(Jak) chráníme svá zařízení?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Advertisements

Alžběta Trtková ČJ – SV  Projekt, který varuje zejména děti a dospívající před nástrahami internetu.  Projekt je pod záštitou Ministerstva školství,
Záznamová média Paměti VnitřníVnější. Vnější záznamová média Jedná se o přenosná záznamová média Často je nazýváme přenosné paměti. Z hlediska udržení.
Radová, Oravová, Czyžová, Rytíř Kvarta A. Disketa je magnetické datové médium sloužící k ukládání a přenášení elektronických dat Velikost disket se.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
  Pevný disk (HDD – Hard Disk Drive)  Používá se k dočasnému nebo trvalému uchovávání dat pomocí magnetické indukce.  Jeho předchůdci byli magnetická.
SAZBA Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jiří Kolář NÁZEV:VY_32_INOVACE_08B_01_Druhy_počítačů TEMA:HARDWARE A SOFTWARE.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
ONDŘEJ FOUS Současná krajinářská architektura SEMINÁRNÍ PRÁCE Vypracovala: Lenka Martinátová Obor:AMZO 2. ročník LS 2015/2016.
Senioři a sociální sítě. Kolik je ale na sociální síti vlastně českých seniorů? Je to asi 5% z 3,5 mil.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Movie Maker uložení a sdílení filmů Co se všechno naučíme???
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Informační bezpečnost VY_32_INOVACE _BEZP_15. DEFINICE  Informační bezpečnost chápeme jako zodpovědnost za ochranu informací během jejich vzniku, zpracování,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Notebook, tablet Číslo DUM: III/2/VT/2/1/20 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Název školyZákladní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektuCZ / / Číslo materiáluVY_32_INOVACE_225 AutorMgr. Romana Rybiařová.
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_3001_LICHVA Téma: Pojem _ LICHVÁŘSKÉ PRAKTIKY Číslo projektu:
STUDIE A ANALÝZA ŽIVOTNÍHO STYLU A ZDRAVÍ MLÁDEŽE V KRAJI VYSOČINA MUDr. Stanislav Wasserbauer Zdravá vysočina, o.s. a Státní zdravotní ústav ve spolupráci.
ANOTACE Materiál je určen k získání informací o tom, kde a jak žijí lidé na Zemi. V úvodní výkladové části se žáci seznámí s rozložením obyvatelstva na.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_20_SLOH_A_KOMUNIKACE.
Stříhání malých a velkých dětí. Technika stříhání dětských vlasů. Bezpečnost práce a ochrana zdraví. EU-3-3.
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
Interaktivní tabule, USB disky, paměťové karty, záložní zdroj
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Zaměřeno na malé a střední podnikání aneb společenská odpovědnost firem v olomouckém kraji Martin Fink Brno,
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Projekt odboru personálního Ministerstva vnitra Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV: nástroj ke zvýšení efektivity práce MV ČR.
Informatika pro 5. ročník
Doprovázení jako základní postoj služby ve věznici
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Informace a informační zdroje
Název vzdělávacího materiálu
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Petr Novák
Sekundární právo v oblasti sociální politiky
Numerické myšlení Kontrola úloh z pracovního listu
Hledání nejvyšších a nejnižších hodnot
ŘÁD POČÍTAČOVÉ UČEBNY VY_32_INOVACE_01
Postnatální období–předškolní věk
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Bezpečnost práce s počítačem
Název projektu: Moderní škola
Bazální metabolismus Výpočet denního energetického výdeje
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
POČÍTAČ VY_32_INOVACE_02 Sada 6 ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM
3. Metody pedagogické diagnostiky
Jak jsou podnikatelé připraveni na GDPR?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Vykazování postupu nebo stavu
VČELA MEDONOSNÁ VY_32_INOVACE_B04
Výzkum v malých a středních firmách
Zlata Houšková, Vít Richter
Děti jsou naše budoucnost
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Tresty a ochranná opatření ( trestní sankce)
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_19-07
Chráníme přírodu Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_19_CHRÁNÍME PŘÍRODU_HULEJOVÁ Člověk a jeho.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Finanční gramotnost Tematický.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_32_PTÁCI Mgr. Petra Kukuczková Prvouka
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
ZKOUŠKY CEMENTU pevnost
Technika kolem nás Svět, ve kterém žijeme, se skládá z živé a neživé přírody, ale také techniky. Dokázali byste říct příklad živé a neživé přírody? Do.
Informatika Počítačové viry.
Transkript prezentace:

(Jak) chráníme svá zařízení? Ondřej Šafář, PR Manager, ESET

Metodologie 993 respondentů Uživatelé Seznamu 10 let+ Vážení bylo provedeno při kvótách na pohlaví, věk a vzdělání Proběhlo 31. 5. až 2. 6. 2017

Osobní zařízení

Záznamová zařízení

27 %

Externí USB úložiště

52 % 52 % uživatelů používá flešku pro pracovní účely (12 % má tři a více flešek pro pracovní účely) Ti, kdo používají flešky, na ně v 82 % případů ukládají svá soukromá data, polovina i pracovní data a skoro čtvrtina i pracovní data důvěrné nebo citlivé povahy

Polovina lidí už zažila na sobě nebo na někom z kolegů, že se jim USB disk neopravitelně poškodil. Třetina se setkala se ztrátou disku a 7 % má zkušenost s jeho odcizením Ti, kdo mají některou z těchto negativních zkušeností s fleškami je přesto používají pro pracovní účely více než ti, kdo říkají, že podobnou zkušenost nemají. Může jít ale o to, že tito lidé více využívají USB disky obecně, a právě proto u nich byla větší šance, že některý disk ztratili nebo jim byl odcizen Celkově ale třetina těch, kdo někdy ztratili USB disk nebo se jim neopravitelně poškodil ho dál využívá k ukládání pracovních i důvěrných dat Ti, komu se v minulosti USB disk poškodil, ho dnes mírně častěji kódují. Zkušenosti se ztrátou nebo odcizením jejich zvyklosti ohledně ochrany disku nezměnily

Shrnutí

Pro přístup k internetu dnes využíváme nejčastěji chytré telefony (79 %), nejméně tablet (39 %), klesly i PC (59 %) U telefonů často podceňujeme antivirovou ochranu, má ji pouze polovina respondentů (53 %), čtvrtina respondentů navíc nepoužívá žádný zámek displeje Externí paměťová média používáme často, polovina respondentů (52 %) má alespoň jeden USB disk pro práci, chráníme je ale v méně než třetině případů (27 %)