY Mgr. Alena Ščuková
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Prezentace fotografií v Adobe Lightroom
Výroba špalíku na broušení
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU
EL ASPECTO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Šimonková Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785.
Finanční gramotnost Základní pojmy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
SLOH – popis statický popis uměleckého díla
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Ruský obrázkový slovník IX Nábytek − мебель
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Ruský obrázkový slovník XXXII Květiny − Цветы
Zpracování drátu II Háček na tabuli
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
SLOVESNÝ ZPŮSOB Autor prezentace: Mgr. Jaroslava Zámostná
Ruský obrázkový slovník XXIV. Povolání - профессия
Správa fotografií v Adobe Lightroom II.
ANIMALS OPAKOVACÍ HRA Mgr. Bc. Lucie Hušková ZŠ a MŠ Kamenná 404/4,
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Ruský obrázkový slovník XII Domácí spotřebiče – Техника для кухни
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C59Čj6_Vypravování
Přírodní vědy DUM 23 HOUBY - TEST
Vytváření grafů, úpravy
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Nový dokument v Adobe Photoshop
Ruský obrázkový slovník IV Rodina − семья
Ruský obrázkový slovník XXX. Slovesa A
Základní obeznámení s programem
Rozumíš mi 2 HRAČKY Čtecí list:
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Vypočítej ceny zlevněného zboží
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
Ruský obrázkový slovník XL Kontinenty a oceány – Континенты и океаны
Název prezentace (DUMu): Odborný styl – popis pracovního postupu
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
PSANÍ ÚŘEDNÍHO DOPISU KROK ZA KROKEM
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Interaktivní příklad na dělení proudu v elektrickém obvodu
Ruský obrázkový slovník XIV Rok – Год
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Ruský obrázkový slovník XV Tvary – формы
Ruský obrázkový slovník XXV Přídavná jména A
JEDNODUCHÉ STROJE – OPAKOVÁNÍ
Transkript prezentace:

POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU ŽOMJ-PPP-jazykové prostředky- PL - Výzva 2016.docx POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU jazykové prostředky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

popis předmětu popis pracovního Druhy popisu prostý odborný umělecký Statický x Dynamický popis předmětu popis pracovního postupu

Popis pracovního postupu slouží jako návod Úvod pomůcky, potřeby Stať činnosti v pořadí, ve kterém jsou prováděny Závěr výsledek postupu

Slož ve správném pořadí následující pracovní postup Připravené houby se nadrobno nakrájely a smíchaly s krupkami. Oblíbeným vánočním jídlem byl černý kuba. K tomu se přidala osmažená cibule, česnek utřený se solí a trocha pepře. Vše se promíchalo, vložilo do vymaštěného pekáče a zapeklo. Ve vodě se uvařily zvlášť krupky a zvlášť sušené houby. Kontrola: STYBLÍK,V. a kol. Český jazyk pro 6. ročník ZŠ, s. 153/3a

Popis pracovního postupu ! NEOPAKUJEME STEJNÁ SLOVA! jazykové prostředky spisovná čeština dějová slovesa např. nalít, běhat, skákat… tvary sloves 1. os. č. mn. zp. ozn. např. nalijeme 2. os. č. mn. zp. rozk. např. nalijte podstatná jména příslovce času ! NEOPAKUJEME STEJNÁ SLOVA!

Vytvoř další alespoň čtyři věty, kde lze místo slovesa UDĚLAT použít výstižnější sloveso. Např.: Udělal ptačí budku. Maminka udělala dort. vyrobil upekla

Napiš 8 sloves vhodných k popisu vaření čaje.

Napiš pracovní postup vaření čaje.

METODIKA slide 2 Opakování předchozího učiva animace slide 3 Fixace – posloupnost popisu animace slide 4 Procvičení posloupnosti – skupinová práce kontrola – uč. 153/3a (ŽOMJ může spolupracovat, nebo si text zatím čte z učebnice, nebo pracuje s vyučujícím) slide 5 Výklad – základní jazykové prostředky animace slide 6 Procvičení jazykových prostředků – PL animace ŽOMJ – PL – slovní zásoba Doplň tabulku slide 7 Příprava na psaní popisu – PL (výsledky na tabuli) ŽOMJ – PL – výběr z nabídky slide 8 Popis – vaření čaje – každý sám společná kontrola reflexe + sebereflexe

Použité zdroje: Učebnice: STYBLÍK, V. a kol. Český jazyk pro 6.ročník ZŠ. 2. vyd. Praha: SPN, 2004. ISBN 80-7235-148-6. s.151–155. Obrázky: [cit. 2016-07-08]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW : <https://pixabay.com/cs/%C4%8Daj-poh%C3%A1r-porcovan%C3%BD-%C4%8Daj-d%C5%BEb%C3%A1nek-314673/> <https://pixabay.com/cs/n%C3%A1poj-kontejner-kuchyn%C4%9B-konvice-1300298/> <https://pixabay.com/cs/porcovan%C3%BD-%C4%8Daj-%C4%8Daj-pytel-drink-549799/> <https://pixabay.com/cs/poh%C3%A1r-k%C3%A1va-n%C3%A1poj-keramick%C3%BD-hork%C3%A9-156743/> <https://pixabay.com/cs/citron-ovoce-%C5%BElut%C3%A1-citrus-vitam%C3%ADn-756390/> <https://pixabay.com/cs/kostkov%C3%BD-cukr-cukr-kostky-b%C3%ADl%C3%A1-549096/> <https://pixabay.com/cs/med-sklo-sklenice-medu-mil%C3%A9-v%C4%8Dela-156826/> <https://pixabay.com/cs/tu%C5%BEka-%C5%A1%C5%A5astn%C3%BD-sk%C3%A1k%C3%A1n%C3%AD-%C5%A1koly-psan%C3%AD-152713/>