Marketing v sociálních sítích SEO, SEM a marketing v PPC systémech Ing. Pavel Rosenlacher

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A7 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníŘíjen.
Informační systémy podnikové systémy CRM
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
KEG Použití vzorů při vyhledávání na webu Václav Snášel.
Testování obalu přednáška.
VY_32_INOVACE_EKO_08 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: chování.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Rozšíření IQ sestav v RZ Jak zobrazovat data na 100% ? Ing. Robert Naar Skalský Dvůr
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Nové funkce v novém Skliku
WWW – hypertextový informační systém
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Jak vyhledávat informace na Internetu?
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Marketing v sociálních sítích SEO, SEM a marketing v PPC systémech
Marketing v sociálních sítích Cíle a působení marketingu na internetu
8. Marketing.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Zahradnická fakulta v Lednici S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 23. – 25. dubna 2008 S 4 U – Seminář o Univerzitním informačním systému.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Marketing v sociálních sítích Copywriting v marketingu Ing. Pavel Rosenlacher
FINANČNÍ GRAMOTNOST INFLACE ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Tribuna českého obchodu TZB
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Vysoká škola technická a ekonomická
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Postup stanovení ceny s pomocí marketingových nástrojů
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Aplikace nových forem marketingu
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Autor práce: Michaela Janová
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Marketing v sociálních sítích SEO, SEM a marketing v PPC systémech Ing. Pavel Rosenlacher

2.2. Krátké opakování Při komunikaci lze používat tzv. trojúhelník důvěryhodnosti Originalitu fotografií je možné ověřit na googlu PR na sociálních sítích může přispět k podpoře publicity a vyšší důvěře sdělení Obecně lze uvést několik atributů úspěšných témat: –Kuriozity či unikátní výrobky –Zákulisní informace –Bezprostřední, přímá komunikace z první ruky Na sociálních sítích lze používat i tzv. celebrity endorsement –Konzument si spojí celebritu s konkrétním produktem

3.3. Optimalizace stránek Co si představit pod pojmem optimalizace webových stránek nebo pro vyhledávače?

4.4. Optimalizace webových stránek Často se uvádí pojem „SEO“ (Search Engine Optimization) = „optimalizace pro vyhledávače“ Spočívá v lepším zobrazování stránek ve výsledcích vyhledávání na vyhledávačích Výsledkem je zobrazení relevantního obsahu V užším smyslu znamená přivedení návštěvníků na stránky, v širším smyslu jejich přeměnu na zákazníky Prakticky tedy znamená: –Zadání dotazu/klíčového slova do vyhledávače –Slovo odpovídá našemu produktu/firmě –Zobrazí se naše stránky v předních pozicích ve vyhledávači, aniž by se jednalo o přednostní výpis

5.5. Důvody optimalizace… Hyperkonkurenční prostředíTurbulentní prostředíAlgoritmus vyhledávačů Přivedení návštěvníků na web

6.6.SEO Jedním ze základních a nejpoužívanějších nástrojů jsou klíčová slova –Slovo spojené s produktem, značkou anebo s webovou stránkou –Jsou vytvářena tak, aby přiváděla návštěvníky na webové stránky –Používá se například i pro obrázky V souvislosti s tím se hovoří souhrnně o SEM (Search Enginge Marketingu) –Využívá potenciálu vyhledávačů k: Zobrazování online reklamy K vypisování webových stránek při vyhledávání –SEM má tři základní části: SEO PPC systémy Přednostní výpisy

7.7. PPC systémy a přednostní výpisy

8.8. Základní proces vytváření SEO Analýza webuAnalýza klíčových slovLinkbuildingPopis stránkyCopywriting

9.9. Analýza webu Jedná se o analýzu nejen vlastního webu, ale také konkurenčního V případě vlastní firmy se jedná především o obsah webu: –Názvy produktů, produktových řad –Zobrazení produktu –Klíčová slova –Označení ceny a měny –Možnost hodnocení produktu Vlastní komentáře „hvězdičky“ Průměrné hodnocení Tyto údaje lze dále využívat v další propagaci SEM

10. Analýza webu V případě analýzy konkurenčního webu z pohledu SEM se jedná o: –Analýza klíčových slov konkurence jak byste ji provedli? Týká se nejen obsahu webu, ale i obrázků, blogů, videí… –Zjišťování odkazů (linků) Kdo odkazuje na jejich stránky Existují nástroje pro zjišťování odkazů Dají se využít i „našeptávače“ –Historie webových stránek Je možnost zjistit další podrobnosti o stránkách konkurence Neznalost konkurence neomlouvá!

11. Analýza webu

12. Analýza klíčových slov Nejprve je potřeba si odpovědět na dvě otázky: –Jaký „problém“ řeší náš produkt? –Jaký je „opak problému“, který řeší náš produkt? Dotaz uživatele: „Jak dostat lyže do malého auta?“ –Co může být výsledkem vyhledávání na tento dotaz? Výsledkem jsou základní klíčová slova

13. Analýza klíčových slov Řešením předchozího příkladu může být –Střešní nosič –Střešní box (lze zadat i „rakev na střechu“ ) –Auto s větším kufrem!!! Případně se sklopitelnou opěrkou zadní prostřední sedačky V návaznosti na základní klíčová slova jsou vytvořena: –Synonyma –Homonyma –Antonyma Nesmí se zapomínat ani na: –Slang –Nářečí –Používat či nepoužívat lehké vulgarizmy?

