„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426
Úvod Popis jednotlivých částí služeb Mapovaní operátoři Cíle projektu Kroky projektu Rozdělení úkolů Cílené výstupy práce Komunikační systém assembla Závěr 2
V tomto projektu jsme se snažili široké veřejnosti představit operátory, kteří nabízejí veškeré mobilní služby a kteří se vyskytují na českém trhu. Šlo nám hlavně o to, abychom dobře zpracovali porovnání jednotlivých operátorů a příručku pro stávající i budoucí zákazníky společnosti Telefónica O2. Při vypracovávání příručky jsme došly k závěru, že obdobnou instruktážní příručku nenabízí ani jeden z operátorů, a tak bychom rádi tímto zaplnili velký nedostatek operátorů. Přijde nám, že takováto příručka může ušetřit spoustu času nejen klientům, ale i prodejcům. 3
Mobilní služby (mobilní tarify, předplacená O2 karta, roaming a mezinárodní volání, balíčky) Mobilní internet, Internet v mobilu (mapy pokrytí pro celou ČR) Fixní služby (Volání z domova, Internet, TV + doplňkové služby) 4
5
Vytvořit kritéria pro objektivní porovnání služeb. Vytvořit postupy usnadňující uživateli jednoduše vybrat z dostupných služeb tu, která mu nejvíce padne. Analyzovat skryté „pasti“ představující na první pohled těžko rozeznatelné doložky smluv. Strukturovat jednotlivé služby a vytvořit tabulku srovnání parametrů. Vytvořit příručku seznamující čtenáře s možnostmi, které nabízí Telefónica O2 pro své klienty a zájemce o jejich služby. 6
Analyzovat současné tarify služeb a sjednotit je podle srovnávacích kritérií. Specifikovat u jednotlivých tarifů zvláštní podmínky (uzavření, výpovědní lhůta, poplatek,atd.) Získat osobním kontaktem nestandardní informace, které nejsou dostupné z internetu/letáků/reklam Specifikovat „speciální tarify“. Vypracovat příručku, která slouží nejen budoucím zájemcům o služby jednoho z operátorů (Telefónica O2), ale i stávajícím klientům tohoto operátora. 7
Klára Havlíčková – analýza spol. Telefónica O2, srovnání služeb mobilního internetu, zpracování příručky spol. Telefónica O2, příprava dokumentace a konkrétních výstupů Markéta Horňáková – analýza spol. T- Mobile, srovnání služeb mobilního internetu, zpracování příručky spol. Telefónica O2, příprava dokumentace a konkrétních výstupů Pavel Němec – analýza spol. Vodafone, srovnání služeb pevných (pevná linka, internet, TV) Vagner Vlastimil – analýza spol. U:fon, srovnání mobilních služeb Živkov Martin – analýza UPC, srovnání TV, grafický design dokumentu 8
1. Dokument mapující současnou nabídku služeb 2. Příručka spol. Telefónica O2 Czech Republic, a.s. 3. Přiložené CD obsahující elektronický přehled tarifů a podkladové materiály (mapy pokrytí, kalkulátor volných minut, atd.) 9
10
Z pohledu týmu nám tato práce přinesla nejednu zajímavou zkušenost. Opět se ukázalo, jak je důležitá komunikace a vedení v týmu. Protože často budeme závislí na výsledcích druhého. Budeme muset být schopní domluvit se na tom, co kdo bude dělat, což ne vždy pravděpodobně bude jednoduché vzhledem k spektru zadávaných úkolů. Ale nakonec jsme udělali docela velký kus práce, která se nám v budoucnu může hodit. A budou se nám určitě hodit zkušenosti, které jsme získali díky práci v týmu. 11
Děkujeme za pozornost! 12