„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praha - 7. prosince 2006 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem České republiky Plánování sociálních služeb ve městě Havlíčkův.
Advertisements

INTERNET A WORL WIDE WEB JAKO SOUČÁST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ZÁKLADNÍ ŠKOLY Petr Vitásek, 2004 Diplomová práce.
Kudy vlastně putují peníze
Modré volání Zaměstnanecký program pro skupinu AGROFERT HOLDING, a.s.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
 Grafický design je služba na míru.  Obrovské rozdíly mezi cenami a kvalitou služeb.  V ceně se například zohledňuje: ▪ Strávený čas nad prací ▪ Fixní.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
Nabídka produktů pro pracovníky v oboru farmacie
Sociálně-aktivizační služba pro rodiny s dětmi
Technologie a možnosti rozvoje mobilních sítí Jiří Peterka.
Benefitní program Odbory Plus. OBSAH 1. Představení - vize a fungování - lidé stojící za programem (Tým Odbory Plus) 2. Současná nabídka a úspěchy - slevy.
GTS CZECH, a.s. pro MD Access, a.s.. GTS a MD Access  GTS poskytuje komplexní nabídku hlasových, datových, internetových, operátorských a integrovaných.
Tv a net Pravidla licencování IPTV Kam kráčí české telekom. sítě Srní
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Prohlubování meziobecní spolupráce na území ORP Kutná Hora.
Datový balíček Ufonův internet U:fon přichází s další atraktivní datovou nabídkou. Od budou moci zákazníci, kteří už mají nebo si pořídí Ufonův mobilní.
„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.
Prezentace bakalářské práce. Josef Karliak, DiS. Monitoring záložních zdrojů UPS připojených do sítě Fakultní nemocnice v Hradci Králové.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vlastní hodnocení školy
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Analýza konkurence.
Personální procesy.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Implementace spisové služby v prostředí městských úřadů
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Setkání k mezinárodnímu projektu „S uživateli sociálních služeb a nizozemskou expertízou k systémovým změnám“, , Chodská Bc. Jana Nožičková,
Příprava zákona o elektronických komunikacích Jaromír Šiška, CSc. náměstek ministra - ředitel sekce elektronických komunikací a poštovních služeb Konference.
Thomas International Analýza osobních a pracovních profilů
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
MultiCash solution Standard pro jednotný datový formát XML výpisů z účtu Česká republika Management Data Praha spol. s r. o. Josef Brtník Praha
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
GIS pro malá města a obce
Jak učit databáze v tabulkovém procesoru. Učit vlastně databáze na ZŠ ??? Pro: Práce s velkými objemy dat je jedním z hlavních z hlavních využití PC.
Nabídka pro pracovníky v oboru farmacie
Všeobecné informace Firma se skládá z Telefónica Czech Republic, a.s. a z dceřiných společností.. Společnost je hlavním dodavatelem fixních telekomunikačních.
Analýzy v projektu „Ohrožené děti a mládež ve Zlínském kraji“
8. Marketing.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta stavební Katedra mapování a kartografie Návrh koncepce prostorového informačního systému památkového objektu.
Jak komunikují: mobilní telefony internet pravidelné srazy (např. v hospodě, pod stromem) návštěvy.
Název školyStřední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Zdenek Laski Název šablonyVY_32_INOVACE INF Název DUMuINF S.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
GILDA - software pro zadavatele veřejných zakázek Veřejné zakázky měst a obcí Květen 2011, Ostrava.
Page 1 Mapování mobilních telefonních operátorů v ČR.
Vodafone Zaměstnanecký program
Telefónica Czech Republic a.s.- co vše pro vás děláme Miroslav Hořejší
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Studuj na… Studuj na ISŠ Na Karmeli, Mladá boleslav
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Telekomunikační a informační infrastruktura
Telefónica Tato firma, která rozhodně nebyla považována za favorita tendru, je v české kotlině v podstatě neznámá - největší trhy má ve Španělsku a zemích.
NAUKA O PODNIKU II Účetní závěrka.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
EVROPSKÁ REGULACE B2B.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary
Mobilní ústředna pro Liberecký kraj
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Další akce: na podporu prodeje úvěrů od Buřinky – tentokrát :
Informační systémy podnikové systémy CRM
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
Klíčové aktivity projektu
Obsah Co je to GIS Segmentace GIS HZS ČR GIS portál HZS ČR
Transkript prezentace:

„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426

 Úvod  Popis jednotlivých částí služeb  Mapovaní operátoři  Cíle projektu  Kroky projektu  Rozdělení úkolů  Cílené výstupy práce  Komunikační systém assembla  Závěr 2

 V tomto projektu jsme se snažili široké veřejnosti představit operátory, kteří nabízejí veškeré mobilní služby a kteří se vyskytují na českém trhu. Šlo nám hlavně o to, abychom dobře zpracovali porovnání jednotlivých operátorů a příručku pro stávající i budoucí zákazníky společnosti Telefónica O2.  Při vypracovávání příručky jsme došly k závěru, že obdobnou instruktážní příručku nenabízí ani jeden z operátorů, a tak bychom rádi tímto zaplnili velký nedostatek operátorů. Přijde nám, že takováto příručka může ušetřit spoustu času nejen klientům, ale i prodejcům. 3

 Mobilní služby (mobilní tarify, předplacená O2 karta, roaming a mezinárodní volání, balíčky)  Mobilní internet, Internet v mobilu (mapy pokrytí pro celou ČR)  Fixní služby (Volání z domova, Internet, TV + doplňkové služby) 4

5

Vytvořit kritéria pro objektivní porovnání služeb. Vytvořit postupy usnadňující uživateli jednoduše vybrat z dostupných služeb tu, která mu nejvíce padne. Analyzovat skryté „pasti“ představující na první pohled těžko rozeznatelné doložky smluv. Strukturovat jednotlivé služby a vytvořit tabulku srovnání parametrů. Vytvořit příručku seznamující čtenáře s možnostmi, které nabízí Telefónica O2 pro své klienty a zájemce o jejich služby. 6

Analyzovat současné tarify služeb a sjednotit je podle srovnávacích kritérií. Specifikovat u jednotlivých tarifů zvláštní podmínky (uzavření, výpovědní lhůta, poplatek,atd.) Získat osobním kontaktem nestandardní informace, které nejsou dostupné z internetu/letáků/reklam Specifikovat „speciální tarify“. Vypracovat příručku, která slouží nejen budoucím zájemcům o služby jednoho z operátorů (Telefónica O2), ale i stávajícím klientům tohoto operátora. 7

 Klára Havlíčková – analýza spol. Telefónica O2, srovnání služeb mobilního internetu, zpracování příručky spol. Telefónica O2, příprava dokumentace a konkrétních výstupů  Markéta Horňáková – analýza spol. T- Mobile, srovnání služeb mobilního internetu, zpracování příručky spol. Telefónica O2, příprava dokumentace a konkrétních výstupů  Pavel Němec – analýza spol. Vodafone, srovnání služeb pevných (pevná linka, internet, TV)  Vagner Vlastimil – analýza spol. U:fon, srovnání mobilních služeb  Živkov Martin – analýza UPC, srovnání TV, grafický design dokumentu 8

1. Dokument mapující současnou nabídku služeb 2. Příručka spol. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. 3. Přiložené CD obsahující elektronický přehled tarifů a podkladové materiály (mapy pokrytí, kalkulátor volných minut, atd.) 9

10

 Z pohledu týmu nám tato práce přinesla nejednu zajímavou zkušenost. Opět se ukázalo, jak je důležitá komunikace a vedení v týmu. Protože často budeme závislí na výsledcích druhého. Budeme muset být schopní domluvit se na tom, co kdo bude dělat, což ne vždy pravděpodobně bude jednoduché vzhledem k spektru zadávaných úkolů.  Ale nakonec jsme udělali docela velký kus práce, která se nám v budoucnu může hodit. A budou se nám určitě hodit zkušenosti, které jsme získali díky práci v týmu. 11

 Děkujeme za pozornost! 12