14. Nářečí a klíčová slova Jak se dá nazvat „bramborák“?

15. Nářečí a klíčová slova Jak se dá nazvat „bramborák“? –Cmonda (Haná) –Bramborka (Náchodsko) –Kramflek (Orlicko) –Báč (Prostějov) –Křapanec (Choceňsko) –Nalešnik (Slovensko) –Prskanec (Benešov) –Stryk (Těšínské Slezsko) –Škramplata (Pardubicko)

16. Příprava klíčových slov Správným klíčovým slovem je slovo, které nejen přivede návštěvníky, ale udělá z něj zákazníka Přesto je možné rozlišovat tři typy dotazů: –Hledání informací –Hledání informací o produktech a značkách –Hledání za účelem nákupu Při tvorbě klíčových slov například k produktu je důležité znát chování spotřebitele při vyhledávání informací…

17. Příprava klíčových slov Obecný název Benzinová sekačka Zpřesnění dotazu Benzinová sekačka recenze Test diskuze Konkrétní dotaz Oleo-mac G48TBG Konkrétní poptávka Oleo-mac G48TBG sleva prodloužená záruka

18. Příprava klíčových slov Při přípravě klíčových slov je nutné respektovat a uvažovat: –Proces hledání a práce s informacemi spotřebitele –Různou míru informovanosti spotřebitele o produktech a produktových řadách Zda spotřebitel zná, jaké jsou běžné vlastnosti produktů v produktové řadě Běžnou cenovou hladinu Odborné terminologii –Užitné vlastnosti a použitelnost našeho produktu –Specifika cílové skupiny –Komunikační a marketingovou strategii Pozor na nekonkrétnost či název pouhých kategorií

19. Nástroje pro návrh klíčových slov Existuje řada PPC systémů, např. Adwords, Sklik, AdFox… Zpravidla není žádná minimální útrata, platí se většinou za proklik Lze nastavit maximální finanční stropy k určitým časovým obdobím Umožňují provádění, sledování a vyhodnocování online kampaní –Včetně geografického zacílení –Zobrazení na mapách –Úpravu klíčových slov –Přednostní výpisy –Bannerové reklamy

20. Nástroj pro návrh klíčových slov

21. Nástroje pro realizaci kampaně

22. Nástroj pro realizaci kampaně

23. Měření odezvy na sociálních sítích Úspěch příspěvků na sociální síti – WordPress a doplněk Social Media –Včetně konverzí ze sociálních sítí –Obrat objednávek ze sociálních sítí

24.Linkbuilding Součástí optimalizace a SEM Cílem je budování dostatečného množství tzv. zpětných odkazů (backlink) –Odkaz na jiné webové stránce vedoucí na sledovanou webovou stránku –Smyslem je nasměrovat uživatele na určitou stránku –Výrazně zlepšují pozici webu ve vyhledávačích Ovlivňují pořadí výsledků vyhledávání Hodnotí především stáří odkazu, počet odkazů, text Výsledkem je rank –Používají se například PageRank, S-Rank Vyhledávač je používá ke zpřesnění výsledků vyhledávání

25.Linkbuilding Jak anebo kde byste propojili svou „síť“ pomocí zpětných odkazů?

26.Linkbuilding LB Internetové diskuze BlogyPR články Výměna odkazů Nákup Sociální sítě

27. Popis stránky Pro určení pozice ve vyhledávači má minimální dopad Avšak při zobrazení výsledků má značný vliv na formu zobrazení výsledku –Konkurenční výhoda oproti jiným webům, které to nepoužívají

28. Popis stránky Feel Eco prostředek na nádobí­, ovoce a zeleninu 500ml 49 Kč Skladem HodnocenĂ­: 4.7 /5 PoÄŤet hodnotĂ­cĂ­ch: 2

29. Jeden z mnoha přínosů klíčových slov…

30. Copywriting - opakování Jak by měl vypadat poutavý text? Co je to „Copywriting“?

31.Copywriting Nepleteme se slovem Copyright Činnost, během které se vytváří čtivé a poutavé texty Pravidla úspěšného copywritingu: –Stylistická a gramatická správnost –Jedinečný přínos pro čtenáře (proč mají číst zrovna váš článek) –Pozitivní nádech (i při negativním zaměření) –Důvěryhodnost –Přesvědčivost –Čtivost Aplikuje se, jak na sociálních sítích, tak na webu

32. Krátké shrnutí SEO spočívá v lepším zobrazování stránek ve výsledcích vyhledávání na vyhledávačích Souhrnně hovoříme o SEM má tři základní části: SEO PPC systémy Přednostní výpisy Proces tvorby SEO zahrnuje –Analýzu webu –Analýzu klíčových slov –Linkbuilding –Popis stránky –Copywriting V klíčových slovech je vhodné zohlednit i nářečí či slang

33. SEO, SEM a marketing v PPC systémech Děkuji za pozornost