PUBLICITA NENÍ FORMALITA Olomouc, 30. září 2008
NA CO NEZAPOMENOUT Logo ROP Střední Morava Symbol EU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Partner pro váš rozvoj
UZNATELNÉ NÁKLADY Max. 2% z celkových způsobilých výdajů projektu lze použít na publicitu Z toho 10% na propagační předměty KDY VZNIKÁ POVINNOST PUBLICITY Od obdržení dopisu předsedy RR o schválení projektu Výborem Regionální rady
LABYRINT POJMŮ PUBLICITA - informace o tom, že projekt je financován z ROP Střední Morava, práce s logy PROPAGACE – doprovodné marketingové materiály (letáky, brožury, orientační systémy, apod.) stanovené výzvou PROPAGAČNÍ PŘEDMĚTY – doplňková aktivita (propisky, bonbony, bloky, trika, apod.)
KROK ZA KROKEM PUBLICITOU 1. Propagace jako aktivita definována výzvou 3.2 Veřejná infrastruktura a služby (cestovní ruch) HOSTÝNSKÁ BEŽECKÁ MAGISTRÁLA Samostatná aktivita: letáky, brožury web se sněhovým zpravodajstvím + publicita projektu /informační a pamětní deska/
KROK ZA KROKEM PUBLICITOU 2. Základní investiční projekt Sociální infrastruktura (rozvoj venkova) STŘEDISKO VOLNOČASOVÝCH AKTIVIT BÍLOVICE + publicita projektu /informační a pamětní deska/
KROK ZA KROKEM PUBLICITOU 3. Projekt zakládající veřejnou podporu 2.4 Podpora podnikání REGENERACE NEVYUŽÍVANÉHO SENÍKU K ROZVOJI NOVÝCH PODNIKATELSKÝCH AKTIVIT Publicita – neuznatelný výdaj - nutno označit – viz smlouva
PŘÍKLADY INFORMAČNÍCH DESEK
PŘÍKLADY PAMĚTNÍCH DESEK
DĚKUJI ZA POZORNOST Renata ŠKROBÁLKOVÁ / Evropská unie a Evropský fond pro regionální rozvoj jsou partnery pro váš rozvoj.