Matematika pro automobilní obory 20. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Několikrát méně, nácvik.
Advertisements

Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru MIEZ, předmětu ELEKTROTECHNIKA, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Matematika a její aplikace
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Odčítání desetinných čísel VY_42_INOVACE_05 Sada 3 Základní škola.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru MIEZ, předmětu ELEKTROTECHNIKA, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s.
Matematika pro stavební obory 6. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Finanční matematika 19. (finanční gramotnost) P ů j č k y a ú v ě r y.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Matematika pro stavební obory 12. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Matematika pro automobilní obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Matematika pro automobilní obory 8. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Finanční matematika 2. (finanční gramotnost) Z á k l a d n í p o j m y.
Finanční matematika 8. (finanční gramotnost) Síla složeného úrokování.
Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Anotace: Materiál je určený pro 2. ročník učebního oboru, předmět matematika. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názorně vypracovanými.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Anotace: Materiál je určený pro 1. ročník učebního oboru, předmět matematika. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názorně vypracovanými.
Malé početní hrátky 1. Matematika pro učební stavební obory 1. Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
Informační a komunikační technologie 12. WIN – Kalkulačka Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Informační a komunikační technologie 5. Co je to počítač, jeho využití Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
Anotace: Materiál je určený pro 1. ročník učebního oboru, předmět matematika. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názorně vypracovanými.
Matematika pro automobilní obory 17. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Informační a komunikační technologie 11. WIN - pracovní plocha Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
(finanční gramotnost)
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
(finanční gramotnost) Procento versus procentní bod
zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Úlohy nejen na počítání..
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
Finanční matematika 3. (finanční gramotnost) Jednoduché úrokování
Matematika pro učební automobilní obory 2. Autor : RNDr. Zdeněk Bláha
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
(finanční gramotnost)
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_Inovace_2.3.2 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 8
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Informační a komunikační technologie
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Třetí vnitřní úhel trojúhelníku
Obvody a obsahy – prověření 2
Obvody a obsahy 5. - určení z plánu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Procenta v „autařské“ praxi
Matematika pro automobilní obory 15. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_14_Násobilka 3
Kontrolní test znalostí
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
(finanční gramotnost)
Transkript prezentace:

Matematika pro automobilní obory 20. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha

Anotace Materiál je určen pro libovolný, nejlépe ale třetí ročník učebních automobilních oborů předmětu MATEMATIKA. Může být využit jako doplňkový materiál v rámci opakování učiva. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s příklady k přemýšlení. Touto formou se snaží povzbudit zájem učňů o matematiku a především je motivovat k přemýšlení. Metodický pokyn Materiál používá učitel při výkladu – pro větší atraktivnost formou prezentace „s obrázkem“. Úlohy mohou žáci řešit samostatně ve svých sešitech nebo na interaktivní tabuli s možností následné kontroly. Zároveň jej mohou využívat žáci pro pozdější domácí přípravu na výuku.

Úlohy nejen na počítání… Matematika nás má naučit třem „p“: P Ř E M Ý Š L E N Í P Ř E S N O S T I P E Č L I V O S T I

Úlohy nejen na počítání… 1. Půl litru piva obsahuje 3,8 % alkoholu. Kolik % obsahuje litr piva%?

Úlohy nejen na počítání… 2. Po mostě jelo jedno auto za druhým. Kolik jich tam projelo?

Úlohy nejen na počítání… 3. Když bylo Pavlovi 8 let, bylo jeho otci 31 let. Nyní je otec 2x starší, než Pavel. Kolik je teď Pavlovi?

Úlohy nejen na počítání… 4. Na dvoře stojí zaparkovaná vozidla Praga V3S (má 6 kol) a Tatra 813 (má 8 kol). Vozidla mají dohromady 412 kol (rezervní se nepočítají) a 60 volantů. Kolik je tam vozidel?

Úlohy nejen na počítání… 5. Kolik je 20 % ze 40 % z 50 % ze 400 kg?

Úlohy nejen na počítání… 6. Součástka měla před opracováním hmotnost 420 g. Jakou hmotnost má opracovaná součástka, když hmotnost odpadu je 20 x menší, než hmotnost opracované součástky?

Úlohy nejen na počítání… 7. Láhev se zátkou stojí korunu a deset haléřů, láhev je o korunu dražší, než zátka. Kolik stojí lahev a kolik zátka?

Úlohy nejen na počítání… 8. Kolik všech různě velkých čtverců je na obrázku?

Úlohy nejen na počítání… 9. Jaký úhel svírají velká a malá ručička hodin, když je půl desáté?

Úlohy nejen na počítání… 10. Napište číslo 100 pěti pětkami (napište za sebou pět pětek a mezi ně vložte početní znaménka tak, aby výsledek byl 100) !

Úlohy nejen na počítání… Tak doufám, že se vám něco zadaří….

Úlohy nejen na počítání… P O Z O R ! ! ! Výsledky úloh

Úlohy nejen na počítání… 1.Samozřejmě opět 3,8 % 2.3 (jelo jedno, před ním bylo druhé…) 3.23 let 4.34 V3S + 26 Tatra kg g 7.lahev - 1,05 Kč, zátka 5 haléřů ° 10.např – 5.5

Úlohy nejen na počítání… Děkuji za pozornost ! A za vaši snahu – bude odměněna…

Úlohy nejen na počítání… Použitá literatura: Úlohy z vlastní praxe autora a kolegyně Mgr. Radky nováčkové Použité obrázky a znázornění: Kliparty MS Office, autor