Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Škola porozumění“ Základní škola Kladno,
EU peníze školám Čtenářská gramotnost - záměr  Zlepšování čtenářských dovedností a zvyšování čtenářské gramotnosti ve všech ročnících  Obnovit knižní.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Odraz světla na rovinném zrcadle
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Opakování – pracovní list
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
TÉMA: Počítačové systémy
Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice ( Viètovy vzorce)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
HOTOVOSTNÍ A BEZHOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK I.
Digitální učební materiál
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Lineární rovnice řešené pomocí algebraických vzorců pro druhou mocninu
Transformátory Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Výroba nápojových prášků
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
TÉMA: Počítačové systémy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
Přímka a kuželosečka Název školy
Gymnasium Jižní Město Praha
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Měření elektrického proudu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Paměti počítače, rozdělení
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti   Vzdělávací materiál: Test.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Magnetická indukce Název školy
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Markéta Prokopová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Závislost elektrického odporu
Model intenzivní podpory
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Model intenzivní podpory
Akční plán - plánované společné aktivity
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Model intenzivní podpory
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Jupiter Sluneční soustava Název školy
Model intenzivní podpory
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Mgr. Veronika Vaňousová
Transkript prezentace:

Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století

Identifikace projektu Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Realizátor: Gymnázium Zlín – Lesní čtvrť Termín realizace: 2. 7. 2012 – 1. 7. 2014 Rozpočet projektu: 2 576 228,- Kč

Klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky směřujících k rozvoji finanční gramotnosti žáků středních škol

III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT 17 šablon  51 sad DUM 13 předmětů – 36 učitelů Formáty – prezentace, předváděcí sešity, dokumenty, tabulky, databáze testů, … Metodické listy www.zlinskedumy.cz

VI/2 Rozvoj kompetencí v oblasti finanční gramotnosti 2 šablony  4 sady VM 2 učitelé (ZSV + MA) Formáty – prezentace, dokumenty, databáze testů Metodické listy

VI/3 Vzdělávání ped. pracovníků v oblasti finanční gramotnosti 1 šablona  2 proškolení ped. pracovníci Nový předmět Finanční a matematická gramotnost Implementace do ŠVP

Realizace projektu Zkušenosti ze ZŠ Natavení řídicích a kontrolních mechanismů Proškolení vyučujících v oblasti autorských práv Harmonogramy a termíny Spolupráce s řídicím orgánem, zřizovatelem

Přínos projektu Základna výukových materiálů „na míru“ Zvýšení kompetencí učitelů – metodika, ICT, odbornost Kooperace učitelů a sdílení výukových materiálů a zkušeností Modernizace vybavení ICT a učebními pomůckami Zkušenosti s řízením a vedením projektu, realizace výběrových řízení

Zástupce ředitele, koordinátor projektu Děkuji za pozornost Mgr. Pavel Dlouhý Zástupce ředitele, koordinátor projektu dlouhy@gymzl.cz