Předmět:Technologie Ročník: 1. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Miroslava Konečná Anotace:Formou prezentace se žáci seznámí se Základním pánským střihem.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_BOZENA_SEDIVA_HOLENI A UPRAVA VLASU A VOUSU_11 Název školy Střední škola služeb, obchodu.
Advertisements

Předmět:Ekonomika Ročník: 3.ročník učebního oboru Autor: Mgr. Libuše Suchánková Anotace: Formou prezentace se žáci seznámí se základním rozdělením mzdy.
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Předmět:MATEMATIKA Ročník: 2. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Dagmar Válková Anotace:Prezentace slouží jako pomůcka k seznámení se s učivem Pythagorova.
Energetická hodnota potravin (EH)
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Další operace s vektory
Fyzikální vlastnosti vlasu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Slovní úlohy řešené rovnicemi
Dámský plastický střih
SOCIÁLNÍ A ZDRAVOTNÍ POJIŠTĚNÍ I.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Opakování – pracovní list
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Negativní vliv mycích prostředků II.
Podstatná jména pomnožná, hromadná a látková
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Regenerační přípravky I.
Obecná rovnice přímky - procvičování
Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice ( Viètovy vzorce)
Aritmetická posloupnost
Sušení vlasů – vliv teplého vzduchu na vlasy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Kuchyňské stroje na mechanické zpracování surovin
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Lineární rovnice a nerovnice I.
Obvod a obsah mnohoúhelníků
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Lineární rovnice a nerovnice III.
HOTOVOSTNÍ A BEZHOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK I.
Cukry – přírodní sladidla
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Lineární rovnice řešené pomocí algebraických vzorců pro druhou mocninu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Změkčování vousů, vypínání pokožky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Zástřihy a konečná úprava
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Metoda sčítací
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Soustavy dvou lineárních nerovnic o jedné neznámé
Parametrická rovnice přímky
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Paměti počítače, rozdělení
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Rovnice s absolutní hodnotou I.
Přípravky v tlakovém balení
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
Vodová ondulace - pomůcky a prostředky
Transkript prezentace:

Předmět:Technologie Ročník: 1. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Miroslava Konečná Anotace:Formou prezentace se žáci seznámí se Základním pánským střihem. Prezentace je určena pro přímou výuku či opakování. Je využitelná v předmětu technologie oboru kadeřník. Klíčová slova: Přípravné práce, provedení střihu, závěrečné práce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Konečná Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.

Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Sada: 9 Číslo materiálu:VY_52_INOVACE_TKD1 _30 Digitální u č ební pom ů cka

1. Přípravné práce 2. Provedení střihu  Kontrola střihu  Provedení zástřihu 3. Závěrečné práce

 Zjištění přání a požadavků  Mytí vlasů (není nutné) – součástí je diagnóza  Příprava nářadí a pomůcek  Příprava klienta  Sčesání vlasů do požadovaného tvaru  Případné oddělení (sepnutí) jednotlivých partií

ZZačínáme stříhat nad čelem. PPomocí techniky stříhání přes prsty nabereme 1. pramen - šířka cca 1cm, který vyčešeme kolmo od hlavy a stanovíme požadovanou délku vlasů. DDalší pramen vlasů stříháme podle vodící linie předchozího pramene (musíme ji vidět). TTakto postupujeme směrem k temeni. DDále navážeme stejným způsobem spánkové, postranní i týlní partie (vertikální dělení – od ucha k uchu). SSoučástí tvorby střihu je kontrola (křížovým kontrolním střihem).

NNa krku a okolo uší provedeme výtrat technikou stříhání elektrickým strojkem (přes hřeben). ZZačínáme ve středu týlní partie a postupně navazujeme a postupujeme do stran, pak navážeme u uší. (kontrola pohledová). VVytvoříme plynulý přechod mezi stříháním strojkem a nůžkami přes prsty technikou stříhání přes hřeben. (kontrola kontr) VVlasy můžeme podle potřeby prostříhat např. proefilovat. PProvedeme zástřih případně zaholíme, upravíme obočí, vystříháme chloupky.

VVyčesání ostříhaných vlasů sčesání do tvaru OOčištění klienta (sundáme plášť, ometeme vlasy) ÚÚklid pracoviště (zameteme vlasy, uklidíme nářadí…) NNabídnutí dalších úkonů (melír, masáž…) SStyling s použitím vlasové kosmetiky PPoradit s péčí a úpravou doma

Polívka, L., Komendová, H., Pech, V., Valášek, J. Technologie I pro učební obor Kadeřník. 2. vydání. Informátorium, s. ISBN Polívka, L., Komendová, H., Pech, V., Valášek, J. Technologie II pro učební obor Kadeřník. 2. vydání. Informátorium, s. ISBN Hűlsken, M., Kortekamp, H., Wigglinghoff, B. Příručka pro kadeřnice. Europa – Sobotáles, s. ISBN Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslava Konečná Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. Pou ž ité zdroje