PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Koncepce organizace posudkové služby JUDr. Jiří Veselý, Ph.D. ředitel odboru výkonu posudkové služby MPSV.
Advertisements

Zpráva o činnosti Státního úřadu inspekce práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
Změny v systému financování sociálních služeb od roku 2014 Sociální reforma soc. služby v bodech PhDr. Radek Suda, odbor sociálních služeb a sociálního.
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Osobní management Tomáš Procházka.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Pilotní projekt základního registru územní identifikace a nemovitostí („PP ZRÚIN“) Vít Suchánek, ČÚZK.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
PŘEHLED ZAJÍMAVOSTÍ Z KONFERENCE INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2013 Mgr. Tomáš Lechner, VŠE v Praze.
1.VYHLÁŠENÍ RESORTNÍCH BEZPEČNOSTNÍCH CÍLŮ MZ na období červen 2011– duben PODEPSÁNÍ PROHLÁŠENÍ WHO „Čistá péče je bezpečnější“
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
 2006  Ministerstvo průmyslu a obchodu Příprava aplikace zákona č. 179/2006 sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání do působnosti Ministerstva.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Vize propojení zdravotního a sociálního pojištění RNDr. Jiří Schlanger náměstek pro informatiku a mezinárodní věci.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Jihlava 29. února Chci-li rozhodnout o tom jak a co mám měnit, zlepšovat, modernizovat, musím vědět PROČ TO DĚLÁM a PRO KOHO. Tedy znát ÚČEL……
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
IROP předpokládaná podoba implementace.
Základní informace k veřejné podpoře v OP LZZ Seminář pro žadatele 6. února 2009 Praha.
Principy Základních registrů Ing. Ondřej Felix, CSc.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Akreditační standardy SAK ČR pro nemocnice - I
Nástroje pro tvorbu a údržbu územně analytických podkladů (ÚAP)
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
HEIS VÚV Zajištění publicity a publikování výstupů a výsledků projektů řešených VÚV TGM,v.v.i. Petr Vyskoč, Jiří Picek, Jiří Dlabal Seminář
model fungování a praxe
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Stávající informační systém
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Vytvoření jednotného systému v oblasti finanční gramotnosti a prevence předlužení na úrovni územních samosprávných celků F I N G R A M.
Úřad práce České republiky
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Integrace VISION a VIS Mail do NS-VIS – VIS Mail fáze II projekt spolufinancovaný z ročního programu Fond pro vnější hranice (FVH)
RASC Standardy řízení služeb
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Jednotný evropský železniční prostor
Povinnosti provozovatele střešních instalací při dodávkách přímým vedením
eRecept – komunikace se základními registry
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
DĚTskÉ SKUPINy Podpora implementace dětských skupin Reg. č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/ Lenka Pejchalová Olomouc,
Novela zákona ZPF č. 41/2015 Sb. – účinnost od 1. dubna 2015
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Porada OÚPSŘ KrÚ JMK s vedoucími ÚÚP Územně analytické podklady ÚAP kraje s využitím ÚAP obcí ÚAP a změny v právních předpisech Ing. arch. Jana.
IKI jako prostředek pro komunikaci mezi VS a občany Pavel Parma
Projekt realizace referenčního rozhraní
Národní konference GDPR 2017, Praha, 23. listopadu 2017
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Pozemkové úpravy.
Datové sklady a BI Řízení kvality v prostředí veřejné správy
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Centralizované rozvojové projekty 2017
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
GDPR v sociálních službách - metodika implementace
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Vytváření podmínek pro podporu populací vranky obecné (Cottus gobio) v EVL Krkonoše Přednášející : Jiří KŘESINA.
A co dál - aneb jak spolupracovat a komunikovat spolu i bez projektů
Projekt „Strategické řízení rozvoje elektronického zdravotnictví v resortu MZ“ a příprava resortních metodik rozvoje elektronického zdravotnictví v oblasti.
Podpora sociální práce na území Statutárního města Kladna
Klíčové aktivity projektu
Informační systém základních registrů
Programové prohlášení Vlády ČR Urychlit a zjednodušit přípravu realizace staveb
(Otevřená) data kolem nás
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Příspěvek k činnosti v PSNDP
Transkript prezentace:

PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY 8.2.2017

Vize projektu vytvořit prostředí a systém pro správu a využívání prostorových dat o technické infrastruktuře veřejné správy

Cíle projektu Vytvoření informačního systému centrálního charakteru obsahující data o TI subjektů veřejné správy, který bude propojen se stávajícími informačními systémy veřejné správy a bude sloužit pro správu a využívání dat o TI vlastníky technické infrastruktury, veřejnou správou a veřejností Vytvoření a implementace jednotného výměnného datového formátu pro data o TI, který umožní efektivní správu a využívání dat o TI v agendách veřejné správy i pro zajištění potřeb uživatelů informačního systému Vytvoření garantovaných služeb nad daty o TI umožňujících jejich správu a využívaní subjekty veřejné správy, vlastníky technické infrastruktury a veřejností Propojení informačního systému se stávajícími informačními systémy veřejné správy (např. ISÚI, ISKN, ISZR atd.).

Identifikované požadavky VS centrální evidence dat jednotný formát pro výměnu dat garance poskytovaných dat povinnost aktualizovat data v systému v případě změny reálné skutečnosti správa dat výhradně v prostředí GIS existence webových mapových služeb jednotné rozhraní pro možnost načtení dat a dotazovaní z již provozovaných systémů Centrálně Standardně Bezpečně Efektivně

Očekávané výsledky projektu funkční informační systém veřejné správy obsahující data o TI ve stanovené struktuře a kvalitě existence nástrojů a služeb umožňujících správu dat o TI (základní služby ISTI) existence služeb umožňujících využívání dat o TI (rozšířené služby ISTI) stanovení základního obsahu ISTI technická specifikace jednotlivých prvků základního obsahu ISTI existence jednotného výměnného formátu dat o TI Centrálně Standardně Bezpečně Efektivně

Projekt bude řešit roztříštěný a nedostačující relevantní regulační rámec a terminologické ukotvení prvků TI absenci dat o TI vysoké míry podrobnosti absenci garantovaných dat o TI pro užití v agendách veřejné správy nedostatečné využívání ekonomického potenciálu dat o TI Centrálně Standardně Bezpečně Efektivně

Rizika naplnění vize projektu zakotvení zákonné povinnosti poskytovat ISTI data v požadované přesnosti a kvalitě standardizace výměnného formátu dat do prováděcího předpisu pořízení ověřených dat požadované přesnosti a kvality požadavek na implementaci rozhraní ISTI do informačních systémů vlastníků - zátěž vlastníků TI realizace a provozování ISTI – finanční zátěž pořizovatele systému Legislativa Data TI Zátěž vlastníků TI Finance

Očekávané přínosy projektu zefektivnění výkonu veřejné správy dosažení úspor veřejných zdrojů při realizaci infrastrukturních staveb veřejné správy zamezení duplicitních investic pro infrastrukturní projekty veřejné správy - koordinace staveb zabezpečení jednotného systému vkládání legislativou definovaných dat o TI sdílení sítí - garantovaná data o TI podpoří výstavbu vysokorychlostních sítí nových generací úspora času uživatelů ISTI z řad veřejné správy, vlastníků technické infrastruktury a veřejnosti existence prostředí a systému pro správu a využívání prostorových dat s možností rozšíření o data ostatních vlastníků TI

Další kroky projektu Interní schválení studie proveditelnosti a podání žádosti o podporu (1Q 2017) Příprava návrhu legislativních úprav a prováděcích předpisů dle doporučení studie proveditelnosti (1Q - 3Q 2017) Vyhodnocení žádosti o podporu a schválení investičního záměru (3Q 2017) Konec přípravné fáze a zahájení realizace (3Q 2017) Konec realizační fáze a zahájení provozu ISTI (3Q 2021) Udržitelnost projektu (2027)